was daquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:47 schreef invasionofheads het volgende:
SLOTS ftw
kut voor je, krijg jij een krat limonade als je mee looptquote:wat een gelul, ik drink geeneens bier
vooruit dan. maar wel in een pak, anders mag je er natuurlijk het festivalterrein niet mee opquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef invasionofheads het volgende:
slots is van dat goedkope slootwaterbier, en ik mag toch wel minstens wijn verwachten ipv ranja hoop ik!
als we morgen van Argentinië verliezen (of gelijk), spelen we zondag 25-06 om 21.00 uurquote:weet iemand of NL ook in die week moet spelen? te lui op het op te zoekenzoja, wie gaat er in het oranje bijzitten
![]()
![]()
Ik denk ik ook wel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:14 schreef ruud_fr het volgende:
als we morgen van Argentinië verliezen (of gelijk), spelen we zondag 25-06 om 21.00 uur
en evt. de kwartfinale op vrijdag 30-06 om 17.00 uur
en ja ik ga in 't oranje![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:43 schreef invasionofheads het volgende:
slots is van dat goedkope slootwaterbier, en ik mag toch wel minstens wijn verwachten ipv ranja hoop ik!oh er is trouwens ook weer zo'n groot scherm voor voetbal. weet iemand of NL ook in die week moet spelen? te lui op het op te zoeken
zoja, wie gaat er in het oranje bijzitten
![]()
![]()
@rene; ik had al even opgezocht hoeveel we meemogen, is nog best veelbier en wijn onbeperkt
, tot 22% 20 liter pp, vanaf 22% 1,5 liter. dus ik overleef het wel denk ik
bij de skate op camping westquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik denk ik ook wel!
Ik hoop dat ze net als 4 jaar geleden weer schermen op de campings zetten!![]()
![]()
Waar? Bij de skate op camping west?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Prima ik zal er zijn.
haha, och je bent herkenbaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Waar? Bij de skate op camping west?
Ik heb nog een Fok! shirt..![]()
Ach geen Scandinaaf die weet waar het voor staat, beetje jammer dat dat shirt wel in alle talen lelijk is![]()
Misschien een idee om een FW mailtje te sturen naar de roskilde gangers met nummers ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Waar? Bij de skate op camping west?
Ik heb nog een Fok! shirt..![]()
Ach geen Scandinaaf die weet waar het voor staat, beetje jammer dat dat shirt wel in alle talen lelijk is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |