Haha!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mocht ik gaan, en mocht dan ook nog met de auto gaan en mocht dan ook nog een plekje in de auto overhebben, dan ben jij de eerste die het te horen krijgt.![]()
Bob Dylan doet mij persoonlijk trouwens helemaal niets
Inderdaad, mij ook niet, maar (potentiele) schoonmams was jaloers toen ze hoorde dat Bob Dylan op Roskilde kwam. Op zich wel grappig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bob Dylan doet mij persoonlijk trouwens helemaal niets
Moeten we dan maar ff bekijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef ruud_fr het volgende:
Arctic Monkeys ook op Roskilde
Prima aanvulling!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef ruud_fr het volgende:
Arctic Monkeys ook op Roskilde
Dan heb jij Dylan een hele tijd niet gevolgdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:07 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Op de site van Bob Dylen staat nog wat audio materiaal van concerten een jaar geleden.
Ik weet niet wat die man met z'n stem heeft gedaan maar het klinkt alles behalve de oude Dylan![]()
* ruud_fr vraagt nu teveel maar hoopt op 2 Many DJ's, Richard Ashcroft, Depeche Mode, Editors, Elbow, Hooverphonic, Kaizers Orchestra, Red Hot Chili Peppers, Starsailor, The Whoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
En natuurlijk de werchter namen kun je allemaal als gerucht gaan bestempelen
trein!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:35 schreef Boeman het volgende:
roskilde
hmm, ik ga volgend jaar ofzo wel
hoe komen jullie er btw? gewoon met de auto of trein oid ?
Nope als je met minimaal met 2 personen gaat kan je in duitsland al voor een groep door en da's goedkoop. Valt erg mee al heb ik nu geen prijzen in mijn hoofdquote:
Trein is echt neit zo duur hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:00 schreef ruud_fr het volgende:
dit jaar met camper, vorig jaar auto.
trein is geloof ik ¤ 180,00. kun je beter gaan vliegen.
Voor 5 man vanaf utrecht naar copenhagen met de nachttrein via Duisburg is het ¤563,90 in totaal en is dus ¤112,78 de man voor een retourtje. Je vertrekt dan op 25 juni (zondag) en gaat terug op maandag 3 juli.quote:
quote:Five fresh rock acts at Roskilde '06
Five new rock acts are added to the Roskilde Festival programme: Clap Your Hands Say
Yeah, Coheed & Cambria, Serena-Maneesh, Sterling and Wolfmother.
Roskilde Festival is the place to discover thrilling new bands. The following five
acts show that fresh and exciting ideas can be created from well-known shapes, and
that today’s rock music is something quite uncontrollable, constantly moving in
unpredictable directions.
En Amplifier, Animal Collective, Clap Your Hands Say Yeah, Opeth, Serena-Maneesh, Roger fucking Waters, plus nog een handvol andere interessante bands.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:41 schreef bolivian het volgende:
Maar Tool maakt wederom een hoop goed natuurlijk,!
Mee eens.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:41 schreef Ascaroth het volgende:
Potverdomme, er staan al zoveel goede namen. Ik moet eigenlijk wel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |