Hard roepenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Graag de oude garde willen we hier zien net als vroeger
quote:
Ik voel me zo welkom weerquote:
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef NJ het volgende:
Een reeks?
Nee hoor, gewoon een eenmalig topic met een begin dat toevallig tussen van die haakies staat..quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef NJ het volgende:
Een reeks?
Ik zie een hoop notes voor baggeren, als ik zo even naar de namen kijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger met DaMook , DjDev , PrintScreen , AMD , Stuart , TLK , hallo_mensen enz !
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger met DaMook , DjDev , PrintScreen , AMD , Stuart , TLK , hallo_mensen enz !
ook jij mag mee doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie een hoop notes voor baggeren, als ik zo even naar de namen kijk..
vorig jaar ':')quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef Janetje het volgende:
[..]"Vroeger.." Jij bent nog niet oud genoeg om die term te mogen gebruiken mijnheer...
Je vergeet de starter van die reeks. En dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar dat was wel de oude garde voor dit topicquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zie een hoop notes voor baggeren, als ik zo even naar de namen kijk..
Vandaag mag het..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |