Zo iemand noemen we een sekte-leider.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:20 schreef H.Flick het volgende:
Waarom ben je dan opperhoofd van de Nintendo-kliek?
Come over to the dark side Roy! [/darth]quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hey, dat de PS2 toevallig toffer wordt dan de Cube wil niet zeggen dat ik Nintendo ineens niet meer waardeer ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, dat is namelijk het enige spel dat online veel wordt gespeeld.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Weet iemand of Socom 2 nog veel online wordt gespeeld?
Ik kreeg een brief dat ze op waren en dat ik maar naar de E-plaza moest gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:26 schreef Ik_ben_lief het volgende:
BF2:MC ook wel hoor! En heeft iemand die Black demo die via EA besteld is al ontvangen?
Hé maar help me eens met DQ8, de spiegel en de zeedraak je weet wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is toch simpel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:56 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hé maar help me eens met DQ8, de spiegel en de zeedraak je weet wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is toch simpel.Dank u zeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Krijg melding kan geen communatie krijgen ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:53 schreef Ik_ben_lief het volgende:
volgens mij hoeft dat nie hoor
Huh? Hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef Xenwolfie het volgende:
Mijn controler is uit elkaar gevallen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef Xenwolfie het volgende:
Hoog + harde vloer + strakke draad + val = controller uit elkaar, maar zit nu weer inelkaar. Geen foto helaas, mobiel was leeg.![]()
Edit: LOL! Wel erg toepasselijk met het topic.
Ik moet zeggen dat Burnout 3 de enige game is die ik ooit online heb gespeeld met m'n PS2 en dat dat toen de reden was dat ik een headset heb gekocht. Maargoed, dat ik ook alweer ruim een jaar geleden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:47 schreef Slappy het volgende:
Iemand zin in een potje Burnout 3 online(Met headset).
Ben ik nou zo gek of doet niemand Burnout 3 online![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |