quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik zit er over te denken om ook te gaan. p
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:42 schreef ruud_fr het volgende:
Radiohead
Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb ze nog nooit live gezien, dus
heeee toen was ik er ook!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:26 schreef Arid het volgende:
Roskilde 2004
En ik had ook nog blaren![]()
MAAR, die acht dagen vergeet ik nooit meer
![]()
count me in!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan er nog Fokkers naar dit geweldige festival? Ik trouwens wel![]()
Absoluut mee eens... Ik ging me steeds meer aan het jeugdige schorriemorrie op Nederlandse festifals ergeren...quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De bands kunnen mij op dit festival weinig schelen, grote namen zijn natuurlijk mooi meegenomen begrijp me goed maar de sfeer op dat festival is bijna magisch! Niet te vergelijken met een Pinkpop of Lowlands.
Het ligt er een beetje aan wat er tegenover geprogrammeerd staat. Ik vind Franz Ferdinand erg goed maar als er een andere band staat die ik ook goed vind (bijv. Maxïmo Park) dan kies ik daarvoor. Heb FF al een keer live gezien en zal ze vast wel een keertje gaan zien bij één van de festivals.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:07 schreef Shedfire het volgende:
MaJo; ga je ze dan ook 3 maal zien?
(Schaamteloze TVP, ik wil eigenlijk ook wel een keer gaan).
En de afgelopen 2 jaar waren ze ook overal en nergens te zien. Volgens mij moet je echt onder een steen wonen wil je ze nog niet gezien hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:39 schreef MaJo het volgende:
Is er ook een festival deze zomer waar Franz Ferdinand niet staat? Tot nu toe staan ze op Pinkpop, Rock Werchter, Rock im Park en dus ook Roskilde. Als ze ook op Lowlands staan dan kan ik ze 3 keer gaan zien
Ik heb ze volgens mij niet gezien. (Ja of 3 minuten)quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En de afgelopen 2 jaar waren ze ook overal en nergens te zien. Volgens mij moet je echt onder een steen wonen wil je ze nog niet gezien hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |