quote:Uit onze systemen blijkt dat alles goed is ingesteld bij u en we zien ook dat uw modem de juiste bootfile heeft. Dit wil zeggen dat de snelheid van uw modem goed is ingesteld. Wij adviseren toch om uw pc eens na te kijken en te controleren op eventuele spam/spyware.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.
Dat ga ik zeker eens doen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is gewoon een extern callcenter die die mail beantwoord, als je blijft aandringen kan het zijn dat ze de mail een keer doorsturen naar een 2e lijn.
Ik haal trouwens 725.3 met Chello classic (zojuist via speedtest getest), verschilt denk een beetje per regio.
De naam die ze ooit hadden (bagger Chello) was terecht. Klantenservice is ook nog relatief bagger, maar wel sneller etc.quote:
390 kb/squote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef Salsagirl het volgende:
en doet hij het weer oke..?
ja en dan te bedenken dat ik ook chello wilde,...niet dus.
Over @home:quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef Camplo het volgende:
@ home gaat overal sloom hoor ik? 600 > 1200 KB/S?
Weet je het zeker? :p.
En normaal gaat Chello goed. Hij moet binnekort sneller worden nog ook!
Nergens problemen mee hoor, altijd een aantal kb/s boven het maximum tijdens het down- of uploaden. (@home basis)quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef Camplo het volgende:
@ home gaat overal sloom hoor ik? 600 > 1200 KB/S?
Weet je het zeker? :p.
En normaal gaat Chello goed. Hij moet binnekort sneller worden nog ook!
Ben ik lekker mee.quote:Het telefoonnummer van de helpdesk is 0900-1580 (10 Īcent/minuut)
Maximum snelheid voor chello classic: 4096 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 536 Kbit/sec
67.0 KByte/sec
8.4 x ISDN
De behaalde snelheid is: laag
Indien dit vaker voor komt (herhaal de test op verschillende tijdstippen op de dag en vergelijk de meet waarden) wordt U geadviseerd contact op te nemen met de helpdesk
Want je zegt het steeds op als je op vakantie gaat?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef Camplo het volgende:
1998/1999/2000/2001/2002
elke keer nadat ik van vakantie terugkwam, ongeveer week lang geen Chello. Zo sloom waren ze met je terugzetten in het systeem.
quote:Maximum snelheid voor chello classic: 4096 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 2476 Kbit/sec
309.5 KByte/sec
38.7 x ISDN
De behaalde snelheid is: goed
Conclusie: Op dit moment heeft u een goede download snelheid
Nogmaalsquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Download
1016.9 KByte/sec
(=8135 kbps)
Upload
113.3 KByte/sec
(=906 kbps)
Mijn snelheid met Chello Classic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |