Ergens halverwege december bestelde ik enkele cd's bij Fame. 3 cd's van Depeche Mode; Violator, Songs of faith and devotion en Music for the masses. 7,50 euro per stuk, dat vond ik wel een aardige deal.
Weken hoorde ik niets van ze. Toen ontving ik opeens een mailtje waarin stond dat Violator en Songs of faith an devotion nog niet leverbaar waren, maar Music for the masses zou ik reeds ontvangen hebben. Onzin. Ik heb ze gemaild dat ik die niet ontvangen heb en ging geduldig wachten op antwoord.
Antwoord kreeg ik niet. Wel ontving ik Violator en Songs of faith and devotion. Op de mee verstuurde factuur stond nog steeds dat ik Music for the masses reeds ontvangen moest hebben. Ik heb toen maar eens gebeld. Een vriendelijke man vertelde mij dat de cd nog eens verstuurd zou worden, prima.
Vandaag zou het dan zover zijn. Ik kreeg eergisteren een mailtje met de mededeling dat de cd naar mij onderweg zou zijn. Ik keek vanmorgen in de brievenbus en zag inderdaad een cd. Was het Music for the masses? Neen! Het was Violator, die ik inmiddels een klein maandje al in mijn bezit heb.
Stelletje achterlijken daar. Ik houd deze wel, bij de eerstvolgende verjaardag krijgt iemand deze geweldige cd cadeau. Music for the masses bestel ik wel bij een fatsoenlijke winkel. Stelletje prutsers.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable