quote:While the CW hasn't officially announced any new pickups, the network did pass out materials that listed shows such as "Veronica Mars," "One Tree Hill," "Supernatural," "Gilmore Girls," "Everwood," "Reba""Reba" and "Everybody Hates Chris" as dramas and comedies "returning 2006-2007."
quote:Well aren't you the new Veronica Mars?
Can't wait til you solve this weeks mystery!
Het blijft een pauperbedrijf hè die SBSgroepquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de SBSgroep heeft dus schijnbaar de rechten voor VM, maar doet er niets mee tot nu toe..![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het blijft een pauperbedrijf hè die SBSgroep
Mjaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga ze straks maar eens mailen dan.
Ned3 was toen bezig met kijken of ze de rechten konden krijgen qua budget enzo...maar schijnbaar heeft SBS ze. Ik hoorde van 2 verschillende mensen die redelijk in het mediawereldje zitten dat SBS de rechten heeft.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:03 schreef SuperSiem het volgende:
Aargh, SBS.Daar laten ze de serie eerst alle hoeken van de programmering zien om het tenslotte naar de zondagmiddag weg te promoveren. Maar goed, laten we uitgaan van de kwaliteit van de serie, dus wellicht wordt het een enorme dinsdagavondhit.
CDP, hoe kom je aan die informatie trouwens? Je zei toch ooit dat Nederland3 de serie graag wilde hebben?
Vast wel. Kijk ook supernatural eensquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:02 schreef Slayage het volgende:
Vandaag voor het eerst de serie checken. Ben benieuwd. Laatst Prison Break gekeken en na 2 afleveringen afgehaakt. Hopelijk zal deze me wel boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |