Al dagenlang trouwens..quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
*honger heeft
Ik krijg standaard zin in frituur als ik uit bed kom.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef nyny83 het volgende:
en we gaan weer verderEens met TT trouwens
E-ten!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
*honger heeft
ik ken hetquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik krijg standaard zin in frituur als ik uit bed kom.
Dat is ook wel weer aangezien die dingen mij weer nix zeggen. Nu zit mijn smaak ook wel in een andere richtingquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yann Tiersen staat ertussen, en KT Turnstall, en Tom Waits en Damien Rice en klassieke muziek. Dat is niet erg standaard, volgens mij.
*Jackson de spreekwoordelijke handschoenen aangeeft...quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Noem je dit al afzeiken?
Mên.. ik aai je nu nog![]()
Ik heb nog een Twix liggen... volstaat datquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
*honger heeft
Ik knijp katten liever met de blote hand doodquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Jackson de spreekwoordelijke handschoenen aangeeft...
*beaamtquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben verdulle niet standaard.
Hendig sjiek!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ik ken hetMijn vriendin gelukkig ook, dus regelmatig zetten we de frituur aan op zondagochtend
Van wat voor muziek hou jij dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer aangezien die dingen mij weer nix zeggen. Nu zit mijn smaak ook wel in een andere richting
het komt over als honger als in "ik heb al dagen niet gegeten" honger, en dan kom je aan met een zielige twix? It had better be king sizequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb nog een Twix liggen... volstaat dat?
Sokiela is altijd goedquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb nog een Twix liggen... volstaat dat?
Ik zélfs.!quote:
Ik kom zo wel langs met mijn dansmat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef Misstique het volgende:
Dit belooft een uitermate saaie dag te worden![]()
Ben meer van de: house/club/groove/trance/techno die stylen zeg maar. Heerlijke muziek mede omdat het erg veranderend is door de maanden heen. Daarnaast kan ik een gezonde portie jaren 80 en 90 ook goed hebben. Queen / Philcollins / Robbie Williams gaan er opzich ook goed in.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hendig sjiek!
[..]
Van wat voor muziek hou jij dan?
Cool. Én tof. Dat vooral.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kom zo wel langs met mijn dansmat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |