abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34695355
Het betreft hier een dubbele klacht, te weten:

- folders worden hier te laat bezorgd
- Altijd als ik iets wil kopen bij de Mediamarkt in de aanbieding, is het uitverkocht.

Toelichting:

Om 7 uur haalde ik de folders uit de brievenbus, die een uur/halfuur voor deze tijd bezorgd waren. Mijn oog viel op een folder van Mediamarkt, met een schreeuwende voorpagine waar een geweldige aanbieding opstond, een Fujitsu-Siemens Laptop voor slechts 599,- euro. Precies wat ik zocht en een geweldig prijsje! (Had een andere laptop op het oog, welke 150 euro duurder is).
Ik nog in allerijl naar de Mediamarkt gesuisd, ik zag mezelf al bij de kassa staan met dat ding.

MAAR NEE, het mocht niet zo zijn. UITVERKOCHT, "200, in alle filialen, in 1 dag".
Wat is dit nou, mediamarkt heeft altijd alles tot aan jankens toe in torens opgestapeld, zulke enorme voorraden hebben ze. En de aanbieding van de week zie ik altijd in massahoeveelheden in de zaak staan. Waarom, waarom nu niet?
En waarom worden de folders hier zo laat bezorgd, deze aanbieding was al geldig vanaf 30 januari!
Het lot is me weer slecht gezind. ik denk dat ik nu maar even ga krassen ofzo
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:45:10 #2
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34695415
+ het feit dat ze allemaal hun eigen acties hebben..

Is een dvd voor 10 euro in A'dam te krijgen, kost tie in Zwolle gewoon nog 30 euro.

Ik ken geen enkele andere keten die voor elk filiaal andere voorwaarden en prijzen hebben.
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_34695442
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef greatgonzo het volgende:
Ik ken geen enkele andere keten die voor elk filiaal andere voorwaarden en prijzen hebben.
Ik wel.
pi_34695445
ik heb die laptop hier staan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34695467
familie die werkt bij de mediamarkt is oke ole ole
pi_34695476
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb die laptop hier staan
En heul DIG maar druk bezig met een PC bouwen voor je!
pi_34695502
enz e hadden leverprobemen met die laptops, er zijn er veel minder geleverd dan de bedoeling was. dus dat is wel kut ja. ik had echt de aller aller laatste, ook alleen maar doordat ik net die laatste apart heb kunnen laten zetten, met enige moeite.
pi_34695513
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef veldmuis het volgende:

[..]

En heul DIG maar druk bezig met een PC bouwen voor je!
nee, niet echt
pi_34695524
maar dit is dus een erg prettige oplossing
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:48:26 #10
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34695558
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:45 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ik wel.
ik heb het over gewone entertainment zaken als FRS/Expert/BCC etc
pi_34695605
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar dit is dus een erg prettige oplossing
Ik vraag me af wie ik in mijn familie zo gek kan krijgen om bij mediamarkt te laten werken bovendien is het nu toch allemaal te laat, mij leven heeft geen zin meer.

500 inc. verzendkosten?
pi_34695629
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ik vraag me af wie ik in mijn familie zo gek kan krijgen om bij mediamarkt te laten werken bovendien is het nu toch allemaal te laat, mij leven heeft geen zin meer.

500 inc. verzendkosten?
echt niet
pi_34695773
dat is simpel weg de mediamarkt..
veel dingen duurder (cd's & dvd's) en aanbiedingen "veel" hebben.. nou jah veel..
.: Blaat!
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:09:10 #14
18544 matthijz
Geen icoon aanwezig :P
pi_34696479
Ik zag vorige week vrijdag echt een hele stapel van die laptops staan in Eindhoven.
"het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten :) "
pi_34696537
Ach.. om dit soort zaken staan ze toch bekend. Veel schreeuwerige advertenties waarin óf te dure artikelen staan, of artiekelen waar ze er maar 10 van hebben.
Mediamarkt sucks...
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_34696612
ik loop stage bij een kleine computerwinkel. Toen hadden we via zo'n groothandel dezelfde laptop die wij dan >>> 300 EURO <<< goedkoper aanboden als de mediamarkt. Mediamarkt pikte dit niet en klaagde bij die groothandel en we mochten hem gelijk niet meer verkopen. Media markt

daarom zijn ze goedkoper als de rest
pi_34697296
Mediamarkt aanbiedingen kun je ook per e-mail ontvangen, de mail met die laptop had ik gisterochtend rond 9:30 binnen. Het helpt je nu wel niet meer, maar misschien een volgende keer.
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:29:54 #18
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34697382
bovendien staan de aanbiedingen al vanaf zondag oid op de site..
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:31:56 #19
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_34697482
Ach de helft van de tijd klopt t ook niet, krijg je een folder, leuke autoradio met mp3 speler voor maar 79 euro, ga je kijken staat er een blaadje bij de radio, was een foutje in de folder zit geen mp3 op, tja nee dan kijk je wel naar de wat duurdere mp3 spelers
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:52:29 #20
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_34698418
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef Syytön het volgende:
Mijn oog viel op een folder van Mediamarkt, met een schreeuwende voorpagine waar een geweldige aanbieding opstond, een Fujitsu-Siemens Laptop voor slechts 599,- euro. Precies wat ik zocht en een geweldig prijsje! (Had een andere laptop op het oog, welke 150 euro duurder is).
Ik heb nog wel een laptop voor je, maar ik moet het nog even aan mn pappa vragen
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
pi_34698464
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ach de helft van de tijd klopt t ook niet, krijg je een folder, leuke autoradio met mp3 speler voor maar 79 euro, ga je kijken staat er een blaadje bij de radio, was een foutje in de folder zit geen mp3 op, tja nee dan kijk je wel naar de wat duurdere mp3 spelers
Als andere winkels echter fouten maken met prjizen, en dan gaan janken over een drukfout, kun je wel met de folder naar de mediamarkt voor de laagste prijsgarantie
pi_35130071
Ik zag net een reclame op tv, morgen krijg je tussen 8 en 12 uur zo'n 20 à 30% korting op alle plasma en LCD schermen, ik weet alleen niet waar die aanbieding is terug te vinden en of het ook voor Alkmaar geldt (via de website wordt ik er ook niet echt wijzer van)
Ik kan nl. wel een nieuw LCD schermpje voor m'n PC gebruiken, ik weet alleen niet wat de beste koop is, zijn er misschien ergens goede reviews over LCD monitors terug te vinden?
Maar hoe zit dat nou met die aanbieding van ze, klinkt best aantrekkelijk...
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:41:26 #23
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35130691
geld voor alle filialen, de zogenaamde BTW actie:" je betaald geen BTW"

echter mogen ze niet zomaar 19% aftrekken (volgens hen, wat natuurlijk BS is), dus betaal je over die 19% korting toch nog btw, kom je ongeveer uit op een korting van 16%

Actie geld alleen voor de plasma/LCD-tv's, die zijn niet echt geschikt als pc-tft, omdat de reactietijd meestal hoger is.

Tweakers heeft wel een paar goede topics over pc-tft's

[19"TFT]De Ultieme TFT - Deel 17

[17" TFT] De Ultieme TFT - Deel 4

of de Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2006
pi_35138922
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef greatgonzo het volgende:
geld voor alle filialen, de zogenaamde BTW actie:" je betaald geen BTW"

echter mogen ze niet zomaar 19% aftrekken (volgens hen, wat natuurlijk BS is), dus betaal je over die 19% korting toch nog btw, kom je ongeveer uit op een korting van 16%

Actie geld alleen voor de plasma/LCD-tv's, die zijn niet echt geschikt als pc-tft, omdat de reactietijd meestal hoger is.

Tweakers heeft wel een paar goede topics over pc-tft's

[19"TFT]De Ultieme TFT - Deel 17

[17" TFT] De Ultieme TFT - Deel 4

of de Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2006
Ok dan, thanx
Morgen maar ff een schermpje kopen dan...
  donderdag 16 februari 2006 @ 12:10:38 #25
134706 Kevin_VS_Ps3
Een helpende hand....
pi_35147632
Wees godverdomme blij dat je een folder van mediamarkt krijgt.

Ondankbare lul
doet meer dan wonderen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')