En ik schat Gentenaar ook hoger in dan Stekelenburg. Kan je beter Gentenaar eerste doelman maken en Stekelenburg tweede (of verhuren om 'm ervaring op te laten doen). Heb het idee dat het nog te vroeg is voor Stekelenburg om eerste doelman bij Ajax te zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Gentenaar neemt geen genoegen meer met een plaats op de bank.
Hij wil onder de lat...
Verzin eens wat orginelersquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[[url=http://xs66.xs.to/pics/06054/kakkerlak.gif]afbeelding][/url]
(klik op het logo om weer op te rotten naar jullie eigen topic op FOK!)![]()
ALs je niks zinnigs te zeggen hebt, donder dan gewoon op.quote:
Jij komt zeker ook uit Neerlands grootste poel des verderfs?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
ALs je niks zinnigs te zeggen hebt, donder dan gewoon op.
Het gaat hier over Ajax en als je niet normaal kunt posten zonder jezelf zo belachelijk te maken, moeten we misschien een handje helpen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:05 schreef F1908 het volgende:
[..]
Jij komt zeker ook uit Neerlands grootste poel des verderfs?![]()
Moderator moet wel street zijn natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:09 schreef F1908 het volgende:
Normaal posten in een neuzen topic?
Naja zal wel goed zijn he, later
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wat word de opstelling vanavond?
Ik gok/hoop op: Stekelenburg; Hetinga, Grygera, Maduro en Emanuelson; Galásek, Sneijder en Lindenbergh; Rosales, Huntelaar en Rosenberg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wat word de opstelling vanavond?
Twijfel alleen tussen maduro en vermaelen achterin maar verder lijkt me dit ook het beste...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik gok/hoop op: Stekelenburg; Hetinga, Grygera, Maduro en Emanuelson; Galásek, Sneijder en Lindenbergh; Rosales, Huntelaar en Rosenberg.
Waar heb je dat gelezen??quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:16 schreef Suijk het volgende:
Ik las in ieder geval dat Charisteas niet in de basis stond.
Maar waarom niet Maduro centraal en Sneijder links?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:16 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Twijfel alleen tussen maduro en vermaelen achterin maar verder lijkt me dit ook het beste...
Sneijder moet op 10.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar waarom niet Maduro centraal en Sneijder links?
Ajax moet weer met een creatieve tien gaan spelen (dus niet een spits zoals KJH daar posteren), zodat ook de vleugelspelers de diepte in kunnen worden gestuurd. Wesley Sneijder dus op tien en daardoor Olaf Lindenbergh naast Tomás Galásek op linkshalf.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar waarom niet Maduro centraal en Sneijder links?
In de Metro, bij het bericht dat Sneijder wel kon spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |