Ik wíst hetquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:13 schreef frizti het volgende:
Helaas kunnen we het gesprek met July Forsyth weer niet horen.
Kutregie.![]()
Met een koptelefoon scheelt het wel iig een stuk hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:13 schreef cuall het volgende:
[..]
ja ik heb even pogingen ondernomen, maar was echt niet te verstaan
![]()
En dan te bedenken dat Bruce Forsyth haar vader is.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met een koptelefoon scheelt het wel iig een stuk hoor
(alhoewel dat niet in alle gevallen zo is natuurlijk)
Ik kijk altijd met een koptelefoon op, maar de regie werkt echt niet mee deze keer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met een koptelefoon scheelt het wel iig een stuk hoor
(alhoewel dat niet in alle gevallen zo is natuurlijk)
T wordt er niet beter op neequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:17 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met een koptelefoon op, maar de regie werkt echt niet mee deze keer.![]()
Eet smakelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat eventjes een hapje eten
Dus.....tot straks
Toedeloe Frizti, eet séquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:21 schreef frizti het volgende:
Ik ga ook maar eens voor het eten zorgen.
Tot later, toedeledoki.
Nou ik denk dat ze toch zo'n beetje van dezelfde leeftijd is als Viola, en dan ziet ze er toch een stuk apetijtelijker uitquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:23 schreef witste het volgende:
Ik heb r laatst in het echt gezien. Op de stream gaat het nog wel, maar in het echt is het wel een beetje vergane glorie hoor!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:31 schreef bunnyma het volgende:
Op het schaatspak dat Frank maandag tijdens de live zou dragen staat een stringetje.
Dus het lijkt dan net of Frank in een stringetje loopt.
Ferry wil dat er eerst een foto van dat pak wordt gemaild om te bekijken, ten eerste om te kijken of Frank het wel aan wilt en ten tweede of de reclame niet te groot erop staat.
Hai Flugeltjequote:
Hier thuis iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Flugeltje![]()
.......je bedoelt toch bij jou thuis hé? Hier op het forum is het warm en gezellig hoor![]()
Joh, niks ernstigs hoop ik?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier thuis idd
Heb vandaag een aantal schuivers gemaakt met de auto...
Ben nergens tegenaan gereden. Schoof alleen een paar keer behoorlijk door. En dat bij pompend en voorzichtig remmen.... Spiegeltje dus hier...quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Joh, niks ernstigs hoop ik?
Vaak wel schrikken als je auto aan de glibber gaat![]()
Je moet hem ook op je oren zettenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:17 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik kijk altijd met een koptelefoon op, maar de regie werkt echt niet mee deze keer.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef Bergie88 het volgende:
Bijna een uur geen post in de SC is dat een record??
Ja John is de vervanger van Gert, deze week is Ferri er bij gekomen als extra krachtquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:00 schreef Bergie88 het volgende:
Is John een soort vervanger van Gertjuh geworden??
Hey die ken ik nog wel van GTST.quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja John is de vervanger van Gert, deze week is Ferri er bij gekomen als extra kracht![]()
Mickey!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:04 schreef nachtzuster het volgende:
Waar zou Bart van dromen?![]()
[afbeelding]
Ik heb begrepen dat Chiel op het laatst bereid is gevonden om manager te zijn. Hij had daarnaast nog verplichtingen, dus combineert hij het. Hij is wel veel afwezig vind ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:02 schreef Bergie88 het volgende:
Waar is chiel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |