abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:17:13 #1
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_34689443
Ook wel bekend als de Michael van der Vlis-dis.

Ik kan echt geen goed woord hebben over de ROVER, zogenaamd een reizigersorganisatie die zich onafhankelijk stelt van welke instantie. Mooi niet: deze organisatie stelt zich zeer subjectief op en komt altijd op voor de gedupeerde partij (wanneer dienstregelingen verslechteren), met als gevolg dat er alleen maar halfbakken oplossingen worden gecreëerrd waar niemand vrede mee heeft.

En dan Michael van der Vlis.

Ik heb niet goed opgelet bij de vorige voorzitter van de ROVER (Rudy Schoonveld red.), maar de Michael van der Vlis (nieuwe voorzitter red.) is niets minder dan een seniele ouwe lul. Het enige waar hij goed in schijnt te zijn, is het afkraken van de NS. (Dat terwijl er juist meer mensen met de trein reizen, voor zover dat bericht waar is.) Hij zit te klagen over de slechte service, maar zoals ik al eerder heb vernomen is dit een hobby van hem en heeft hij niets gestudeerd wat maar ook in de buurt van Verkeerskunde komt. Hij zou kortom niet bij machte zijn het aanbod te kunnen verbeteren.

Ik heb al eerder geklaagd over Karla en Melanie (resp. Peijs en Schultz van Haegen red.), maar zijn column van vorige week, waarin ik las dat hij de trein is uitgezet omdat hij een sigaret zat te roken (!) en daarna blijft volharden dat deze maatregel oneens is, is echt de druppel.

Voor degenen die niet weten wie Michael van der Vlis is, hieronder een foto:

pi_34689596
Sinds wanneer moet je gestudeerd hebben om te weten dat de NS kut is?
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:40:33 #3
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34690229
Die TT
Semi wannabee gangster diss titel rechtstreeks uit Diemen-Zuid
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:41:40 #4
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_34690265
Dat is niet de point. Het gaat erom dat ROVER emoties zwaarder laat meetellen dan adequate oplossingen bij conflicten tussen passagiers enerzijds en vervoersbedrijven anderszijds.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:42:35 #5
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34690302
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat is niet de point. Het gaat erom dat ROVER emoties zwaarder laat meetellen dan adequate oplossingen bij conflicten tussen passagiers enerzijds en vervoersbedrijven anderszijds.
Who Cares, zolang de treinen maar op tijd rijden.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:40:15 #6
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_34692451
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:42 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Who Cares, zolang de treinen maar op tijd rijden.
Treinen rijden niet op tijd maar op rails
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')