Sorry, ik zag het niet als zo'n grote spoilerquote:
The CW als zender.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik dacht 19 september? Wat begint er dan 19 september
?
Niet mij quoten, ik zeik niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry, ik zag het niet als zo'n grote spoiler
Zomerslaapquote:Op maandag 17 juli 2006 20:31 schreef annoylikethewind het volgende:
3 oktober pas? Zo dat is pas hiatus, kunnen ze beter een winterslaap noemen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Jason Dohring in dat openingfilmpjequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.cwtv.com/index.html
Kristen Bell in dat openingsfilmpje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Jason Dohring in dat openingfilmpje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:35 schreef vdbelke het volgende:
Hoij,
Weet iemand of dat seizoen 1 en 2 van VM ergens in een winkel in België te krijgen is?? (liefst regio Noord-Limburg). Ben een fan geworde door naar de 1ste aflevering op Kanaal2 te kijke!! En omda ik nie kon wachte heb ik een site gezocht en gevonde waar je alle afleveringen van seizoen 1 en 2 kunt bekijke (buiten een paar)
Ik heb nog een vraagje weet iemand of Duncan Kane (Teddy Dunn) nog terug komt in seizoen 3, is seizoen al ERGENS op tv??
thx en groetjs Elke![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, nu wel in spoiler gezet
[ Bericht 17% gewijzigd door bob1234 op 26-07-2006 15:47:21 ]
Ehm, dat soort dingen wil ik dus niet weten....spoilertags please! Dankquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:45 schreef bob1234 het volgende:
En er zal weer een actrice uit Buffy the vampire slayer mee gaan spelen, alweer de 3rde.
Dit keer is het Michelle trachtenberg die het personage Parker zal gaan spelen.
http://us.imdb.com/name/nm0005502/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronnen: Rob Thomas via Kristin, Futon CriticI love it when a plan comes together !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |