Ik wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef greatgonzo het volgende:
Ik ken geen enkele andere keten die voor elk filiaal andere voorwaarden en prijzen hebben.
nee, niet echtquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En heul DIG maar druk bezig met een PC bouwen voor je!
ik heb het over gewone entertainment zaken als FRS/Expert/BCC etcquote:
Ik vraag me af wie ik in mijn familie zo gek kan krijgen om bij mediamarkt te laten werkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar dit is dus een erg prettige oplossing
echt nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie ik in mijn familie zo gek kan krijgen om bij mediamarkt te laten werkenbovendien is het nu toch allemaal te laat, mij leven heeft geen zin meer.
![]()
500 inc. verzendkosten?
Ik heb nog wel een laptop voor je, maar ik moet het nog even aan mn pappa vragenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef Syytön het volgende:
Mijn oog viel op een folder van Mediamarkt, met een schreeuwende voorpagine waar een geweldige aanbieding opstond, een Fujitsu-Siemens Laptop voor slechts 599,- euro. Precies wat ik zocht en een geweldig prijsje! (Had een andere laptop op het oog, welke 150 euro duurder is).
Als andere winkels echter fouten maken met prjizen, en dan gaan janken over een drukfout, kun je wel met de folder naar de mediamarkt voor de laagste prijsgarantiequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ach de helft van de tijd klopt t ook niet, krijg je een folder, leuke autoradio met mp3 speler voor maar 79 euro, ga je kijken staat er een blaadje bij de radio, was een foutje in de folder zit geen mp3 op, tja nee dan kijk je wel naar de wat duurdere mp3 spelers![]()
Ok dan, thanxquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef greatgonzo het volgende:
geld voor alle filialen, de zogenaamde BTW actie:" je betaald geen BTW"
echter mogen ze niet zomaar 19% aftrekken (volgens hen, wat natuurlijk BS is), dus betaal je over die 19% korting toch nog btw, kom je ongeveer uit op een korting van 16%
Actie geld alleen voor de plasma/LCD-tv's, die zijn niet echt geschikt als pc-tft, omdat de reactietijd meestal hoger is.
Tweakers heeft wel een paar goede topics over pc-tft's
[19"TFT]De Ultieme TFT - Deel 17
[17" TFT] De Ultieme TFT - Deel 4
of de Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2006
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |