Ha blauwe, gezellig..quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef Stofje het volgende:
Ik moet van Chowi meedoen met dit topic. Ik geef het daarom een kans. Omdat Chowi dat wil. Daarom.
Zo ben ikquote:
*beaamtquote:
juistquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef Stofje het volgende:
Ik moet van Chowi meedoen met dit topic. Ik geef het daarom een kans. Omdat Chowi dat wil. Daarom.
zoals ik al zei jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Dagonet het volgende:
sog
Studie ontwijkend gedrag.
Zelf ik ken de afkorting.
I expected no lessquote:
Machtsmisbruik is okay.quote:
Trouwen?quote:
Wanneer mag ik met je knopjes spelen?quote:
mijquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
BeFfen met m'n gitaar en bier
wat wil ik nog meer
Sex is vies...quote:
I'll show you mine if you'll show me yours.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wanneer mag ik met je knopjes spelen?![]()
het kan altijd 1000 euro beter!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
BeFfen met m'n gitaar en bier
wat wil ik nog meer
Dealquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
I'll show you mine if you'll show me yours.
With this ring enzo.quote:
Precies!quote:
Oehhh.. maar daar zeg je ook iets...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies!![]()
Handjes vasthouden daarentegen..![]()
Hou je het forum wel heel?quote:
Ik wil geen gekraak horen hoor..quote:
Maar natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wie zat er toennet eigenlijk achter de knopjes? toen het hele zaakje ff zo traag ging?
vingers verstrengeld.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Precies!![]()
Handjes vasthouden daarentegen..![]()
owww dago, ik wil jequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
vingers verstrengeld.
En knuffelen!
Ik hou steeds meer van jequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
vingers verstrengeld.
En knuffelen!
Thee en sokiela.quote:
De anorexialook is helemaal retro deze zomer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef Janetje het volgende:
Ok.. nu is het wel weer genoeg.. zelfs ík krijg hier kotsneigingen van...
Oeh.. dan mag ik wel héél hard doorkotsen...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De anorexialook is helemaal retro deze zomer.
Mits Rachmaninoff 14.gifquote:
We helpen je wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh.. dan mag ik wel héél hard doorkotsen...
En een waterig winterzonnetje door de ramen op de bank.quote:
Liever niet.. anders word je zometeen een (Ondergekotste en Stinkende Forum Admin)quote:
Tevens alsmede.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En een waterig winterzonnetje door de ramen op de bank.
Ik bedoel met braakopwekkende posts.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Liever niet.. anders word je zometeen een (Ondergekotste en Stinkende Forum Admin)
Rans.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je wil wel ff iets in dr keel steken?
Een vriendin néém je niet, die vind je, toevalligerwijs spontaan.quote:Mên... ik moet weer es een vriendin nemen!
Ik hier?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:11 schreef Dagonet het volgende:
Een vriendin néém je niet, die vind je, toevalligerwijs spontaan.
Dat bedoel ik.quote:
dat bedoel ik stiekum ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een vriendin néém je niet, die vind je, toevalligerwijs spontaan.
En wanneer je er eentje gevonden hebt, dán neem je haar, lang en vaak. Toch?quote:
Een beletselteken, voel je je belet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
...
ik wor ook misselijk!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:05 schreef Janetje het volgende:
Ok.. nu is het wel weer genoeg.. zelfs ík krijg hier kotsneigingen van...
Dat is de juiste procedure.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En wanneer je er eentje gevonden hebt, dán neem je haar, lang en vaak. Toch?
Vanavond ben ik gewoon sprakeloos...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een beletselteken, voel je je belet?
...mee naar het park om gezellig hand in hand op het bankje naar het water te kijken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En wanneer je er eentje gevonden hebt, dán neem je haar, lang en vaak. Toch?
Mits en op voorwaarde dat zij er geen bezwaar tegen heeft, verkrachting binnen een relatie is zoooooooo passé.quote:
Nee, dat is het initiële stadium, als het nog de vriendin-in-wording is, de proto-vriendin zeg maar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...mee naar het park om gezellig hand in hand op het bankje naar het water te kijken?
daar ging het ook overquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dat is het initiële stadium, als het nog de vriendin-in-wording is, de proto-vriendin zeg maar.
Ah, okay. Nee, dat dat duidelijk is, daarna bedoelde ik nemen als in bekennen, op de Bijbelse manier.quote:
mag een ander standje ook?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, okay. Nee, dat dat duidelijk is, daarna bedoelde ik nemen als in bekennen, op de Bijbelse manier.
Try and fool someone elsequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, okay. Nee, dat dat duidelijk is, daarna bedoelde ik nemen als in bekennen, op de Bijbelse manier.
je maakt notities?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef mcDavid het volgende:
-leerzaam topic, dit!-
Al doe je de hele Kamasutra.quote:
nouquote:
Ik heb je goed door.quote:
I know him so wellquote:
Jeugdsentiment!quote:
tuurlijk ben ik een vrouwquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ben je een vrouw ?
Hierkomen dan![]()
Nou ja.. vrouw..quote:
en, geleerd?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Pluto_Nium het volgende:
Whoei ik ben er weer
quote:
Op en top!quote:
ik dacht dat je schoolwerk moest doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
jep under the bridge een stukje![]()
Dat komt door je zieke geest..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:08 schreef Dagonet het volgende:
Ik lees steeds algemeen sop-topic.
Betere TT welquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:08 schreef Dagonet het volgende:
Ik lees steeds algemeen sop-topic.
kloptquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik dacht dat je schoolwerk moest doen
Ik claim de TT alvast voor wanneer ik weer een bef open.quote:
Which is neverquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik claim de TT alvast voor wanneer ik weer een bef open.
Dat is niet eerlijk want jij kan altijd de laatste post doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik claim de TT alvast voor wanneer ik weer een bef open.
Als jij me aan m'n tentamen laat beginnenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Janetje het volgende:
Laat iemand mij eens aanmanend toespreken en zeggen dat ik mijn project moet gaan doen?
Verdulle J.!!! Ga aan het werk!! Wil je de boel verkloten en in de goot belanden??!!????!!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Janetje het volgende:
Laat iemand mij eens aanmanend toespreken en zeggen dat ik mijn project moet gaan doen?
Terrut, moet ik de zweep erbij halen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Janetje het volgende:
Ik zat te denken aan volgend weekend.quote:
Dat zouden we stil houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan volgend weekend.
That'd be a first.quote:
Begin aan je tentamen!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Als jij me aan m'n tentamen laat beginnen![]()
Hmm.. dat klinkt aardig aanmanend...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verdulle J.!!! Ga aan het werk!! Wil je de boel verkloten en in de goot belanden??!!????!!!!!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Terrut, moet ik de zweep erbij halen?
And not the lastquote:
JANET GA NOU EENS AAN JE WERK JE BENT AL EEN VOLWASSEN DAME POTDULLE!!!1quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Janetje het volgende:
Pfffrrrrrr....quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
JANET GA NOU EENS AAN JE WERK JE BENT AL EEN VOLWASSEN DAME POTDULLE!!!1
Whehehee..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
JANET GA NOU EENS AAN JE WERK JE BENT AL EEN VOLWASSEN DAME POTDULLE!!!1
Dat was wel het plan ja.quote:
SPREEK ME NIET TEGEN! GA NU NAAR JE KAMER JONGEDAME!quote:
Ik zit al in mn kamer..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
SPREEK ME NIET TEGEN! GA NU NAAR JE KAMER JONGEDAME!
SLETquote:
DUITSER!quote:
Pot verwijt ketelquote:
Ik lig zelfs al in mn bedje..quote:
... is een lief mens.quote:
Met?quote:
..quote:
Gelijkgestemdheid is tof.quote:
Lekker warm op schoot dus.quote:
Echt wel.quote:
Jazeker..quote:
Ach houd je bek, gemeen wijf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
lui kreng ik hoop dat je een onvoldoende krijgt
Dat laat ik me geen twee keer zeggen.quote:
ik ga slapen 14.gifquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach houd je bek, gemeen wijf.
Je hebt wel gelijk daar niet van...
Zullen we dan maar samen soggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker..
Ik had het echter liever helemaal warm gehad..
Met de laptop in bad is géén goed idee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker..
Ik had het echter liever helemaal warm gehad..
FUCK!quote:
Het was dan ook geen opmerking, maar een vraag..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat laat ik me geen twee keer zeggen.
Welterusten 14.zzzquote:
Okay. Neuken klinkt als een goed plan. I like your style.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was dan ook geen opmerking, maar een vraag..
Datum?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay. Neuken klinkt als een goed plan. I like your style.
Volgende week vrijdag.quote:
Als we een bad hadden gehad hier, had ik dat al láng uitgeprobeerd..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met de laptop in bad is géén goed idee.
quote:
Weet niet hoe het komt.. maar stiekem klinkt dat best vies...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Zullen we dan maar samen soggen![]()
Maakt niet uitquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet niet hoe het komt.. maar stiekem klinkt dat best vies...
Daarom zit je ook in BeF he..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef JDude het volgende:
SOG?
Ik ben juist voor het eerst in maanden weer eens echt aan de studie
Dealquote:
Hebben jullie al eens gecopuleerd of blijft het bij praat?quote:
Heb je nou nog niet door dat ze m'n kloon is?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:44 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Hebben jullie al eens gecopuleerd of blijft het bij praat?
Loop vooral stage, overdag.quote:
Verdorie, deceptie alom.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet door dat ze m'n kloon is?
Neuh, daarvoor is de seks te goed, ben nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet op je uitgekeken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
Word ik nu gearchiveerd?
Gelukkig...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, daarvoor is de seks te goed, ben nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet op je uitgekeken.
alleen maar om Janetje te laten overgeven hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef melmidoc het volgende:
Zijn de Ghostbusters in de buurt?
Slimer is weer bezig.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef Dagonet het volgende:
Ook zonder seks ben ik nog lang niet klaar met je trouwens.
Is dat al gelukt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
alleen maar om Janetje te laten overgeven hoor.
Zit net een broodje te eten..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
alleen maar om Janetje te laten overgeven hoor.
de themesong wel!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef melmidoc het volgende:
Zijn de Ghostbusters in de buurt?
Slimer is weer bezig.
quote:
Met?quote:
Pindakaas en appelstroop..quote:
Komop, het is een goede combo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pindakaas en appelstroop..
Die stomme cerror heeft me aangestoken..
allebei op 1 boterhamquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. daaromquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:00 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Komop, het is een goede combo.
Ahuhquote:
Pindakaas en komkommerquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oe.. dat klinkt best goed!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Is dat raar dan?quote:
Echt, het is een sperma-vrij orgasme in je mond.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pindakaas en komkommer
Pindakaas en hagelslag
Maar pindakaas en appelstroop?
Jazeker! Probeer het ook eens!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pindakaas en komkommer
Pindakaas en hagelslag
Wie is er dood?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ola.
's Middags er ineens achter komen dat je door de vrieskou moet om cadeautjes te kopen is niet tof.
Neem een biertjequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ola.
's Middags er ineens achter komen dat je door de vrieskou moet om cadeautjes te kopen is niet tof.
De enige orgasmes die mijn mond meemaakt zijn spermavrij.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Echt, het is een sperma-vrij orgasme in je mond.
Ik at toen ik klein was bij m'n oma tussen de middag(ma weg, pa weg, basisschool woont oma vlakbij) als ik het me nog goed kan herinneren:quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pindakaas en komkommer
Pindakaas en hagelslag
En zo hoort het als rechtvaardig heteroseksueel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De enige orgasmes die mijn mond meemaakt zijn spermavrij.
Nou, het scheelde niet veel of ik was de gelukkige. Maar helaas, dat feest ging niet door.quote:
Jezus, op 1 middag?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik at toen ik klein was bij m'n oma tussen de middag(ma weg, pa weg, basisschool woont oma vlakbij) als ik het me nog goed kan herinneren:
pindakaas
jam
hagelslag
muisjes(van die vruchtenhagel, wij noemen dit muisjes dus!)
witte suiker
bruine suiker
banaan komkommer
Tering, ik weet het nog precies in de volgorde dat ik het altijd zei. Moet ik toch maar weer eens proberen..
Is t voor een vrouw? dan een Douglas bon.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, het scheelde niet veel of ik was de gelukkige. Maar helaas, dat feest ging niet door.
Oh, en ik ben ook nog een niet geslaagd in het vinden van een cadeau.
Op 1 boterham.quote:
Vond het altijd een hele goede combinatie. Hoe ik erop ben gekomen weet ik niet maar ik weet wel dat ik wil proberen of ik het nog steeds lust.quote:
bitterballenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mên
zullen we het weer gewoon over frituur gaan hebben ofzo?
Dat ontbrak er nog net aan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mên
zullen we het weer gewoon over frituur gaan hebben ofzo?
Welk ziekenhuis kunnen we de kaartjes naartoe sturen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vond het altijd een hele goede combinatie. Hoe ik erop ben gekomen weet ik niet maar ik weet wel dat ik wil proberen of ik het nog steeds lust..
Ik ga in ieder geval vannacht een gedichtje schrijven en die opdragen op z'n verjaardag. De rest komt nog welquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is t voor een vrouw? dan een Douglas bon.
Is t voor een man? dan een Douglas bon.
Opgelost. Slotje.
Ik zou het niet proberen als ik jou wasquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vond het altijd een hele goede combinatie. Hoe ik erop ben gekomen weet ik niet maar ik weet wel dat ik wil proberen of ik het nog steeds lust..
Zuider, dat is het dichtsbij, en op de heenweg kan ik dan nog langs een paar coffeeshops en dan nog ene headshop en growshop op de dordse straatweg.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welk ziekenhuis kunnen we de kaartjes naartoe sturen?
Schots.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef melmidoc het volgende:
Douglas, klinkt schots.
Douglas twins?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Schots.. Naja, een schotse tweeling dan.
.
Daar ben ik geboren. Homo'squote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zuider, dat is het dichtsbij, en op de heenweg kan ik dan nog langs een paar coffeeshops en dan nog ene headshop en growshop op de dordse straatweg.
Ik weet hun achternaam niet, ken ze al een tijdje online en een van de zusje komt met pasen met een vriendin naar Rotterdam, ga ik ze een tour geven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Douglas twins?
Zijn ze meerderjarig?
Tis een duits bedrijf..quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:18 schreef melmidoc het volgende:
Douglas, klinkt schots.
Ik dacht ik ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar ben ik geboren. Homo's.
"Ik ben geen homo's..quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
in die growshopquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik dacht: als niemand anders het doet, dan moet ik hem maar inkoppen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wist dat iémand doe opmerking ging maken.
Ik doe mee, al heb ik wel eens een kerel op de wang gezoend... maar dat was 20 bier geleden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zullen we samen geen-homo's zijn
Wat is er met je ava gebeurd?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Ik doe mee, al heb ik wel eens een kerel op de wang gezoend... maar dat was 20 bier geleden.
Jij zei eensch dat je homo's was!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Ik doe mee, al heb ik wel eens een kerel op de wang gezoend... maar dat was 20 bier geleden.
Zo zie je de echte als je teveel pints of lager's hebt gehad.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat is er met je ava gebeurd?
Eerst ga ik ze de grootste paal laten zien van Rotterdam. Daarna naar de euromast.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik weet hun achternaam niet, ken ze al een tijdje online en een van de zusje komt met pasen met een vriendin naar Rotterdam, ga ik ze een tour geven..
dus dat was vóór je 20 bier ophadquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:25 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Jij digged pointililze wel he?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:27 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Zo zie je de echte als je teveel pints of lager's hebt gehad.
Neen, 20 bier geleden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dus dat was vóór je 20 bier ophad
ik weet niet meer hoe de echte er uit ziet..quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:27 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Zo zie je de echte als je teveel pints of lager's hebt gehad.
Yup, lovin it.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij digged pointililze wel he?
Ik vind deze ook niets aan eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe de echte er uit ziet..![]()
Jij ziet deze en hebt teveel op?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
ik weet niet meer hoe de echte er uit ziet..![]()
ik geloof nooit dat jij vandaag meer dan 20 bier ophebt en nog zo vrolijk hier loopt te postenquote:
Ik geloof dat wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat jij vandaag meer dan 20 bier ophebt en nog zo vrolijk hier loopt te posten
Tenzij het weer over halve liters gaat.quote:
Ik drink niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij ziet deze en hebt teveel op?
Vet!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb trouwens een kruikkuiken gekregen!
Wat is dat?quote:
Maar ook niet minder!quote:
...Maar ook niet minder?quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb trouwens een kruikkuiken gekregen!
Ik had je door.quote:
Een kuiken met een kruik in zijn reet.quote:
zijn ze goed optijd mee!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een kuiken met een kruik in zijn reet.
Ter ere van mijn verjaardagop15 juli
Dat kan heel laat óf heel vroeg zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een kuiken met een kruik in zijn reet.
Ter ere van mijn verjaardagop15 juli
Mja, ietwat aan de late kant. Daarom maar ik me ook geen zorgen over dat nog non-existente cadeau, is voor dezelfde vriendquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan heel laat óf heel vroeg zijn.
[insert nostalgisch zoutvaatje.gif]quote:
Dat zou pas leuk zijn!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:38 schreef melmidoc het volgende:
Kuiken met een kruik.
Zoiets als gordon en leukemie?
waar is dat zoutvaatje toch gebleven!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[insert nostalgisch zoutvaatje.gif]
Yeah.quote:
Ik zocht hem ookal.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar is dat zoutvaatje toch gebleven!
Die had ik toen ook nog opgepikt. Alleen zit daar nog een stom poppetje op!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb nog wel deze:
[[url=http://picserver.org/i/O1B4OP1CR72M/128/p.jpeg]afbeelding][/url]
laatst van Dago gekregen
jah!quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die had ik toen ook nog opgepikt. Alleen zit daar nog een stom poppetje op!
Ik heb open office, doubt it dat daar van die nuteloze meuk bij zit.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah!
heeft iemand misschien nog een versie van word '97 liggen? daar zittie vast bij als clipart
Tof. Ga je nog weg ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:39 schreef The_Terminator het volgende:
Lekker een week vakaaaantie, bier zoep'n jah![]()
Ik pikte het eerst ook zo op.quote:
ik moet van t weekend maar een paar oude dozen uit de kast halen bij mijn oudersquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb open office, doubt it dat daar van die nuteloze meuk bij zit.
Op meerdere manieren interpreteerbaar iddquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik pikte het eerst ook zo op.. Volgens mij bedoelde ze ergens heen op vakantie.
Neem nog een biertjequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:53 schreef melmidoc het volgende:
Bah, ik ga family guy kijken... geneuzel.
Wacht, eerst roken!
Wat een idee niet? Waar is mijn nobelprijs?
Ik las zat van bier.quote:
Is dat vandaag wel of niet zo?quote:
Ik en zat van bier, nu hier op dit moment.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat vandaag wel of niet zo?
Om 8 uur op school zijn en die dag ook nog 2 uur gym. Dat is dus half 7/7 uur opstaan voor mij.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef mcDavid het volgende:
stelletje lamzakken allemaal. t is amper 1 uur geweest! [afbeelding]
newb!quote:
ik (nog) niet!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Nou ja, ik ga ff met mn kruikkuiken in bed liggen, voel me belabberd en wil morgen wél naar dat sollicitatiegesprek (al 2 keer verplaatstquote:
ah, in dat geval: weltrustenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga ff met mn kruikkuiken in bed liggen, voel me belabberd en wil morgen wél naar dat sollicitatiegesprek (al 2 keer verplaatst). Wie weet tot later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |