Goed waarnaartoe?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Pak een trein en kom vervolgens niet meer terug.
Naar de arena, dan je je nog meer ergeren...quote:
Het oosten waarschijnlijk, om even flink af te koelen.quote:
Je user-ico doet ut niehquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:51 schreef Gizmo112 het volgende:
duitsland, net als vrougah
Klote kut dorp dat amsterdamquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:50 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf in me trouwe Amsterdammekuuh
![]()
![]()
Neen. Het zou "Wat ergerde ik me er gisteravond aan" moeten zijn. De samentrekking "eraan" aan het eind geeft het geheel een dermate onnatuurlijk uiterlijk dat het geen Nederlands is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:55 schreef DamzkoO het volgende:
Voor de pientere opletters onder ons:
De titel hoort dan wel: "Wat ergerde ik me gisteravond eraan .. " te zijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Pakop een trein en kom vervolgens niet meer terug.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Neen. Het zou "Wat ergerde ik me er gisteravond aan" moeten zijn. De samentrekking "eraan" aan het eind geeft het geheel een dermate onnatuurlijk uiterlijk dat het geen Nederlands is.
Het gaat hier niet om jaloezie. Het ging mij om de manier van hoe er gespeeld werd en in tegenstelling tot dat vermeldde ik ik nog dat Groningen goed presteerde.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:39 schreef Pjotorzo het volgende:
Haha je blijft lachen met die jaloerze ajacieden.
Jaloers omdat ajax 7e staat, en psv 1e? En omdat psv nog in de beker zit, en zij niet? Ben geen psv-supporter overigens, maar hier kan ik altijd wel smakelijk om lachen.quote:
Zoals ik al zei, daar gaat het me niet om. Ik vind het leuk om naar Ajax te kijken ook al staan ze laatste, dat bederft voor mij de pret nog niet hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Pjotorzo het volgende:
[..]
Jaloers omdat ajax 7e staat, en psv 1e? En omdat psv nog in de beker zit, en zij niet? Ben geen psv-supporter overigens, maar hier kan ik altijd wel smakelijk om lachen.
ajax zit ook nog in de beker waarom moeten ze anders vanavond spelen tantoe domquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Pjotorzo het volgende:
[..]
Jaloers omdat ajax 7e staat, en psv 1e? En omdat psv nog in de beker zit, en zij niet? Ben geen psv-supporter overigens, maar hier kan ik altijd wel smakelijk om lachen.
Nou, dan ben jij in de minderheid. Het merendeel van de ajax-aanhang is successupporter. Je bent een zeldzaam geval.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, daar gaat het me niet om. Ik vind het leuk om naar Ajax te kijken ook al staan ze laatste, dat bederft voor mij de pret nog niet hoor![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef 2609 het volgende:
[..]
ajax zit ook nog in de beker waarom moeten ze anders vanavond spelen tantoe dom![]()
en ajax word toch wel weer kampioen de komende 3 seizoens dus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |