Oh koel, even alle afkortingen van de namen noemen. Jij bent stoer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Geen makelaars gebruikersnaam. Ja, een paar wellicht. Meeste zijn journalisten. Zitten ook toppers bij uit de Nederlandse wereld. P.O. bijvoorbeeld. Maar ook J.D., J.F., C.v.N., H.v.T, M.N., M.K., A.M, R.K., E.B. en ga zo nog maar even door.
En Hank Viveen heeft er ook mee te maken.
Lief is ie he, die MM.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Geen makelaars gebruikersnaam. Ja, een paar wellicht. Meeste zijn journalisten. Zitten ook toppers bij uit de Nederlandse wereld. P.O. bijvoorbeeld. Maar ook J.D., J.F., C.v.N., H.v.T, M.N., M.K., A.M, R.K., E.B. en ga zo nog maar even door.
En Hank Viveen heeft er ook mee te maken.
Ik hoop dat je wel doorhebt hoe belachelijk deze reacties is?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Oh koel, even alle afkortingen van de namen noemen. Jij bent stoer. :')
Vanuit Amsterdam.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:59 schreef Cart_man het volgende:
Zit die Steef nog steeds in NY te studeren en van daaruit zijn zaakjes te regelen.
dat is mijn e-mailadresquote:Op zondag 5 februari 2006 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Mail mij maar, mail adres gebruikersnaam et fok punt enel
Dat heet plagen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel doorhebt hoe belachelijk deze reacties is?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Och gut. 't Kliekje mag 't weten en de rest niet.
Kleuterschool-tafferelen.![]()
Pssst, wat doe jij hier dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:38 schreef vamos1 het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat ik een teringhekel aan voetbal heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |