hahahhahahahahahah
![]()
Vandaag bij mij op de opleiding (journalistiek) waren er wat jonge journalisten om te vertellen over het vak. Eentje daarvan werkt bij nos headlines. Nou als je een beetje fokker bent weet je hoe zielig ze daar bij de nos op jongerengebied bezig zijn (
waar is die e-mail aan fok van een tijdje terug?). Dat mannetje heeft evenwel een mooi promotiepraatje gehouden en vertelde trots over de 9000 bezoekers die de site tot nu toe per dag als hoogtepunt heeft gehad
![]()
(normaal iets van 5000).
Ik had zin om hem af te branden op die brief (hij zal wel de schrijver zijn aangezien hij het project met 2 anderen opgezet heeft). , de kneuzige manier waarop ze jongeren proberen te bereiken, het half gejatte format/opzet etc etc. Maar ik kreeg de beurt maar niet
![]()
.
Ik had het helemaal niet meer toen hij maar doorging over hoe trots hij wel niet was op wat men daar bereikt met zo'n 'klein' budget. Verdomme Fok! bestaat vrijwel alleen uit vrijwilligers en leeft niet op kosten van mensen die er niet eens komen
![]()
Dus met andere woorden lach hier NOS Headlines uit en laat mij die e-mail nog eens zien.
NOS Headlines
![]()
Fok!