abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34697614
Hoe doe je dat eigelijk? Stel dat je bijvoorbeeld net een flesje bier, reeds ontdaan van de kroonkurk, laat omflikkeren. Stel, hè. En je echt enorme zin hebt om eventjes flink herrie te schoppen, om op die manier van je frustraties af te komen. Wat is de beste manier?
pi_34697709
Scherven creëren en je polsen lossnijden . Of heel hard naar buiten rennen en de hele buurt bij elkaar schreeuwen. Kies maar.
pi_34697768
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef RemcoW85 het volgende:
Scherven creëren en je polsen lossnijden . Of heel hard naar buiten rennen en de hele buurt bij elkaar schreeuwen. Kies maar.
Scherven van het bierflesje? Met 20 cent statiegeld? Ofzo. Lijkt me zonde! Kan ik ook iets anders gebruiken?
pi_34697828
Nee ren dan maar naar buiten. Die 20 cent zijn inderdaad ook belangrijk.
Alleen je bent er dan toch niet meer, dus zoveel zou het niet uitmaken. Geef de muur dan maar een kopstoot .
pi_34697869
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef RemcoW85 het volgende:
Nee ren dan maar naar buiten. Die 20 cent zijn inderdaad ook belangrijk.
Alleen je bent er dan toch niet meer, dus zoveel zou het niet uitmaken. Geef de muur dan maar een kopstoot .
Er zitten al 3 rode splutdingen op de muur. Ik had namelijk 2 broertjes en een zusje.
pi_34697933
Ga dan naar hun graf, en verniel het. Zij zijn tenslotte de oorzaak dat je nu geen splutding op de muur kan maken, omdat het er anders te veel worden.
pi_34698221
Waarom is dit een dialoog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')