abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:21:55 #211
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34725426
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou een blamage was het zeker niet hoor, als je was blijven kijken
Het was idd aardig geflatteerd. Op het laatst nog even 2 goaltjes tegen.
pi_34725456
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Makkelijke overwinning voor ons,

Hahaha, hoe kom je daar nou bij. Paniekvoetbal van jullie kant, de hele 2e helft in de verdediging weggedrukt en doordat er in de laatste minuten nog 2 doelpuntjes vallen komt nu de arrogantie weer boven.
pi_34725479
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh gos
Afgezien van de rellen in de rust (welke achterlijke fries heeft het verzonnen om de vrije verkoop naast het vak van de "harde" kern te plaatsen? Vragen om problemen. Daarnaast de liedjes van jullie "harde" kern. 2 nummers! Waren ze uitgezongen, gingen ze maar zingen dat ze 100 % Anti Ajax en Anti Sneijder zijn Echt lachen met jullie
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34725498
Dus, conclusie: kutwedstrijd
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34725501
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:
2 nummers!
pi_34725504
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:24 schreef clauwheee het volgende:
pi_34725546
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:24 schreef clauwheee het volgende:
Ten eerste : het is Ajax!

Ten tweede : ja kutwedstrijd, terechte winnaar. Heerenveen bakte er nog minder van dan Ajax. En dat zegt heel veel. Blij met het doelpunt van Huntelaar en z'n assist.
Porcupine Tee - Normal
pi_34725578
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:25 schreef StarGazer het volgende:

Heerenveen bakte er nog minder van dan Ajax.
Sorry hoor, maar dit is zulk dom gelul en dat weet je best.

Heerenveen was niet goed maar voetbalde toch echt 3 klassen beter dan Ajax dat echt helemaal niks voor elkaar kreeg. Dat vroege eigen doelpunt heeft ons genekt.
pi_34725586
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:25 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ten eerste : het is Ajax!

Ten tweede : ja kutwedstrijd, terechte winnaar. Heerenveen bakte er nog minder van dan Ajax. En dat zegt heel veel. Blij met het doelpunt van Huntelaar en z\\\'n assist.
Kun je toch maar beter een seizoenskaart van de FC kopen hè volgend jaar
pi_34725632
Wat StarGazer zegt. Heerenveen bakte er nog minder van. En daardoor werd het een makkelijke overwinning. Ik heb geen moment het idee gehad dat Heerenveen daadwerkelijk zou gaan scoren. Dat Nilsson op de bal gaat staan en een penalty wil is leuk, maar zo ken ik er nog wel een paar. En dat publiek is inderdaad kut. Heb de Ajax-aanhang een stuk beter en vaker gehoord, en dat terwijl de microfoon bij NN stond.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34725661
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Heerenveen was niet goed maar voetbalde toch echt 3 klassen beter dan Ajax dat echt helemaal niks voor elkaar kreeg. Dat vroege eigen doelpunt heeft ons genekt.
3 klassen beter :\') dat zagen we ja, bij al die domme pasen en cadeautjes die ze weggaven. Heerenveen heeft geen spits en dat heeft ze genekt, daarnaast was het veldspel erg slordig. Ajax was ook drama, maar toch echt nog wel wat beter dan Heerenveen. Maar goed, we zullen het nooit eens worden.

En ja 2 nummers SCH, het was erg triest gesteld met jullie harde kern afgelopen donderdag in het stadion.
Porcupine Tee - Normal
pi_34725666
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat StarGazer zegt. Heerenveen bakte er nog minder van. En daardoor werd het een makkelijke overwinning. Ik heb geen moment het idee gehad dat Heerenveen daadwerkelijk zou gaan scoren. Dat Nilsson op de bal gaat staan en een penalty wil is leuk, maar zo ken ik er nog wel een paar. En dat publiek is inderdaad kut. Heb de Ajax-aanhang een stuk beter en vaker gehoord, en dat terwijl de microfoon bij NN stond.
Wat een gelul Sandman. Ik ga er maar niet op in.Typisch dom gelul van gefrustreerde ajacieden, jammer dat je je zo laat kennen
pi_34725672
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Welk eigen doelpunt. En je hebt echt de voetbalvisie van een kanarie zo soms. Drie klassen beter :'). De foutieve passes over 3 meter aan Heerenveen zijde waren niet bij te houden...
In Southern Sun
pi_34725692
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef StarGazer het volgende:

[..]

3 klassen beter :\') dat zagen we ja, bij al die domme pasen en cadeautjes die ze weggaven. Heerenveen heeft geen spits en dat heeft ze genekt, daarnaast was het veldspel erg slordig. Ajax was ook drama, maar toch echt nog wel wat beter dan Heerenveen. Maar goed, we zullen het nooit eens worden.
Nee, want het was ook niet zo. Kom op zeg.
pi_34725712
Ik moet bekennen dat ik heel hard moest lachen bij die eerste goal Nog fris en fruitig net in het veld en dan zo'n goede pass op je tegenstander!
pi_34725714
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een gelul Sandman. Ik ga er maar niet op in.Typisch dom gelul van gefrustreerde ajacieden, jammer dat je je zo laat kennen
Ik ben alles behalve gefrustreerd, die beker kleurt het seizoen namelijk nog een beetje. Jij bent degene die zich laat kennen. Je kan Ajax weer lekker afkraken, daar zin je op toch?
In Southern Sun
pi_34725719
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Welk eigen doelpunt. En je hebt echt de voetbalvisie van een kanarie zo soms. Drie klassen beter :\'). De foutieve passes over 3 meter aan Heerenveen zijde waren niet bij te houden...
Je hebt volgens mij helemaal niet gekeken. Dat eigen doelpunt in de 9e minuut. Maar goed, wees jij maar lekker blij met dit Ajax, een jood heeft helemaal niks meer nodig tegenwoordig om een beetje blij van te worden
pi_34725751
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik ben alles behalve gefrustreerd, die beker kleurt het seizoen namelijk nog een beetje. Jij bent degene die zich laat kennen. Je kan Ajax weer lekker afkraken, daar zin je op toch?
Helemaal niet, maar het is echt heel grappig dat je zegt dat Ajax beter zou zijn geweest. Dat slaat helemaal nergens op. Heerenveen voetbalde tegen zichzelf door dat vroege eigen doelpunt,w as de hele wedstrijd beter maar heeft het moeilijk tegen verdedigende ploegen die zich ingraven voor de eigen goal.
pi_34725757
Rosales scoorde.
Een jood is altijd blij als zijn ploeg wint, en ik zal zeker toegeven wanneer dat onverdiend is geweest. Tegen Groningen hadden we verloren, dat zegt genoeg denk ik.
In Southern Sun
pi_34725778
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, want het was ook niet zo. Kom op zeg.
0-3 . 3 klassen beter ? dan had Heerenveen duidelijk gewonnen.
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:32:22 #231
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34725781
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Afgezien van de rellen in de rust (welke achterlijke fries heeft het verzonnen om de vrije verkoop naast het vak van de \"harde\" kern te plaatsen? Vragen om problemen.
Sja, het is natuurlijk ook vragen om problemen als je tussen het thuispubliek gaat zitten, daar is een uitvak immers voor. Ga daar dan zitten.
pi_34725786
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:30 schreef clauwheee het volgende:
Ik moet bekennen dat ik heel hard moest lachen bij die eerste goal Nog fris en fruitig net in het veld en dan zo\'n goede pass op je tegenstander!
Daarmee was de wedstrijd gespeeld.

En die onthouden penalty, maar daar moet je dan niet over zeuren behalve als een zielige blinde Zeeuw gaat zeiken dat Nilsson op de bal ging staan
pi_34725801
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Helemaal niet, maar het is echt heel grappig dat je zegt dat Ajax beter zou zijn geweest. Dat slaat helemaal nergens op. Heerenveen voetbalde tegen zichzelf door dat vroege eigen doelpunt,w as de hele wedstrijd beter maar heeft het moeilijk tegen verdedigende ploegen die zich ingraven voor de eigen goal.
Ajax groef zich niet in. Als Heerenveen alle ballen plompverloren erin pompt lijkt dat zo ja. Maar het was niet zo.
In Southern Sun
pi_34725803
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Rosales scoorde.
Een jood is altijd blij als zijn ploeg wint, en ik zal zeker toegeven wanneer dat onverdiend is geweest. Tegen Groningen hadden we verloren, dat zegt genoeg denk ik.

Jammer dat je je zo laat kennen.
pi_34725809
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ajax groef zich niet in. Als Heerenveen alle ballen plompverloren erin pompt lijkt dat zo ja. Maar het was niet zo.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:33:38 #236
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34725822
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Tegen Groningen hadden we verloren, dat zegt genoeg denk ik.
Wij zijn te goed idd
pi_34725823
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:32 schreef StarGazer het volgende:

[..]

0-3 . 3 klassen beter ? dan had Heerenveen duidelijk gewonnen.
Hoezo, wint de beste altijd dan?
pi_34725840
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Jammer dat je je zo laat kennen.
Nogmaals, jij bent degene die zich laat kennen... Toegeven dat je terecht hebt verloren hoort er ook bij, geloof me, dat heb ik dit seizoen ettelijke keren gemerkt.
In Southern Sun
pi_34725861
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nogmaals, jij bent degene die zich laat kennen... Toegeven dat je terecht hebt verloren hoort er ook bij, geloof me, dat heb ik dit seizoen ettelijke keren gemerkt.
Terecht. Je bent de enige die dat zegt. Zelfs mijn fanatiekste ajax-collega's keken beschaamd
pi_34725865
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent overigens wel goed in het posten zonder ook maar enige inhoud zeg. Nu snap ik waarom sommigen ruzie met je krijgen hier.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')