Boeie ik vind het lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Zoet spul is dat.
Te zoet.
Veels te zoet.
Een scheut donkerbruin in het gewone pils is wel okey, maar het pure oud bruine spul is mierenzoet.
Kun je net zo goed cola drinken.
Van mijn part drink jij je een maagzweer aan die zooi.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef Markster het volgende:
Stoere mensen, zoals ik. Drinken bier uit het glas dat er voor bedoelt is.
Donker bier is lekker, maar dat moet wel in een bol glas, en zeker niet zo een fluitje als de TS !quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Zo denk ik ook erover
Het gaat niet eens dat hij heineken drinkt uit een brand glas.
Het feit dat het donker bier is, dat maakt hem al helemaal een oude oma.
Wilt hij echt meedoen dan pakt hij zich echt bier, en wilt hij helemaal de man zijn dan neemt hij het juiste glas.
Zoals ze dat in de horeca ook doen.
"Ik-ben-professioneel-bierdrinker,-terwijl-ik-het-eigenlijk-maar-vies-vind-maar-probeer-indruk-te-maken-op-Foksters-post"quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Oud heineken
Weet je wel, dat kinderbier.
Dat bier dat je in de gootsteen moet kieperen, inplaats van in je keelgat.
Dit oude bier had ik gekocht omdat ik vorige week een halfom wilde maken, dit was vrij lekker maar ik denk vandaag: Jupiler of dat Oud bruin bier opdrinken ? ik koos voor het 2dequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Zo denk ik ook erover
Het gaat niet eens dat hij heineken drinkt uit een brand glas.
Het feit dat het donker bier is, dat maakt hem al helemaal een oude oma.
Wilt hij echt meedoen dan pakt hij zich echt bier, en wilt hij helemaal de man zijn dan neemt hij het juiste glas.
Zoals ze dat in de horeca ook doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |