Beter had ik dit eerder gelezen, net 5 minuten geleden een notebook bestelling gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef Skorpija het volgende:
Ik zelf heb nooit problemen met Dell gehad... Maar ja, dat kan toeval zijn
Misschien kan je hem nog annulerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:41 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Beter had ik dit eerder gelezen, net 5 minuten geleden een notebook bestelling gedaan![]()
Komt inderdaad op mijn naam. Dus daar heb jij niets aan als het via je b.v. moet..quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:01 schreef Syytön het volgende:
Geld dat voor hun gehele aanbod?
En dat wordt dan bij jou bezorgd? Ik heb wel interesse nl. maar als het op jouw adres geleverd wordt, is dat wel een probleem, de laptop moet nl. op naam van de b.v. staan.
Sorryquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:23 schreef Skorpija het volgende:
Darn, bij jou scoor ik dus ook al niet![]()
Niet mee eens, iedereen zijn eigen ervaring, ik heb ook dell. iets stuk? binnen 1 werkdag sturen ze nieuw en halen ze oude op.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Je gaat je in de Dell-hell storten?
[toelichting]
Dell heeft mooi spul voor mooie prijzen, maar als er iets kapotgaat dan ben je zuur: de klantenservice is, zacht gezegd, niet optimaal!
Bullshit ik heb hier 350 dell machines draaien en als er iets stuk is staan ze de volgende dag op de stoepquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[toelichting]
Dell heeft mooi spul voor mooie prijzen, maar als er iets kapotgaat dan ben je zuur: de klantenservice is, zacht gezegd, niet optimaal!
Ik heb hele goeie ervaringen met de klantenservice van Dell! Als er stuk gaat, staan ze of de volgende dag op de stoep of er wordt je gelijk een nieuw onderdeel opgestuurd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[toelichting]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:02 schreef B4CO het volgende:
Het gaat hier niet over de meningen hoe dell is.
Maar of iemand iets nodig heeft van de TS / Dell.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Leuk idee, alleen vind m'n portemonnee van niet.![]()
Damn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 21:13 schreef Skorpija het volgende:
hehe, helaas kan ik je daarmee niet helpen
Die van mij iig wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:21 schreef tijntjethf het volgende:
draaien de servers van fok! ook niet op dell\'s? :\')
doe dat maarquote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef Skorpija het volgende:
niemand intresse?
Morgen doe ik de bestelling de deur uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |