Misschien kun je samen reizen met andere FOKkers?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Qua reizen gaat het wel moeilijk, ik denk dat we voor de uitslag dan maar weg gaan
Wees gerust. CDP en c_a zijn erbijquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Er wordt natuurlijk wel een uitgebreid verslag met foto's verwacht he?
Ik ga waarschijnlijk met de trein. We kunnen tot Utrecht samen reizen dan, als ik idd met de trein ga? Ik zou het net moeten halen om terug te gaan naar Rotterdam of zelfs tot Gouda, DH is even ver.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Qua reizen gaat het wel moeilijk, ik denk dat we voor de uitslag dan maar weg gaan
Super bedankt! Echt! Dit is zo ontzettend gaaf!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Backstage zit er niet in. Maar dat begrijpen jullie vast wel.
Ja, ik moet ook nog ff kijken. Mijn laatste trein gaat om 23.30. Maar ik heb een oom en tante in Hilversum, dus misschien mag ik daar logerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is goed hoor, ik zat net te kijken op 9292ov.nl en mijn laatste trein (die gaat naar Utrecht idd) gaat om 23:09 als ik in Den Haag mijn tram naar huis nog wil halen. Dat is wel krap natuurlijk, maar dan kunnen we de uitslag iig nog zien..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk met de trein. We kunnen tot Utrecht samen reizen dan, als ik idd met de trein ga? Ik zou het net moeten halen om terug te gaan naar Rotterdam of zelfs tot Gouda, DH is even ver.
Ja tuurlijk, dat verwachtte ik ook niet hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:37 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Backstage zit er niet in. Maar dat begrijpen jullie vast wel.
Ohnee foutje, ik moet om 22u09 al weg als in mn tram nog wil halenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik zat net te kijken op 9292ov.nl en mijn laatste trein (die gaat naar Utrecht idd) gaat om 23:09 als ik in Den Haag mijn tram naar huis nog wil halen. Dat is wel krap natuurlijk, maar dan kunnen we de uitslag iig nog zien..
Je kan wel mee!quote:
Ja wrijf het er nog even in!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan wel mee!
Er zijn al 2 die er niet kunnen.
Mail me even op gj.kooijman@gmail.com
Hilversum Noord.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:50 schreef PeRi het volgende:
Welk station ligt er ook al weer het dichtst bij? Kan ik ff rekenen voor mezelf..
Als je met de taxi gaat, kun je ook om 23: 18 de laatste trein op H'sum Noord pakken. Dan gaat er om 23:47 een intercity op Utrecht naar DH.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ohnee foutje, ik moet om 22u09 al weg als in mn tram nog wil halenAnders nemen we in Den Haag wel een taxi, da's makkelijker (en duurder
)
![]()
Ja, ik had het net gezienquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je met de taxi gaat, kun je ook om 23: 18 de laatste trein op H'sum Noord pakken. Dan gaat er om 23:47 een intercity op Utrecht naar DH.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga met -Vaduz- mee
mn broer
we moeten ook nog ff kijken, toen bij de workshops konden we ook de uitslag niet zien ivm laatste trein.
Is dat jouw broer?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga met -Vaduz- mee
mn broer
we moeten ook nog ff kijken, toen bij de workshops konden we ook de uitslag niet zien ivm laatste trein.
Je broer???quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:03 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga met -Vaduz- mee
mn broer
Oeh neem Skaai mee, dan kan ik bij haar pitten en langer blijvenquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:11 schreef Svensational het volgende:
Als ik ga, ga ik alleen denk ik, dus dan heb ik nog een kaartje over.
Thanx!quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan wel mee!
Er zijn al 2 die er niet kunnen.
Mail me even op gj.kooijman@gmail.com
Ik neem een eigen vriendinnetje mee, die is ook echt helemaal Idols idolaat. Maar ze zit niet op het forum. Als ze niet had gekund, had ik Skaai gevraagd of had iemand anders mee gemogen.quote:
Studio 22, zit aan de rand van het media park, vanaf daar is het denk 5-10 minuutjes lopen naar stationquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:30 schreef --Globe-- het volgende:
Hey weet iemand of je, als de show is afgelopen snel naar t station kan komen? Of moet je dan nog wachten op een bus of weet ik veel..
Is het dan moeilijk te vinden vanaf het begin van het mediapark?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:38 schreef Timmai het volgende:
[..]
Studio 22, zit aan de rand van het media park, vanaf daar is het denk 5-10 minuutjes lopen naar station
/edit.. had ik nou maar wat vaker gepost
Ja dat zit er bij mij ook wel in waarschijnlijk, maar dat zie ik dan wel weer,quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:41 schreef Woelli het volgende:
CDP, wanneer moet jij het 100% weten of ik wel of niet kan?
Want volgens mij is dat de zaterdag voor mijn tentamenweek![]()
PS. Ik vind dit echt geweldig dat dit voor ons word gedaan!
Daar kwamen ze trouwens pas na een hele tijd achter, dat ze allebei van die streepjes haddenquote:
Mag Marescha die avond haar rentree maken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:40 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Graag gedaan hoor. Jullie zijn toch de vaste trouwe fanclub. Lees altijd met veel plezier jullie opmerkingen. Doe er soms ook nog wel eens iets mee.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mag Marescha die avond haar rentree maken?
Mag Raff een vrijstelling naar de finale?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mag Marescha die avond haar rentree maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |