quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:21 schreef Mex_ het volgende:
[[url=http://www.windowsmobiles.nl/Themes/babylon/images/logogrijs.gif]afbeelding][/url]
Joosthoven-nummer 1: r8ality
Eindhoven-de held, de man, de Juup©: Juup©
Je zal er maar een relatie mee hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:24 schreef amaranta het volgende:
wat een kut topictitel en wat een kut op
wat ben jij een kuthomo
Tsssquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb ik niet verzonnenmoet nog aangepast worden
![]()
Kan beter kippen houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Je zal er maar een relatie mee hebben
Dat zal mij nou nooit overkomenquote:
Bill Gates' fortuin te groot voor belastingambtenaar
Wie blauwe enveloppen in de brievenbus als een gruwel ervaart, vindt wellicht een zeer schrale troost in het volgende: ook 's werelds rijkste ict'er heeft zo zijn - terugkerende - strubbelingen met de belastinginners. Het immense fortuin van Bill Gates - geschat op 47 miljard dollar - blijkt niet te kunnen worden verwerkt door de gewone computers van de Amerikaanse belastingdienst; die zijn op bedragen met zoveel nullen kennelijk niet voorbereid. Op een conferentie van Microsoft onthulde Gates onlangs dat de belastingdienst daarom een speciale computer gebruikt om zijn belastingaangifte te verwerken. Helaas vergeet de dienst wel eens dat de aangiftes van Gates op een aparte computer staan en stuurt hem dan berichten dat hij bepaalde aanslagen niet betaald heeft, gevolgd door excuusbrieven dat ze vergeten waren op zijn speciale computer te kijken. Rijk zijn brengt soms eigenaardige luxeproblemen met zich mee.
Belasting: Ja meneer Gates we hebben bij de belasting een speciale PC voor u.quote:
Ahhh...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef amaranta het volgende:
ik ga nu gillen
Het is ironischer als er een Mac stondquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Belasting: Ja meneer Gates we hebben bij de belasting een speciale PC voor u.
Gates: TOF!!!!1111onetwotrio. Wat voor OS staat erop?
Belasting: Debian linux
![]()
Ik heb liever Burger King voerquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is ironischer als er een Mac stond.
Ik heb geen crossflow blokquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat was dus niet je Dafje. Verder nog steeds wel blingbling.
Vind je het niet leuk op je stage ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:16 schreef Partygurl het volgende:
guuuujemerguh!
laatste dagje stage in groep 3, eindelijk!
Gewoon d'r af laten danquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:45 schreef daNpy het volgende:
Ik rijd nu zonder bekrachtiger en krijg hem op droog wegdek ook blokkerend
En daar ben jij blij mee?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:17 schreef Partygurl het volgende:
Joehoe missie naar afghanistan gaat door
Had wel wat beters te doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:07 schreef ArTiC het volgende:
jullie posten ook niet veel tijdens een downtime :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hoe komt dat?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:13 schreef Breuls het volgende:
Dat FOK! down is hoef ik je niet te vertellen, dus in het kort wat details:de fileserver\\\'s raid-array is donderdagochtend gecrasht
dit is toen verholpen, en leek goed te gaan, tot het donderdagavond weer mis was
donderdagnacht is een eerste, en vrijdagmiddag een tweede herstelactie geprobeerd
deze zijn niet gelukt
Wat we nu doen, is een andere server inzetten als fileserver, en daar de diverse sites weer op zetten. Dit kan even duren, maar zal geleidelijk aan wel lukken. Vooralsnog gaan we ervanuit dat alle bestanden die we op de fileserver hadden staan niet meer terug te halen zijn, tenzij we er backups van hadden. Die backups hebben we, echter niet van de complete inhoud. Over de status daarvan doen we echter even geen uitspraken totdat we zelf weten wat de schade is.
Banaan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:04 schreef r8ality het volgende:
Het forum is up mensen, we kunnen weer posten. Hop, dat sociale leven aan de kant en gaan met die banaan..
Als kiespijnquote:
Als het aan de kat lag, kocht ze whiskas.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal zo snel niet gaan denk ik. bb heeft aan Eny genoeg.
Onze katten eten geen whiskas, eten liever voer van de lidl of zo (al krijgen zij dat nooit).quote:Op zondag 5 februari 2006 02:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als het aan de kat lag, kocht ze whiskas.
Deed BB dat?
Hmmm dat is ter eigen invulling denk ik.quote:
Denk het ook.quote:Op zondag 5 februari 2006 02:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm dat is ter eigen invulling denk ik.
Wat doet blaasgruis eigenlijk?quote:
Als zouten in de urine uitkristalliseren ontstaat het zogenaamde blaasgruis.quote:
Welke foto?quote:Op zondag 5 februari 2006 03:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Als zouten in de urine uitkristalliseren ontstaat het zogenaamde blaasgruis.
Blaasgruis bestaat dus uit kristallen ( zie foto).
Deze kristallen kunnen samen klonteren to kleine blaassteentjes
zo groot als zandkorreltjes.
Echte stenen worden in de kattenblaas zelden gevormd.
Cortenbachstraatquote:
Kijk eens aan.quote:
Helemaal richting traverse ja, op de hoek met de mierloseweg.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Welke kant van de Cortenbachstraat. Tegenover TKC (heet nu anders maar je weet waar bedoel), richting spoor of richting Traverse?
Ja, videotheek ligt niet op de hoekquote:Op zondag 5 februari 2006 13:56 schreef Blueman het volgende:
Dat is toch boven de videotheek of vergis ik me nou?
Nee okay, maar wel in dat blok daar.quote:
Ik heb gisteravond 50 euro gevondenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef febster het volgende:
Gefeliciteerd Artic
Wanneer is t feestje?
Ja, met Mex_quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef amaranta het volgende:
Ga je daar samenwonen ArtiC?
thnx...volgende week?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:48 schreef febster het volgende:
Gefeliciteerd Artic
Wanneer is t feestje?
Ah fijn, dan mag jij zijn remsporen uit zn boxers wassen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, met Mex_![]()
Nee, daar ga ik alleen wonen natuurlijk![]()
Lekker riant in een 3 kamer maisonette![]()
Kom iedere week de was even brengen, blijven Artic en ik meteen etenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ah fijn, dan mag jij zijn remsporen uit zn boxers wassen.
?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kom iedere week de was even brengen, blijven Artic en ik meteen eten![]()
Maar wij hebben PSVquote:Op zondag 5 februari 2006 15:29 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx komt net terug uit het stadion van Feyenoord.
Leuke wedstrijd gezien. Ajax was de eerste helft een stuk beter. Feyenoord had meer kansen en benutte die goed. Feyenoord voerde de druk op in de tweede helft, waar ze door scoorde. Ajax begon na 70 minuten terug in het ritme te komen. Zonde dat ze verloren hebben.
thnxquote:Op zondag 5 februari 2006 17:59 schreef _DeBje_ het volgende:
Wa\'n drukte, poehee![]()
Gefeliciteerd trouwens Artic, ziet er heel leuk uit zo... Vooral zo op een hoek![]()
![]()
Kun jij mooi een kado voor Artic voor kopen.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond 50 euro gevonden![]()
Op de Fontys zag ik vandaag een gele DAF 66 Mar. Coupé met zwarte striping. Maar die was niet in zo'n goede staat als die van jou.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:04 schreef daNpy het volgende:
Hehe, het leven bevalt me wel als kans werkloze.
Dalijk even een uitkering aanvragen en ik zit de komende 60 jaar gebakken.
Dude. Moslims. Achterlijk. Middeleeuwen.quote:Op maandag 6 februari 2006 17:29 schreef Blueman het volgende:
Pffff wat ik nog steeds niet snap he, dat een stel van die idioten allemaal Deense vlaggen in de fik gaan steken en demonstreren omdat er vorig jaar september een paar gasten cartoons hebben gemaakt over hun almachtige Mohammed.
Zie je het al voor je... dat wij hier met 50.000 man naar de Dam gaan en daar gaan protesteren omdat een of andere achterlijke moslim daar heeft geroepen dat hij Maria een hoer vind!
Eensch!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dude. Moslims. Achterlijk. Middeleeuwen.
Next.
Iran verbreekt handelsbetrekkingen met Denemarkenquote:Op maandag 6 februari 2006 17:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dude. Moslims. Achterlijk. Middeleeuwen.
Hier?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef r8ality het volgende:
WAAR DE STERVENDE HOERENEUKENDE GODFLIKKERSE TERING IS IEDEREEN?!?!!?
Daarom.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:14 schreef r8ality het volgende:
Man, die mop is nog ouder dan mijn auto.
CTRL+F5quote:Op maandag 6 februari 2006 22:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom heeft blieblie pussy's avatar?
Volledig huis verlicht met LED's - DEEL 2
Wat zal dit gaan kosten!quote:De stichting wil verder dat oversteekplaatsen op een plateau komen te liggen.
Ok..het is dus geen goed idee om je avatar te laten hosten door flowquote:
Waar heb jij ineens last van?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef Blueman het volgende:
Wat een kansloos land is Nederland toch af en toe he
Zebrapaden zijn niet veilig genoeg
[..]
Wat zal dit gaan kosten!
Nergens last van.quote:
En komt misschien ook omdat ik al een paar dagen niet fit ben doordat mijn buik/maag de behoefte heeft om mij keer of 25 per dag naar de wc te zenden omdat er iets uit wilquote:
Toch even gestopt met lurken en toch even gereageerd pikkebaasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:50 schreef blieblie het volgende:
Gefeliciteerd met je appartementje, ArTiC.
Van het ene uiterste naar het andere uiterste!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:14 schreef omegaproject het volgende:
Hoezo kunnen wij ook heel lang doen met 1 topic?!
Hij zit nu in de trein dus zal nog wel ff duren voordat hij postquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:51 schreef r8ality het volgende:
Ja blieblie. He? He? He? Kom dan! Wanneer ben je er weer, he? He? He?.
Hai Linda.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:51 schreef r8ality het volgende:
Ja blieblie. He? He? He? Kom dan! Wanneer ben je er weer, he? He? He?.
Hai Linda.
Druk met werk en gezondheid die ff niet wil.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:12 schreef r8ality het volgende:
Ja, heeft iedereen iets te doen ofzo?
in oktober.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:09 schreef r8ality het volgende:
Wanneer gaat ie naar Afghanistan?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:17 schreef Partygurl het volgende:
4/5 mnd
thnxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:50 schreef blieblie het volgende:
Gefeliciteerd met je appartementje, ArTiC.
Badkamer?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thnx![]()
Voor de fans: vanmiddag pics gemaakt
Zit er ook in jaquote:
zijn pics met me foonquote:
Komen tzt wel live kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zijn pics met me foon![]()
Daar zit alleen led verlichting op en geen flitser
*noob is het op gebied van huizen*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zijn pics met me foon![]()
Daar zit alleen led verlichting op en geen flitser
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:21 schreef Mex_ het volgende:
[..]
![]()
Komt ie tussentijds nog wel terug, of ook dat niet?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:44 schreef febster het volgende:
[..]
*noob is het op gebied van huizen*
Waar is de keuken?
Aah okequote:
Supervet filmpje!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:38 schreef Mex_ het volgende:
Voortuigbeheersing @ Zandvoort/ijsbaan in oude Volvo door wijlen Rob Slotemakers
http://wheelz.garnierstreamingmedia.com/playerwheelz/playvideo.asp?cat=42&video=641
"tis net schaatsen.."
Ziet er leuk uit man! Ook mooi uitzichtje zo!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thnx![]()
Voor de fans: vanmiddag pics gemaakt
* Mex_ kijkt filmpje nog eens, iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Supervet filmpje!
Maar tis een BMW hoor
Eerder een 142. Toch vind ik de gelijkenis niet zo heel erg overtuigend hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:32 schreef Mex_ het volgende:
[..]
* Mex_ kijkt filmpje nog eens, idd![]()
Shame on meIk had het beginstukje niet gezien, van een afstandje heeft 'ie wel wat weg van een 242
![]()
Op het einde kun je helemaal duidelijk zien dat 't een bmw isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Eerder een 142. Toch vind ik de gelijkenis niet zo heel erg overtuigend hoor.
Tsja... kan ook niet verwachten van een Hondarijder dat hij het verschil tussen een Volvo en een BMW ziet natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Op het einde kun je helemaal duidelijk zien dat 't een bmw isiets te enthousiast gepost zullen we maar zeggen
![]()
ex-Hondarijderquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tsja... kan ook niet verwachten van een Hondarijder dat hij het verschil tussen een Volvo en een BMW ziet natuurlijk
Hmmm, is het zinvol om Angelique weer een telefoontje te dingessen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef Mex_ het volgende:
Vriendin/collega van Maria heeft zojuist 100.000¤ gewonnen.
kijk..dat zijn de leuke verassingenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef Mex_ het volgende:
Dat zowieso, maar Angelique is niet degene die gewonnen heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hmmm, is het zinvol om Angelique weer een telefoontje te dingessen?.
Volvo/Skoda...bijna hetzelfdequote:
Loop jij dan ook wel eens zoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:55 schreef omegaproject het volgende:
http://community.webshots.com/album/70233469ukYjLT/0
VET!
* omegaproject ook trekkie is
Als schietschijf dienen e.d.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:27 schreef Partygurl het volgende:
[..]
in oktober.
En mijn beste vriendje over 2/3 weken.![]()
Dat bén ik man!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Loop jij dan ook wel eens zo
[afbeelding]
rond?
Wie zet er nou in hemelsnaam Wesleyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat bén ik man!
Hoe kom jij nou weer aan die foto??
Nu weten we het wel hèquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:11 schreef r8ality het volgende:
Mijn god, na 1 blik op die achterkant zie je al aan de 2 typische ronde lichten dat het absoluut geen Volvo kan zijn, maar een BMW.
En daarná aankleden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:47 schreef _DeBje_ het volgende:
Wat hebben jullie het allemaal druk zeg![]()
Zo maar eens aankleden![]()
Ow nee, eerst thee leuten met m'n vriendinnetje![]()
Beters!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef Mex_ het volgende:
BB!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hmmm, is het zinvol om Angelique weer een telefoontje te dingessen?.
De desbetreffende collega mag overigens lekker minimaal 20K inleveren aan de heren belastingdienst.
Dat zei ik ook al, maar Maria was er van overtuigd dat dat niet het geval was. Korrel...zout..je kent 't welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
De desbetreffende collega mag overigens lekker minimaal 20K inleveren aan de heren belastingdienst.
Dat zijn klooi streken!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:04 schreef gazylady het volgende:
[..]
Beters!![]()
Doet me denken aan gister dat ik in een pashokje stond, telefoon gaat: 'Ja, hallo, Weet U nog dat U heeft meegedaan met een wedstrijd met als hoofdprijs een mini-cooper?' Euh,... ja...
Belde die gek om voor een of ander nut bedrijf reclame te maken...Maar de prijsuitreikins is in april
Ja, hallo, bel dan niet ofzo
![]()
Toch mooi 3 weken volgehoudenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef Partygurl het volgende:
Zo, ik heb net ontslag genomen bij Listers.
Wat een flutbedrijf.
Iemand nog leuk werk in de aanbieding
Wel dusquote:07-02-06 - Fietser overleden na aanrijding Hoogstraat Eindhoven
EINDHOVEN - Een fietser is dinsdagavond op de Hoogstraat in Eindhoven overleden na een aanrijding. De dader is doorgereden.
De precieze toedracht van het ongeval is onbekend. Volgens de politie is het slachtoffer dood aangetroffen in de buurt van zijn fiets. De politie is op zoek naar de dader.
Bron: Omroep Brabant
Als ik daar voor 50uur werk ook maar 200 euro verdien dan bak je die pizzas maar zelfquote:
je bedoeld:quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:34 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Als ik daar voor 50uur werk ook maar 200 euro verdien dan bak je die pizzas maar zelf
r8ality![]()
Wat bedoel je?quote:
Zeg maar dag met je handje tegen je social lifequote:
Ja iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg maar dag met je handje tegen je social life
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg maar dag met je handje tegen je social life
100.000 is toch niet zo veel?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef amaranta het volgende:
Mijn collega heeft gisteren 100.000 euro gewonnen in de staatsloterij show.
Ongelofelijk gewoon. Ik kan het niet eens bevatten laat staan dat zij het kan bevatten.
Yep en de check, bedrag wat je ontvangt is netto, staatsloterij draagt de belasting voor je afquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef amaranta het volgende:
maar ik lees dat mex het al had verteld...
nou ja... de staatsloterij is voor zover ik weet altijd belasting vrij
![]()
Maar domme vraag, hoe kan je dat al weten als de trekking pas vrijdag is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef amaranta het volgende:
Mijn collega heeft gisteren 100.000 euro gewonnen in de staatsloterij show.
Ongelofelijk gewoon. Ik kan het niet eens bevatten laat staan dat zij het kan bevatten.
Het was een spelshow, geen loterij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:31 schreef febster het volgende:
[..]
Maar domme vraag, hoe kan je dat al weten als de trekking pas vrijdag is?
Wat moest ze doen in de spelshow?quote:
Bukkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef febster het volgende:
[..]
Wat moest ze doen in de spelshow?
Seedorf is beter dan Afghanistan toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:37 schreef Partygurl het volgende:
morgen komt mijn vriendje thuis, lekker nooit meer naar seedorf
![]()
![]()
100 zijn er al opgestapt en 1000 denken er nog ff over na om ook op te stappen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Seedorf is beter dan Afghanistan toch?
Maar ik las vanmiddag dat er al 100 militairen weigeren om te gaan.
Vind ik ook. Daar word je toch voor opgeleid?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:00 schreef r8ality het volgende:
Pff. Mietjes. Als je kiest voor het leger moet je niet je janken dat je ineens moet gaan schieten. Dan moet je maar niet the army in stappen..
Onze belastingcentenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vind ik ook. Daar word je toch voor opgeleid?
Onze hoop in bange dagen
Jammer dat Heerenveen niet heeft gewonnen, dan had ik 34 euro gewonnen ipv 10 euro verlies.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef Blueman het volgende:
Zo. PSV weer drie punten erbij. Jammer dat Feijenoord dat ook doet in de laatste 7 minuten.
Alles komt goed.
En ik ben het ook wel een met r8ality. Je kiest ervoor in het leger te gaan. Zeik dan niet als je dan ook werkelijk ingezet wordt.
Dat scheelt nog alquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jammer dat Heerenveen niet heeft gewonnen, dan had ik 34 euro gewonnen ipv 10 euro verlies.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Seedorf is beter dan Afghanistan toch?
Maar ik las vanmiddag dat er al 100 militairen weigeren om te gaan.
Ja en dan schiet je en wordt je in Nederland 2 keer vervolgd he..zoals erik o.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vind ik ook. Daar word je toch voor opgeleid?
Onze hoop in bange dagen
Dat is ook waar ja...wat stelt een soldaat nou voor als ie niet eens mag schieten in noodquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:04 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja en dan schiet je en wordt je in Nederland 2 keer vervolgd he..zoals erik o.
Zal toch eerst t een en ander helemaal op papier vast moeten staan anders begrijp ik best dat ze weigeren ja![]()
Tsjah..volgens mij wordt er voor deze missie wel t een en ander vastgelegt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is ook waar ja...wat stelt een soldaat nou voor als ie niet eens mag schieten in nood![]()
Joepie! Feestquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:08 schreef ArTiC het volgende:
k..alles is definitief rond
krijg om 14.00 uur de sleutel![]()
Jankerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:05 schreef r8ality het volgende:
Grmbl. Een onstoken oog ofzoiets. De hele tijd tranen. Irritant!
Ook de weg naar het forum weer terug gevonden?quote:
Ja, ik denk, kom jullie weer even vervelen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ook de weg naar het forum weer terug gevonden?
Zie de lol er niet van inquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef FlowDesign het volgende:
lol
http://www.theomaassen.nl/dvdtm04.wmv
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:17 schreef daNpy het volgende:
The Munich is best een gave film.
Ook alleen maar oude auto's enzo. Geloof zelfs 1 DAF Couopé gezien te hebben, na de eerste moord. Maar dat kan ook een andere coupé geweest zijn
Gezellie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ja, ik denk, kom jullie weer even vervelen.![]()
Hoe was de pizza?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:23 schreef FlowDesign het volgende:
Howly shit!!
http://www.flurl.com/uploaded/Rechths_inhalen_62376.html
Aandachtsgeile sloeriequote:
Beidenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:46 schreef r8ality het volgende:
Allebei.
Jij snapt het.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:46 schreef r8ality het volgende:
Allebei.
*meldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:15 schreef Ingridh007 het volgende:
T wordt wel een meldtopic zo
* Ingridh007 zit haar tijd uit @ stage
ow mien gotquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef omegaproject het volgende:
OGD-Eindhoven promoteam baas meldt
Nou ... 't is nog niet helemaal rond ... maar zit er wel aan te komenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:26 schreef FlowDesign het volgende:
Wordt de selectie nu ook intensiever?
Jij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef FlowDesign het volgende:
En vanavond live reporten bij Hellmond Sport - AGOVV![]()
Koop een kaartje aan de "deur", als alles doorgaat tenminste.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jij?
Naar Helmond?
Welk vak zit je?
Ook bij Helmond Sport hebben ze kassa'squote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Koop een kaartje aan de "deur", als alles doorgaat tenminste.
Moet mn contactpersoon eerst nog spreken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:01 schreef Mex_ het volgende:
Wat heb je met je auto gedaan Artic?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:01 schreef Mex_ het volgende:
Wat heb je met je auto gedaan Artic?
[afbeelding]
Dan willen wij je over x-aantal maanden niet oeverloos horen klagen dat je je stage niet gehaald hebtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:15 schreef Ingridh007 het volgende:
T wordt wel een meldtopic zo
* Ingridh007 zit haar tijd uit @ stage
Kweenie hoor, maar volgens mij zat Okke de helft van de tijd van zijn stages op Fok en hij heeft ze gewoon gehaald.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan willen wij je over x-aantal maanden niet oeverloos horen klagen dat je je stage niet gehaald hebt![]()
Dat is waar Flow.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar volgens mij zat Okke de helft van de tijd van zijn stages op Fok en hij heeft ze gewoon gehaald.
Nee dat doe ik niet.quote:
jij zegt het ik dacht hetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:45 schreef blieblie het volgende:
[..]![]()
insert verhaal over potten, ketels en zwart zien
Vriendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:45 schreef blieblie het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat je dan toch meer Joost bedoeltquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:45 schreef blieblie het volgende:
[..]![]()
KOUD!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |