Als het die kleur heeft dan zou ik me eens laten onderzoekenquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:43 schreef iddqd het volgende:
SPerma?
Ik denk dat het een vlassig snorretje moet voorstellen. Dat is in die kringen populairquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:21 schreef iddqd het volgende:
[afbeelding]
Speculeer hier over de substantie die op de lip van sourcy zit...
ik denk poep
*memo zoekt over die kringenquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het een vlassig snorretje moet voorstellen. Dat is in die kringen populair
Die punt erachterquote:
Oh, jij hebt die memo gemist? Zal 'm ff doorsturenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die punt erachter![]()
Mja, lama, ik ben gewoon een beetje dingus![]()
Goed plan, leg ik hem onderaan de stapelquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, jij hebt die memo gemist? Zal 'm ff doorsturen
Mis jij zoveel memo's dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 04:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed plan, leg ik hem onderaan de stapel![]()
EY!, mag jij nog wel zo laat wakker zijn?!quote:
Het schijnt dat ik 3 jaar ouder ben....dus mond houden jong broekie!quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
EY!, mag jij nog wel zo laat wakker zijn?!
Tssk, van die goths die nachts wakker zijn..quote:Op donderdag 2 februari 2006 05:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik 3 jaar ouder ben....dus mond houden jong broekie!
Maak je mij nou voor vleermuis uit?quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tssk, van die goths die nachts wakker zijn..
Nou,.. als je rond deze tijd nog wakker bent..quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maak je mij nou voor vleermuis uit?![]()
Poep is in die kringen ook populairquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het een vlassig snorretje moet voorstellen. Dat is in die kringen populair
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |