Neen... we staan buiten, dus dat gebeurt nu nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:54 schreef chiren het volgende:
Haha, jij denkt dat we mensen tegemoet komen die anderen kanker in hun longetjes geven?
nee nee,quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:03 schreef kless het volgende:
de nietrokers moeten straks in de zomer ook verplicht binnen blijven !!!
Inderdaad! Met gaatjes op nekhoogtequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef IBAZ het volgende:
[..]
nee nee,
van de zomer moeten de rokers in rookhokken op straat roken.
dat wij er geen last van hoeven te hebben.
ook rookhokken op het strand.
Prima protest toch tegen het rookbeleid? Dat gaat ze geld kostenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef dodew83 het volgende:
Al dat gezeik over roken en dat je er ziek van zou worden. Denk je dat je niet ziek wordt van die kutkou als je buiten staat te paffen.
Half werkend Nederland die zich ziek meldt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Prima protest toch tegen het rookbeleid? Dat gaat ze geld kosten
roken was toch goed tegen de ziektekiemen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef dodew83 het volgende:
Al dat gezeik over roken en dat je er ziek van zou worden. Denk je dat je niet ziek wordt van die kutkou als je buiten staat te paffen.
Je HOEFT toch niet te roken?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dat je nergens meer binnen mag roken in Nederland is tot daar aan toe...
Maar zet buiten dan tenminste een straalkachel neer!
![]()
De airco is zo in de zomer als het hier 35 tot 40 graden is niet eens zo slecht kan ik je vertellen.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:03 schreef kless het volgende:
de nietrokers moeten straks in de zomer ook verplicht binnen blijven !!!
Een bus-chauffeur bezorgt me ook zwaar kanker in m'n longen, als ie met z'n dikke diesel optrekt bij het stoplicht, maar hij zit lekker warm en droog. Waarom gun je dat een roker dan ook niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:54 schreef chiren het volgende:
Haha, jij denkt dat we mensen tegemoet gaan komen die anderen kanker in hun longetjes bezorgen?
dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef Rydell het volgende:
[..]
Een bus-chauffeur bezorgt me ook zwaar kanker in m'n longen, als ie met z'n dikke diesel optrekt bij het stoplicht, maar hij zit lekker warm en droog. Waarom gun je dat een roker dan ook niet?![]()
Dat ben je dan ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus
heel nederland is anti geworden ineens....
zelfs als ik op het station 1 meter van de paal sta te roken, kijken de mensen me al aan alsof ik een of andere crimineel ben...
Jaja... appels en perenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef Rydell het volgende:
[..]
Een bus-chauffeur bezorgt me ook zwaar kanker in m'n longen, als ie met z'n dikke diesel optrekt bij het stoplicht, maar hij zit lekker warm en droog. Waarom gun je dat een roker dan ook niet?![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:30 schreef Rydell het volgende:
Dat lijkt mij een puik plan>quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:09 schreef Revelation het volgende:
Het komt niet erg slim over om te gaan janken over zulks. Als je zo nodig wilt roken moet je de kou trotseren en je niet gedragen als een pussy. Ga anders in je wagen roken ofzo.![]()
Ja, het is mode en zo..quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:37 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus
heel nederland is anti geworden ineens....
Let jij daar echt op dan?quote:zelfs als ik op het station 1 meter van de paal sta te roken, kijken de mensen me al aan alsof ik een of andere crimineel ben...
Ik hoop dat je mij ook een keer een kopstoot probeert te geven, waar kan ik je tegenkomen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ja, het is mode en zo..
Vooral de ex-rokers, grappig om te zien hoe druk die gasten zich tegenwoordig maken.
[..]
Let jij daar echt op dan?
Ik rook altijd en overal. Je krijgt eerst een paar opmerkingen naar je hoofd geslingerd,
en als je dan gewoon doorgaat gaan ze dreigen met de politie. Tegen de tijd dat die is
gearriveerd, heb ik mijn sigaretje allang op en ben ik rustig weggewandeld. Laatst was
het wel grappig, dacht zo'n "correct" huisvadertje me tegen te kunnen houden bij de
uitgang. Een kopstoot later wandelde ik rustig de straat alweer in, de menigte (die zich
nu om het bloedende huisvadertje had verzameld) achterlatend. Best grappig, die niet-rokers.
En een stuk gezonder.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Best grappig, die niet-rokers.
Nee, das smerig...quote:
geb. datum: 1983quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:33 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mij ook een keer een kopstoot probeert te geven, waar kan ik je tegenkomen?
Welk gat woon jij dan ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:44 schreef Odulla het volgende:
Altijd heerlijk om naar te kijken: rokers die op een station op een kluitje bij elkaar staan, omdat ze zo nodig aan hun o zo domme verslaving tegemoet moeten komen.
![]()
Hoe laag kan je zinken...
![]()
pas je op dat je je heup niet breektquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
geb. datum: 1983
Ga weg kiddo, ik loop dwars door je heen.![]()
Hehe.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
geb. datum: 1983
Ga weg kiddo, ik loop dwars door je heen.![]()
Het 'gat' Rotterdam.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Welk gat woon jij dan ?
Hier staan ze gewoon overal
Staan ze daar in groepen bij mekaarquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Odulla het volgende:
[..]
Het 'gat' Rotterdam.
En ik had het over ieder willekeurig station.
Prima staaltje van mis-communicatie.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Staan ze daar in groepen bij mekaar
Ik had wel meer verwacht daar
Hier staan ze gewoon overal
Rotterdamquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Odulla het volgende:
[..]
Het 'gat' Rotterdam.
En ik had het over ieder willekeurig station.
Yep, precies: Rotterdam.quote:
Kan mij het schelen hoeveel stations een stad heeftquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef Odulla het volgende:
[..]
Yep, precies: Rotterdam.
Die in tegenstelling tot Groningen mag beschikken over 10 stations met kluitjes rokers, i.p.v. de o zo bruisende stad Groningen met maar liefst... tadadadadada... 2 stations.![]()
Dat klopt, wat een mietjes, steek op die peuk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:40 schreef Jett het volgende:
Rokers die zeiken over kou. Een echte die-hard roker heeft schijt.
Ik mag Rdam toch best een pauperstad vinden?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:32 schreef Odulla het volgende:
Doe dan niet zo neerbuigend over iets waar het topic totaal niet over gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |