abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34690704
"Ik ben een ramptourist. Niet dat ik ergens ga kijken als er een ongeluk is gebeurt ofzo.
Nee... Ik zet mijn computer aan en ik ga naar fok.nl
Heerlijk om al die zielepoten hier te zien klagen of denken dat ze God zelve zijn.
En hops,.. met een paar zielige reacties van mezelf erbij en het wordt hier gewoon echt tragisch.
Geweldig.. Vermaak ten top."

Dit was mijn eerdere en enige topic hier.....
Dit is dus mijn tweede en ik zou graag een paar dingetjes willen rechtzetten als dat mag.

Dat ik nog steeds een ramptourist ben is natuurlijk duidelijk want ik probeer nog steeds jullie onzin te lezen.
Maar,... Echt vermaak is er niet meer bij.. Waar ik eerst nog een beetje de humor van had ingezien is nu gewoon flauw, helemaal niet leuk ,of gewoon naar!! ....Hersenloos kan je de gemiddelde reactie hier wel noemen.
Dat krijg je als iedereen het eerste wil zijn met zijn flauwe opmerking op één of ander bericht.
Dan kan ik zo een beetje alles wel voorspellen wat een ander gaat zeggen huh ?! ...dat is dan niet leuk meer huh ?! ... Vaak heb ik nog gelijk ook. Ik bedoel van..Goh; "je haald de woorden uit mijn mond" ....duhhh hehehe
Soms ook niet hoor maar dan wordt het hier ook echt te erg...
Tragische opmerkingen..zucht.
Ik verheug me nu al.

Waar zijn mijn spelfouten?> Om maar met jou te beginnen kneus
pi_34691046
ramptoerisme

Het linkje voor iedereen
Want die was TS even vergeten!
  woensdag 1 februari 2006 @ 22:51:33 #3
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_34698380
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef Adamica1 het volgende:
"Ik ben een ramptourist. Niet dat ik ergens ga kijken als er een ongeluk is gebeurt ofzo.
Nee... Ik zet mijn computer aan en ik ga naar fok.nl
Heerlijk om al die zielepoten hier te zien klagen of denken dat ze God zelve zijn.
En hops,.. met een paar zielige reacties van mezelf erbij en het wordt hier gewoon echt tragisch.
Geweldig.. Vermaak ten top."

Dit was mijn eerdere en enige topic hier.....
Dit is dus mijn tweede en ik zou graag een paar dingetjes willen rechtzetten als dat mag.

Dat ik nog steeds een ramptourist ben is natuurlijk duidelijk want ik probeer nog steeds jullie onzin te lezen.
Maar,... Echt vermaak is er niet meer bij.. Waar ik eerst nog een beetje de humor van had ingezien is nu gewoon flauw, helemaal niet leuk ,of gewoon naar!! ....Hersenloos kan je de gemiddelde reactie hier wel noemen.
Dat krijg je als iedereen het eerste wil zijn met zijn flauwe opmerking op één of ander bericht.
Dan kan ik zo een beetje alles wel voorspellen wat een ander gaat zeggen huh ?! ...dat is dan niet leuk meer huh ?! ... Vaak heb ik nog gelijk ook. Ik bedoel van..Goh; "je haald de woorden uit mijn mond" ....duhhh hehehe
Soms ook niet hoor maar dan wordt het hier ook echt te erg...
Tragische opmerkingen..zucht.
Ik verheug me nu al.

Waar zijn mijn spelfouten?> Om maar met jou te beginnen kneus
ok
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_34702204
Toppie man.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_34705660
Sorry TS je zat je te verheugen maar het gaat niks meer worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')