Over een maand, of twee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef Electrified het volgende:
Wanneer krijgen we eigenlijk de restitutie van 2005? Als het goed is krijg je toch een gedeelte terug, afhankelijk van wat je niet hebt gebruikt?
sond meen ik in de krant vanaf aprilquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef Electrified het volgende:
Wanneer krijgen we eigenlijk de restitutie van 2005? Als het goed is krijg je toch een gedeelte terug, afhankelijk van wat je niet hebt gebruikt?
ja dat is wel makkelijker, maar zijn er bij jou geen extra kosten aan verbonden als je via acceptgiro betaalt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Vorige maand was dat ook al en nu gaan ze het bij mij met een acceptgiro doen...vind ik ook veel prettiger...zelf bepalen wanneer ik wat overmaak.
Is dat zo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef Electrified het volgende:
Voor ziekenfondsverzekerden bestond de no-claim in '05 ook al. Dit jaar geldt de no-claim voor iedereen van 18 jr en ouder.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik dacht dat dat dit jaar pas in ging.
Agis is een kutbedrijf met een slechte kutadministratie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:51 schreef QyRoZ het volgende:
Agis is okay, die zitten naast het gebouw waar ik werk, werken veel lekkere wijven.
Agis is écht heel erg. Vooral als je iets moet wijzigen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:53 schreef QyRoZ het volgende:
Dat zijn er wel meer.
Als je even op de site van je zorgverzekeraar kijkt staat daar vaak wel wat info opquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef Electrified het volgende:
Ff dimmen he :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Agis is een kutbedrijf met een slechte kutadministratie.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:30 schreef kloon000 het volgende:
[..]
Ik kan mn pa toch niet afvallen :\')
quote:Ik heb mijn verzekering bij de Agis op 25 december 2005 opgezegd via de mail. Ik heb alle gegevens vermeld. Toch blijven jullie maar geld van mijn rekening afhalen. Inmiddels ben ik bij de Friesland verzekerd en betaal ik nu dus dubbele premie. Ik boek het geld wel terug, maar het is wel irritant. Ik wil gewoon niks meer met de Agis te maken hebben. Het blijkt keer op keer dat jullie een verschrikkelijk slechte administratie hebben. Via deze site heb ik verzocht om een 'terugbelafspraak'. En natuurlijk ben ik ook niet gebeld. Het was ook te mooi om waar te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |