jah dan merk je daar toch niks meer van shit echt domquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef DamzkoO het volgende:
Wil je algemeen bekend worden, pleeg dan zelfmoord ofzo, dan kom je wel in het nieuws,
Een soort van sugababes ofzo toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:51 schreef Herald het volgende:
dat is juist keileuk mên!
wat is pp2g eigenlijk?
Gelukkig nog weten te vermijden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Een soort van sugababes ofzo toch?
jonge partypeeps2000 gewoon een soort sugababes of cu2 jah alleen dan voor niggersquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:51 schreef Herald het volgende:
dat is juist keileuk mên!
wat is pp2g eigenlijk?
thnxquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef DamzkoO het volgende:
Zo merk je dat hier toch wel de wat beter geschoolde mensen komen .. hulde![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:58 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge partypeeps2000 gewoon een soort sugababes of cu2 jah alleen dan voor niggers
www.pp2g.com
quote:
uhhh hij had het toch over mij want ik zei wat pp2g isquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:05 schreef 2609 het volgende:
[..]
uhhh hij had het toch over mij want ik zei wat pp2g is
ah dus je kan er mee daten? Ik denk dat ik me maar eens inschrijf danquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef DamzkoO het volgende:
vooral wanhopig, the easy way to get attentionEn dan nog niet te praten over het plaatsen van je foto en dan meteen er op los [blind]daten
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef Herald het volgende:
[..]
ah dus je kan er mee daten? Ik denk dat ik me maar eens inschrijf dan
wat een onzin man een paar homies van mij hebben ook pp2g en die hebben ook gewoon hoge opleiding dus zal het wel meevallen met die kleine minderheid hun zullen vast niet de enigste zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:10 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Het ging mij dr meer om dat ik het woord noemde en reacties binnenkwamen dat men vroeg wat het nou eigenlijk is terwijl zoveel tienertjes eraan doen.
Je kunt de groep goed scheiden, want er zal maar een zeer kleine minderheid van die pp2g-gastjes zijn die een goede opleiding volgen, de rest valt terug op het vmbo'ke![]()
Toch blijft het de kleine minderheid, of wil je me zeggen dat toch wel een kwart tot de helft van het hoge voorzien is ??quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:32 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat een onzin man een paar homies van mij hebben ook pp2g en die hebben ook gewoon hoge opleiding dus zal het wel meevallen met die kleine minderheid hun zullen vast niet de enigste zijn
neej klopt gewoon uit de hood hierquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:38 schreef Forcefuzz het volgende:
HomiesEn het blijkt wel dat jij en je "homies" elkaar niet van school kennen
.
De link doet 't trouwens niet eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |