Gaat ie niet, hij gaat gelijk naar de varkens slager.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:43 schreef NumbDreamer het volgende:
jezus..wanneer gaat dat kind es ff naar een dietist ofzo?
Jij ook al? Ik begon ook steeds verder onder mijn bureau te zakken van schaamte.. Waar in S'dam woont dat manneke eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef MiestOr het volgende:
[..]
Ik schaam mezelf er gewoon voor dat ik Schiedammer ben![]()
![]()
Heb je een lekker flink stukske vleesch. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Forcefuzz het volgende:
Nou, ik hoop hem niet tegen te komen in mijn varkens rollade.
Ik ben inteelt Schiedammer, en zelfs ik schaam me de pleuris.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:53 schreef broodmonkeh het volgende:
Schiedam :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef _Yapser_ het volgende:
http://www.zangerbob.nl/demo-bob.mp3![]()
als het thuisdomeintje was van kabelfoon was het dial.kabelfoon o.i.d. Kabelfoon heb ook een datacenter dus ken daar best gehost zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef _Yapser_ het volgende:
Wat een geile achtergrond
-edit- http://www.zangerbob.nl/demo-bob.mp3![]()
-edit- wtf?
10 18 ms 17 ms 17 ms kf-hvt-hk-ss01-vln551.kabelfoon.nl [62.45.44.10]
11 18 ms 18 ms 17 ms www.zangerbob.nl [62.45.94.59]
Gehost op een thuisdomeintje?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat een vet fout demootje
(maar dat maakt het ook wel weer grappig)
Vanaf nu kan iedereen zingen, hoe vals het ook is, iedereen kan zingen...
Dat kon iedereen toch al? Of kijk je geen Idols?
wtf? hakkuuuuhquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:48 schreef _Yapser_ het volgende:
Wat een geile achtergrond
-edit- http://www.zangerbob.nl/demo-bob.mp3![]()
-edit- wtf?
10 18 ms 17 ms 17 ms kf-hvt-hk-ss01-vln551.kabelfoon.nl [62.45.44.10]
11 18 ms 18 ms 17 ms www.zangerbob.nl [62.45.94.59]
Gehost op een thuisdomeintje?
neequote:Op maandag 6 februari 2006 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
wel lief toch
Whaha, dat ie ook zo op een slee glijdt op een indoorbaanquote:Op maandag 6 februari 2006 20:29 schreef Forcefuzz het volgende:
Haha, hij is bekend
![]()
Hahaha, dit is zo'n site met grappige/geile/ranzige etc. filmpjes, en Bob zit er bij
.
quote:
Nicequote:
Maikuuulquote:
Morgen ofzo gek, ik ga in principe me nu douchen en dan lekker slapen over schaapjesquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:53 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Maikuuul
Vertel nog eens een verhaaltje?
Maar niet in ONZ, daar heb ik een ban![]()
Trustequote:Op donderdag 16 februari 2006 23:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Morgen ofzo gek, ik ga in principe me nu douchen en dan lekker slapen over schaapjesen me vriendin, zo leuk zijn kuikentjes altijd !
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:13 schreef Forcefuzz het volgende:
Nou, ik hoop hem niet tegen te komen in mijn varkens rollade.
omg die vetklepquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Twee filmpjes van Zanger Bob aka MC Frikandel in een of ander kut programma op Talpa: LINK (even naar beneden scrollen en op play drukken)
Nog triester dan de filmpjes op zijn eigen site. [spam]ook te bereiken via www.mcfrikandel.be[/spam]
Als het niet lukt wordt ik gewoon timmermanquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Twee filmpjes van Zanger Bob aka MC Frikandel in een of ander kut programma op Talpa: LINK (even naar beneden scrollen en op play drukken)
Nog triester dan de filmpjes op zijn eigen site. [spam]ook te bereiken via www.mcfrikandel.be[/spam]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:59 schreef OssieMan het volgende:
Straks gaat ie nog touren ook..
"Bob verteld het leven van de straat"
Ali B ft ZangerB, bob jij of bob ik
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:50 schreef jehovaguerilla het volgende:
het lijkt wel of zijn wangen zijn ingespoten met Gouda's Glorie Frituurvet.
ik hoop op het stuk van de gusto waar ze asbest gevonden hebben !quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:30 schreef m0nica het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik begon ook steeds verder onder mijn bureau te zakken van schaamte.. Waar in S\'dam woont dat manneke eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |