WBquote:
Alleen de smilies doen het voor een gedeelte nog niet. En voor sommigen (waaronder flugel) is het nog geen feestquote:
Oh, wat is het met Flugelquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Alleen de smilies doen het voor een gedeelte nog niet. En voor sommigen (waaronder flugel) is het nog geen feest
flugel kan nog niet inloggen of reageren (zie vol)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, wat is het met Flugel![]()
Mijn smileys doen het wel hoor![]()
:') doet het oa net nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, wat is het met Flugel![]()
Mijn smileys doen het wel hoor![]()
Flugeltje zit in de BANquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
flugel kan nog niet inloggen of reageren (zie vol)![]()
Hoi en dag MissJquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:12 schreef MissJ. het volgende:
![]()
Hoeba Hoeba
![]()
![]()
Zo getest en weer weg, mijn stylist komt zo......![]()
Hoi Snaptix, ik wacht al een uur op mijn stylist-kapper die zou hier om 11.00 zijn maar beweert zelf om 12.00quote:
Maar je kunt nu weer Fokken in de tijd dat je moet wachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hoi Snaptix, ik wacht al een uur op mijn stylist-kapper die zou hier om 11.00 zijn maar beweert zelf om 12.00
En MissJ. is stevig aan het nadenken over haar gaderobe voor morgen.
Ik zat te denken zal ik F/side met oogpotlood op mijn decolette zetten.......
Foto aub...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:14 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hoi Snaptix, ik wacht al een uur op mijn stylist-kapper die zou hier om 11.00 zijn maar beweert zelf om 12.00
En MissJ. is stevig aan het nadenken over haar gaderobe voor morgen.
Ik zat te denken zal ik F/side met oogpotlood op mijn decolette zetten.......
Tja, mijn zoon is groot AJAX fan.....ikzelf heb de ballen verstand van voetbal verder. Ik ben wel aan het oefenen op mijn tekst:"Tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkantquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ALs je dat doet, soep ik eerst alle caps hoor.![]()
Ga echt geen pro ajax caps online zetten![]()
whehehehehe.... zal je zeker en vast niet nodig hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:16 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Tja, mijn zoon is groot AJAX fan.....ikzelf heb de ballen verstand van voetbal verder. Ik ben wel aan het oefenen op mijn tekst:\"Tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant
Komt helemaal goedquote:
eeeh, dan ga ik zo hard Eindhovuhhhhh schreeuwen dat je het daar nog kunt horen. En dan is het niet meer zo stil aan de overkantquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:16 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Tja, mijn zoon is groot AJAX fan.....ikzelf heb de ballen verstand van voetbal verder. Ik ben wel aan het oefenen op mijn tekst:\"Tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Snappiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt helemaal goed
pareltjeeeeeeee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |