Ook wel bekend als de Michael van der Vlis-dis.
Ik kan echt geen goed woord hebben over de ROVER, zogenaamd een reizigersorganisatie die zich onafhankelijk stelt van welke instantie. Mooi niet: deze organisatie stelt zich zeer subjectief op en komt altijd op voor de gedupeerde partij (wanneer dienstregelingen verslechteren), met als gevolg dat er alleen maar halfbakken oplossingen worden gecreëerrd waar niemand vrede mee heeft.
En dan Michael van der Vlis.
Ik heb niet goed opgelet bij de vorige voorzitter van de ROVER (Rudy Schoonveld red.), maar de Michael van der Vlis (nieuwe voorzitter red.) is niets minder dan een seniele ouwe lul. Het enige waar hij goed in schijnt te zijn, is het afkraken van de NS. (Dat terwijl er juist meer mensen met de trein reizen, voor zover dat bericht waar is.) Hij zit te klagen over de slechte service, maar zoals ik al eerder heb vernomen is dit een hobby van hem en heeft hij niets gestudeerd wat maar ook in de buurt van Verkeerskunde komt. Hij zou kortom niet bij machte zijn het aanbod te kunnen verbeteren.
Ik heb al eerder geklaagd over Karla en Melanie (resp. Peijs en Schultz van Haegen red.), maar zijn column van vorige week, waarin ik las dat hij de trein is uitgezet omdat hij een sigaret zat te roken (!) en daarna blijft volharden dat deze maatregel oneens is, is echt de druppel.
Voor degenen die niet weten wie Michael van der Vlis is, hieronder een foto: