Nat?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef Mokster het volgende:
Aaarrgghhh! Ik heb nu een poes onder mn dekbed...
en dan moet je niet zeggen was benieuwd wie er ging kijken, want ik ging gewoon kijken waarom er niemand postequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
kerel dit is me nog eens bagger
Ik had net een poesje op schoot,quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef Mokster het volgende:
Aaarrgghhh! Ik heb nu een poes onder mn dekbed...
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
kerel dit is me nog eens bagger
Ik ben niet niemand!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en dan moet je niet zeggen was benieuwd wie er ging kijken, want ik ging gewoon kijken waarom er niemand poste
Volgens mij snapt er iemand niet dat dit topic hard gaat lopen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en dan moet je niet zeggen was benieuwd wie er ging kijken, want ik ging gewoon kijken waarom er niemand poste
Jij ook niet... tenzij je net tegen me loog natuurlijk...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
jaloers dat je geen geil msn gesprek hebt
bedenk dan volgende keer eerst ff een betere OP, want deze is zwaar baggenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij snapt er iemand niet dat dit topic hard gaat lopen...
Nou kan ik natuurlijk een hele verhandeling gaan houden over mijn mooie OP die helaas ter ziele is gegaan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
bedenk dan volgende keer eerst ff een betere OP, want deze is zwaar baggen
Het heeft jou gelokt en morgen is ie volquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
bedenk dan volgende keer eerst ff een betere OP, want deze is zwaar baggen
Joey biedt zn excuses aan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou kan ik natuurlijk een hele verhandeling gaan houden over mijn mooie OP die helaas ter ziele is gegaan...
Maar ik hou me in
Ik vergeef je... in ruil voor een geil msn-gesprek...quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey biedt zn excuses aan...
Ik vond mezelf wel grappig![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey biedt zn excuses aan...
Ik vond mezelf wel grappig![]()
Nee,quote:
Weet je... Ik ga nu pitten en in mn slaap pak ik de auto naar schipholplaza. Daar ga ik bij hoofdingang naar binnen (Deli France) Ga ik de dames toilet in en pak de 2e wc van links en wacht daar totdat jij in slaapt valt en er ook naartoe komt... 4 keer kloppen is de codequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vergeef je... in ruil voor een geil msn-gesprek...
okee... nu word ik echt té flauw
Duhuhhhquote:
WM aka koning van de dwergen...quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
WM aka koning van de dwergen...![]()
Hij was zooo boos![]()
denk t wel, sommige viel t niet eens opquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Maar dan had jij Liefie_ er ook bij gezet of niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |