niet!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:03 schreef mcintosh het volgende:
Brood voeren aan eenden is slecht ...
Eg welquote:
Maar als je de eendjes niks geeft gaan ze allemaal doodquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eenden zijn doorgaans eerder overvoerd dan hongerig. De agressie kan daar een gevolg van zijn. Overvoerde eenden maken er ook een gewoonte van elkaar te verkrachten, waarbij het vrouwtje niet zelden verzuipt. Vanmorgen nog een eendenverkrachting aanschouwd.
Die beesten leven op eendenkroos en andere dingen uit de vijver of sloot.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:06 schreef Conflict het volgende:
Maar als je de eendjes niks geeft gaan ze allemaal dood![]()
Dat is de lente, en een vrouwtjestekort.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eenden zijn doorgaans eerder overvoerd dan hongerig. De agressie kan daar een gevolg van zijn. Overvoerde eenden maken er ook een gewoonte van elkaar te verkrachten, waarbij het vrouwtje niet zelden verzuipt. Vanmorgen nog een eendenverkrachting aanschouwd.
Waarom is dat slecht dan? Ik zie er geen probleem in hoor, en vooral niet in de winter als voedsel schaars is voor die beesten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:03 schreef mcintosh het volgende:
Brood voeren aan eenden is slecht ...
Ja zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom is dat slecht dan? Ik zie er geen probleem in hoor, en vooral niet in de winter als voedsel schaars is voor die beesten.
Ik zeg toch ook niet dat je het verzonnen hebtquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja zeg
Ik verzin het niet
http://www.iiwi.dds.nl/we(...)oeren-is-slecht.html
Kom, zal ik het je een keer uitleggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom is dat slecht dan? Ik zie er geen probleem in hoor, en vooral niet in de winter als voedsel schaars is voor die beesten.
Mkeyquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je het verzonnen hebtIk vroeg alleen maar waarom dat zo was, en dat weet ik nu dus
Zit ik goddomme net een heel verhaal te tikkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja zeg
Ik verzin het niet
http://www.iiwi.dds.nl/we(...)oeren-is-slecht.html
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zit ik goddomme net een heel verhaal te tikken
Het is af blinde eendquote:
Is een leuke aanvulling op die link die gepost werd, dus je hebt het niet voor niets getikt hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zit ik goddomme net een heel verhaal te tikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |