Ik heb ze ook vakkundig ontweken. Heb geloof ik in totaal 20 minuutjes meegekregen terwijl ik lag te slapen op de Alpha-heuvel van LL.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:29 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ik heb ze volgens mij niet gezien. (Ja of 3 minuten)
Maar dat komt omdat ik ze heb ontweken, omdat er vaak toch net iets beters speelde.
Haha dat is waar, heb ze zelf ook 2 keer gezien. Het verbaasde me alleen dat ze echt werkelijk op elk festival staan waar ik over lees. Vind het niet erg hoor, vind het een goede band.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En de afgelopen 2 jaar waren ze ook overal en nergens te zien. Volgens mij moet je echt onder een steen wonen wil je ze nog niet gezien hebben.
Jemig, met je kinderen... en je bent net zo oud als ik...quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:28 schreef Mr.Tear het volgende:
Roskilde is absoluut weer eens een keer de moeite om aan te doen, ben 2 jaar geleden geweest en is zwaar bevallen
Lowlands is sowieso vaste prik, daar ga ik zelfs met me kinderen heen, dat wordt pas jeugdig![]()
![]()
inderdaad, sta je bij het podium, kijk je naar beneden zie je een jochie van 7 glazen zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:34 schreef vinnyb het volgende:
[..]
op roskilde alleen van die families afkomstig uit India en omstreken die de hele week statiegeld bijelkaar aan het sprokkelen zijn!)
Ik zag het net in m'n mail staan.. Deftones! Whoohoo!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:01 schreef ruud_fr het volgende:
Weer een paar namen:
Morrissey (UK)
Deftones (US)
Birdy Nam Nam (F)
Steve Angello & Sebastian Ingrosso (S)
Free Hole Negro (CUB)
Marcelo D2 (BRA)
Voldoende tijd nog voor Axl om te cancelen, dat bericht lijkt me veilig genoegquote:Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Guns n' Roses at Roskilde '06
The super group of hard rock is ready for a spectacular comeback at this summer’s Roskilde Festival.
En hier de bron!
w00t!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Guns n' Roses at Roskilde '06
The super group of hard rock is ready for a spectacular comeback at this summer’s Roskilde Festival.
En hier de bron!
Wordt nu toch wel een grote bejaardeclubquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef ruud_fr het volgende:
Bob Dylan
http://www.roskilde-festival.dk/object.php?obj=4d022774&code=1
op zich wel leuk... de geruchten:quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wordt nu toch wel een grote bejaardeclub
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:30 schreef vinnyb het volgende:
[..]
op zich wel leuk... de geruchten:
welke hiervan willen we graag zien?
Metallica
Queens Of The Stone Age
Racoon
Sting
Lenny Kravitz
Red Hot Chili Peppers
Smashing Pumpkins
DAD
George Clinton
The Strokes
Kaisers Orchestra
Elvis - The Concert
Depeche Mode
Mew
Robert Plant
Radiohead
The Tragically Hip
bron: http://www.roskilde-festival.nl
In principe is elke woensdag 'band-announce-dag', behalve afgelopen maandag, want het was toch guns 'n roses! Ik zou zeggen, doe je even registreren op de officiele site (www.roskilde-festival.dk) voor de nieuwsbrief, dan krijg je een paar uurtjes na de officiele bekendmaking van nieuwe bands keurig een mailtje binnen (kan ook in het Engels!).quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef innepin het volgende:
Wanneer maken ze meer namen bekend? Weet iemand dat?
Dankquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:40 schreef vinnyb het volgende:
[..]
In principe is elke woensdag 'band-announce-dag', behalve afgelopen maandag, want het was toch guns 'n roses! Ik zou zeggen, doe je even registreren op de officiele site (www.roskilde-festival.dk) voor de nieuwsbrief, dan krijg je een paar uurtjes na de officiele bekendmaking van nieuwe bands keurig een mailtje binnen (kan ook in het Engels!).
Stingquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:30 schreef vinnyb het volgende:
[..]
op zich wel leuk... de geruchten:
welke hiervan willen we graag zien?
Metallica
Queens Of The Stone Age
Racoon
Sting
Lenny Kravitz
Red Hot Chili Peppers
Smashing Pumpkins
DAD
George Clinton
The Strokes
Kaisers Orchestra
Elvis - The Concert
Depeche Mode
Mew
Robert Plant
Radiohead
The Tragically Hip
bron: http://www.roskilde-festival.nl
ik ga voor:
Red Hot Chili Peppers
Smashing Pumpkins
Metallica
Racoon
Snel editten he?quote:
Ja, ik wist niet dat het er al stond.. kan ik niet met jou meerijdenquote:
Mocht ik gaan, en mocht dan ook nog met de auto gaan en mocht dan ook nog een plekje in de auto overhebben, dan ben jij de eerste die het te horen krijgt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:34 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet dat het er al stond.. kan ik niet met jou meerijden![]()
Gaat nu alles doen om hierheen te kunnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |