edit:geld mag ook geboden worden
Hallo, ik heb een nokia 7610 hier liggen, geen krasjes ed, ongeveer 5 maanden oud.
Ik heb hem gekocht toen ik op vakantie was in China, dus geen aankoopbon.
De gsm is met de orginele kapje (zwart, met een zilveren en rode lijn)
http://nokia.novymobil.cz/cnt/phn/nokia-7610-Black-f-321b4a2.jpgheb geen foto van mijn eigen gsm, enige mankement is dat als je de kabel aansluit op je gsm, naar pc, dat hij een beetje losjes zit, en daardoor soms even de verbinding tussen pc en gsm wegvalt.
Incl 32 en 256mb memory card, headset, oplader. Doos heb ik niet meer, wel de handleiding.
specificaties:
Categorie Los Toestel Merk Nokia
Gesprekstijd 180 min Standby Tijd 250 uur
Gewicht 118 g Telefoon type Smartphone
Besturingssysteem Symbian OS v7 Dual Band GSM1800 , GSM1900 , GSM900
Draadloos Model Bluetooth , USB Ingebouwde Camera Digitale videocamera
Camera resolutie 1 Megapixel Digitale zoom 4 x
Foto resolutie 1152 x 864 Scherm type Kleuren scherm
Aantal kleuren 16 bit (65536 kleuren) Scherm resolutie 176 x 208
Type Beltoon Polyfoon , Real music Gecombineerd MP3 , MPEG4 , AAC
Ondersteunde geheugen media Kleine MultiMedia kaart Kalender Gebeurtenis herinnering
Spellen Java downloadbaar Java profiel MIDP 2.0
Data service GPRS Berichten protocol SMS , MMS , Email , Instant messaging
WAP protocol WAP 2.0 Hands-free Met hands free
Batterij technologie Lithium ion (Li-ion) Batterij capaciteit 900 mAh
Breedte 53 mm Diepte 19 mm
Hoogte 108 mm
Hij is trouwens sim-lock vrij.
De reden dat ik hem wil ruilen voor een ander toestel is, dat ik een beetje naar deze gsm ben uitgekeken. Hij is vrij groot, past wel goed in mijn broekzak, maar dat is weer verschillend bij iedereen.
Ik heb wel een gsm in gedachten waar ik hem tegen wil ruilen (motorola razr v3.), maar als iemand hier een ander telefoon heeft die hij/zij wil ruilen tegen deze, post gerust.
Omdat dit mijn eerste keer is dat ik over internet iets "verkoop/ruil" wil ik het niet opsturen omdat ik bang ben opgelicht te worden. Als ik een leuke bod krijg zien we wel verder hoe we het kunnen ruilen op een veilige manier zonder dat ik word opgelicht.
Als er vragen zijn stel gerust.
[ Bericht 1% gewijzigd door animuz1 op 01-02-2006 21:55:06 ]