Goede vraag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:26 schreef mcDavid het volgende:
hoort het laden een half uur te duren of ligt het aan die link?
jij toch?quote:
en ikquote:
nee ik ook niet maar die zou toch bestaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
die slechte heb ik nog nooit gezien anders!![]()
ze is ook een koe!quote:
mja ff doen zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
hey zet eens een moemoe als favicon ipv dat phpmyadmin ding!
en dingiequote:
wij noemden ons oma altijd moemoequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef JapyDooge het volgende:
Check en werk mee aan WikiMoe! De wiki over moemoe!
http://84.83.83.177/wikimoe
veel plezier!![]()
![]()
![]()
is jou oma een koe?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wij noemden ons oma altijd moemoe![]()
die staat er nu ook opquote:
Hoi cerror!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:04 schreef melmidoc het volgende:
Èèn van de meest irritante klonen (naast mij) op fok.
wat nou klonenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:04 schreef melmidoc het volgende:
Èèn van de meest irritante klonen (naast mij) op fok.
Ik maak mijn huiswerk, geen tijd voor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:06 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Ola, geen knuffel topic voor vanavond?
Maak tijd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik maak mijn huiswerk, geen tijd voor.![]()
op de wiki met die picquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
moemoe rijklaar als altijd.
[afbeelding]
is dat Paultjuhhh?quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
moemoe rijklaar als altijd.
[afbeelding]
lol ja de leeftijd klopt ongeveerquote:
Benadert het aardigquote:
Ik heb alleen mezelfquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]heb jij niet zon topic?
Daar ben ik te braaf voorquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:15 schreef JapyDooge het volgende:
http://84.83.83.177/wikimoe/index.php/Speciaal:Ipblocklist
of was jij dat printschreen? met die neptub?
dat had je maar al te graag gewildquote:
okquote:
Ik ben je nu totaal kwijtquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
okwant ik wilde jou niet blocken
anywaydie usert is weg
* PrintScreen Swoosh het moment guntquote:
neeh ik wilde je niet blocken @ moemoe's wikiquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben je nu totaal kwijt
Je wilt me niet blocken?
Van wie ben je dan een kloon?
Of wilde je op hier op Fok! mijn berichten ongezien maken?
no commentquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
dat had je maar al te graag gewild
Ik kan oprecht zeggen dat ik echt onschuldig benquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:21 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
neeh ik wilde je niet blocken @ moemoe's wikidaar poste iemand tubgirl maar tegelijkertijd poste jij hier tubcow
daarom vroeg ik mij af of jij dezelfde was
*gelooftquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat ik echt onschuldig ben
Ik ben zelfs nog nooit op moemoe's wiki geweest
Nou! Ik ben geen kloon en ook geen man. Wat jammer dat je dat gelooft.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:58 schreef zoalshetis het volgende:
sinds ik weet dat ze een man is en ik me schaam voor mijn opgekomen erecties tijdens het 'knuffelen' met hem, vind ik moemoe maar niks.
sjuchtquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou! Ik ben geen kloon en ook geen man. Wat jammer dat je dat gelooft.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou! Ik ben geen kloon en ook geen man. Wat jammer dat je dat gelooft.![]()
ik wacht af.quote:
Nou!quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou!![]()
Ik zal mijn signature dan maar veranderen, als zelfs jij me niet gelooft. De eerste persoon die aardig tegen me was op Fok.![]()
Ik geloof je nog steeds moemoe!quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou!![]()
Ik zal mijn signature dan maar veranderen, als zelfs jij me niet gelooft. De eerste persoon die aardig tegen me was op Fok.![]()
Kijk jij eens heel goed naar moemoe's ondertitel!quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:06 schreef Handtassenbetaster het volgende:
Een dom wijf met een nog dommere haakneus...
Houd toch gewoon je bakkes.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Kijk jij eens heel goed naar moemoe's ondertitel!![]()
ga weg stomme kloon van cerrorquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:09 schreef Handtassenbetaster het volgende:
[..]
Houd toch gewoon je bakkes.
Bagger. Slot.
Hier ging het topic over.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef JapyDooge het volgende:
Check en werk mee aan WikiMoe! De wiki over moemoe!
http://84.83.83.177/wikimoe
veel plezier!![]()
![]()
![]()
weet je ik bedenk me net ineens iets. als je nou man of vrouw bent maakt me eigenlijk helemaal niks uit. je bent positief en daarom hou ik van je!quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou!![]()
Dus we kunnen weer naar de maan kijken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je ik bedenk me net ineens iets. als je nou man of vrouw bent maakt me eigenlijk helemaal niks uit. je bent positief en daarom hou ik van je!![]()
![]()
![]()
absoluut! hoe is ie nu?quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus we kunnen weer naar de maan kijken?![]()
![]()
ja die foto's zijn erg mooi. heel erg mooi gezicht ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef moemoe het volgende:
Tja... De vrouw uit mijn fotoboek... Ik dus.
ik bedoel de maan!quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Druk, ik ga weer huiswerk maken. Doei doei.![]()
leer nog ff goed en slaap zacht.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk mooi, ik ga nu niet kijken. Te koud en te veel huiswerk.![]()
Tot snel weer.![]()
arme moemoequote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:36 schreef Aparteling het volgende:
Ik had eigenlijk een moemoe.zip verwacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |