dat kan ik ook hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En een vriendin van me woont in Roskilde dus we kunnen lekker dochen zonder in de rij te staan!
anders ga jij ff elke keer naar Kopenhagenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:37 schreef invasionofheads het volgende:
ik heb gelukkig ook een douche-adresje in kopenhagen![]()
vorig jaar op de boot blikken pils gekocht, werd verder niet naar gekeken.quote:weet iemand trouwens ook hoeveel drank je pp mee mag nemen met de auto? aangezien het daar duur is.. de vorige keren werden we niet aangehouden, maarja, toen reed m'n vader, en nu gaan we met alleen een groep jongeren..
quote:Seven new acts ready for Roskilde ’06
An impressive music programme is extended: Fat Freddy’s Drop, Gogol Bordello, Kudu, Lagwagon, Mad Caddies, Planet Pendulum and Spank Rock.
Er komen al zeker twee mensen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:31 schreef ruud_fr het volgende:
er is trouwens ook een meet voor Nederlanders
zie hier
* Dark_Angelus ook.quote:
http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=55192774&code=1quote:Roskilde is sold-out! The sales for this year’s festival have been amazing, and we can now inform you that the festival is sold-out.
kut ja, vooral de zondagquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blokkenschema staat er trouwens ook: www.roskilde-festival.dk
En veel, veel, veels te veel overlappingen.
mooi, maar je hebt alles doorgetrokkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb 't allemaal even in een wat overzichtelijker blokkenschema getovert.
Hier te downloaden: http://rapidshare.de/files/23332726/roskilde.zip.html
Das omdat ze dat in het officiele schema ook doen. Vond ik ook al zo irritantquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
mooi, maar je hebt alles doorgetrokken
nu lijkt het net of Bob Dylan 3,5 uur gaat spelen![]()
was het maar zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |