Had je de garage waar je hem gekocht hebt, niet de mogelijkheid moeten geven om hem te repareren?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef funkmaster het volgende:
Rij ik vannaochtend naar schiphol om iemand weg te brengen...niks aan het handje, alles prima.
Ik rij terug, ik schakel van 4 naar 5 (gewoon braaf met 80/90), en ik trap zo "door" m'n koppeling heenop de vluchtstrook gezet, ANWB gebeld...afgesleept naar Saab garage --> 160 eurie incl. werkloon.
Maar ik heb nog 6 maanden Bovag garantie op m'n auto, nou vroeg ik me af of ik dat kan claimen bij de garage waar ik m'n auto gekocht heb, of valt een koppelingskabel niet onder de Bovag-garantie? (ik dacht...valt iig altijd te proberen, wat denken jullie)
(fijn dat het model wat ik rijd 2 maanden na mijne is geproduceerd een hydraulische koppeling kregen)
en als die garage nou eens 130 km verderop is? dan kunnen ze dat toch niet van je verwachten?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:36 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Had je de garage waar je hem gekocht hebt, niet de mogelijkheid moeten geven om hem te repareren?
Het maakt voor de garage nogal uit, of ze het zelf doen, of 'uitbesteden'quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef funkmaster het volgende:
saabgarage = saabgarage toch?
saab 900 turbo uit 1997, en ja...het is een van de laatste 200 stuks voor de 9-3, toen deed de hydraulische koppeling z'n intrede...maar opzich merk ik in gebruik geen enkel verschil met hydraulisch hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef loveli het volgende:
Een koppelingskabel kan gewoon breken. Volgens mij is dat niet iets wat je de dealer kunt verwijten. Je kunt het natuurlijk wel proberen. Wat voor Saab is het? Meer dan 20 jaar geleden zat er nl. ook al een hydraulische koppeling in een Saab...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |