abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34686067
Eens gemailed waarom mijn internet snelheid niet meer boven de 300 kb/s uitkomt (Chello Classic gemiddeld 475-490 kb/s).

Laatste tijd komt ie niet meer boven de 330 ofzo uit.

Ik mail gestuurd naar hun, nadrukkelijk gezegd dat ik me PC geformatteerd heb, complete clean install (CLEAN WINDOWS), en dan krijg ik weer dit terug:
quote:
Uit onze systemen blijkt dat alles goed is ingesteld bij u en we zien ook dat uw modem de juiste bootfile heeft. Dit wil zeggen dat de snelheid van uw modem goed is ingesteld. Wij adviseren toch om uw pc eens na te kijken en te controleren op eventuele spam/spyware.

Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.

Stomme dwazen, kunnen ze niet lezen ofzo. Clean Install (format C: etc), en voor de rest geen spyware of niks.

www.speedtest.nl haalt ie vaak niet eens 200 kb/s. Niet hier, niet beneden op een PC, niet op een andere. Dus Chello fixen die handel knaapjes!
JOHNNY HEITINGA
pi_34686136
Moet je maar fatsoenlijk internet nemen.
Zoals @home breedband ofzo, heb hier gemiddeld 600 > 1200 kb/s mee.
pi_34686244
Het is gewoon een extern callcenter die die mail beantwoord, als je blijft aandringen kan het zijn dat ze de mail een keer doorsturen naar een 2e lijn.

Ik haal trouwens 725.3 met Chello classic (zojuist via speedtest getest), verschilt denk een beetje per regio.
٩๏̯͡๏)۶
pi_34686265
Volgens chello zelf ligt het probleem nooit bij hun. Zo heb ik eens 2 maanden geen internet gehad omdat volgens hun de modem het gewoon goed deed. Niet dus..
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_34686309
@ home gaat overal sloom hoor ik? 600 > 1200 KB/S?
Weet je het zeker? :p.
En normaal gaat Chello goed. Hij moet binnekort sneller worden nog ook!
JOHNNY HEITINGA
pi_34686358
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is gewoon een extern callcenter die die mail beantwoord, als je blijft aandringen kan het zijn dat ze de mail een keer doorsturen naar een 2e lijn.

Ik haal trouwens 725.3 met Chello classic (zojuist via speedtest getest), verschilt denk een beetje per regio.
Dat ga ik zeker eens doen.
JOHNNY HEITINGA
pi_34686365
of dat advies van zet je computer eens aan en uit

uit en aan lijkt me een betere optie
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_34686432
Chello

kheb het zelf ook magoed.
pi_34686467
Chello
pi_34686483
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:44 schreef mic_forever het volgende:
Chello

kheb het zelf ook magoed.
De naam die ze ooit hadden (bagger Chello) was terecht. Klantenservice is ook nog relatief bagger, maar wel sneller etc.
Voor de rest zijn ze echt wel stabiel geworden. Heb sinds 1998 Chello.
1998/1999/2000/2001/2002
elke keer nadat ik van vakantie terugkwam, ongeveer week lang geen Chello. Zo sloom waren ze met je terugzetten in het systeem.
Tegenwoordig eigenlijk nooit meer last door Chello zelf.
JOHNNY HEITINGA
pi_34686510
en doet hij het weer oke..?
ja en dan te bedenken dat ik ook chello wilde,...niet dus.
Salsa Española
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:48:19 #12
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34686561
Is een beetje dubbelop, niet? Achterlijk en Chello-medewerker.
pi_34686569
Zelf heb ik al ongeveer 5 jaar een chello classic account en tot dusver nog nooit problemen gehad, ook niet wat betreft de snelheid. Ik haal altijd snelheden boven de 700 kb/sec en op de betaalde servers gewoon de max snelheid (8Mbit)
is je router goed ingesteld? Kan deze wel de 8mbit aan? (de mijne kon dat niet, draytek2200E-max 6,5 Mbit doorvoer) Staat je netwerkkaart goed ingesteld?
Bij mij in de straat hebben meer mensen chello en dat zijn ook grote downloaders zoals ik en ik heb daar nooit last van gehad.
Helaas zijn de mensen van de helpdesk idd eikels zonder kennis. Ze hebben standaard antwoorden zoals staat u virusscanner uit? nee dan ligt het daaraan, of gebruikt u een firewall zet die maar uit? enz enz. De laatste keer heb ik na eeen ruzie een officiele klacht ingediend nadat de heldesk medewerker zei dat ik te langzaam was. (niet mobiel gebeld en de pc stond 6 meter verder zodat ik steeds even de hoorn ernaast moest leggen)
en idd geen reactie daarop gehad. De oorzaak van de slecht verbinding toen was dat werkzaamheden bij mij in de straat ervoor gezorgd hadden dat de kabel bijna door gebroken was, zodat het signaal erg zwak was.
Maar qua snelheid heeft het altijd goed gezeten!
pi_34686571
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef Salsagirl het volgende:
en doet hij het weer oke..?
ja en dan te bedenken dat ik ook chello wilde,...niet dus.
390 kb/s
JOHNNY HEITINGA
pi_34686642
Download
1016.9 KByte/sec
(=8135 kbps)
Upload
113.3 KByte/sec
(=906 kbps)

Mijn snelheid met Chello Classic .
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:54:19 #16
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_34686761
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef Camplo het volgende:
Over @home:
Vandaag nog een film gedownload (1.3 gig) in 41 min
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_34686781
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef Camplo het volgende:
Nergens problemen mee hoor, altijd een aantal kb/s boven het maximum tijdens het down- of uploaden. (@home basis)
pi_34686877
NB: speedtest is echt niet betrouwbaar, die file is te klein om een hoge snelheid te halen.
ik haal op speedtest ook maar 400 kb/s terwijl ik van een andere server met 997 kb/s ofzo download.
ik heb ook chello classic.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_34686883
Heb je ook zo'n kutspeed als je een test-file van de Chello server download? (Dus een groter bestand dan die speedtest.nl site )

^^ My thoughts!
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
pi_34687017
pi_34687475
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:02 schreef mighty_myte het volgende:
http://test.net.upc.nl
171 kb/s
GODVERDOMME MAN!

Nu zit ie op 22% voltooid met 81 kb/s
JOHNNY HEITINGA
pi_34687923
quote:
Het telefoonnummer van de helpdesk is 0900-1580 (10 ¤cent/minuut)
Maximum snelheid voor chello classic: 4096 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 536 Kbit/sec
67.0 KByte/sec
8.4 x ISDN

De behaalde snelheid is: laag
Indien dit vaker voor komt (herhaal de test op verschillende tijdstippen op de dag en vergelijk de meet waarden) wordt U geadviseerd contact op te nemen met de helpdesk
Ben ik lekker mee.
JOHNNY HEITINGA
pi_34688092
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef Camplo het volgende:
1998/1999/2000/2001/2002
elke keer nadat ik van vakantie terugkwam, ongeveer week lang geen Chello. Zo sloom waren ze met je terugzetten in het systeem.
Want je zegt het steeds op als je op vakantie gaat?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_34688287
Ik vind het nog wel meevallen
Ik kom nooit boven de 350kb/s uit met classic
quote:
Maximum snelheid voor chello classic: 4096 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 2476 Kbit/sec
309.5 KByte/sec
38.7 x ISDN

De behaalde snelheid is: goed
Conclusie: Op dit moment heeft u een goede download snelheid
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_34688351
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Download
1016.9 KByte/sec
(=8135 kbps)
Upload
113.3 KByte/sec
(=906 kbps)

Nogmaals .
pi_34688417
of je hacked je modem en veranderd de bootfile zodat je nog sneller internet heb voor dezelfde prijs
pi_34688558
heb je wel de goede netwerk drivers geinstalleerd?
Dit was een probleem bij mijn pa. totaal geen snelheid, pagina's openden traag etc etc.
Nieuwe drivers en alles weer opgelost
pi_34689335
Welke netwerk drivers heb je het over?
Nog nooit netwerk drivers moeten installeren voor zover ik weet.
JOHNNY HEITINGA
pi_34689572
camplo? heb je ze nog gebeld? of gemaild
naar de afgelopen keer? mja denk niet dat het veel uitmaakt

en oftopic: ja hoop zo weer aanwezig te zijn
Salsa Española
pi_34689665
Ga zo nog een mooie mail opstellen natuurlijk.
En morgen die apen eens bellen. Laat me niks door de strot douwen door wat puisterige studenten van een kneuzige helpdesk!
JOHNNY HEITINGA
pi_34689999
bellen heeft ook geen nut..ze zijn te dom om een normaal anwtoord te geven.

Ik heb me internet per 6 januari opgezegd daar, krijg ik een bevestiging dat het per de 12de stop..wat is dat voor een gelul..was ruim op tijd met opzeggen... bellen.. kwam in orde. Maar tot op heden (1 maand en een hoop telefoontjes later) nog steeds niets veranderd.
Doet ie het, of doet ie het niet
pi_34690038
Zullen we maar eens rekenen van yes, dat ze mij helpen.
JOHNNY HEITINGA
pi_34690138
dat zeg ik ook al maanden... op mail geen reactie en via telefoon zijn ze zelfs al zover dat als ze me naam horen en het dosier erbij pakken meteen zeggen we kunnen niets voor u doen en ik verbreek nu de verbinding.......
Doet ie het, of doet ie het niet
pi_34690170
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:24 schreef Camplo het volgende:
Ga zo nog een mooie mail opstellen natuurlijk.
En morgen die apen eens bellen. Laat me niks door de strot douwen door wat puisterige studenten van een kneuzige helpdesk!
HEY! sssst over helpdesk mensen, ik ben er ook 1...alleen dan bij ADSL van KPN dus Planet en Het Net.

Ok, ik geef toe: er zitten dikke noobs tussen bij die helpdesken maar scheer niet iedereen over 1 kam
pi_34690204
Okay
JOHNNY HEITINGA
pi_34690309
Heb je jouw chello cd nog?

(ik heb een tijdje terug hetzelfde probleem gehad na een format, en na de installatie van de chello software is de snelheid weer goed)
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:43:42 #37
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_34690331
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Camplo het volgende:
Eens gemailed waarom mijn internet snelheid niet meer boven de 300 kb/s uitkomt (Chello Classic gemiddeld 475-490 kb/s).

Laatste tijd komt ie niet meer boven de 330 ofzo uit.

Ik mail gestuurd naar hun, nadrukkelijk gezegd dat ik me PC geformatteerd heb, complete clean install (CLEAN WINDOWS), en dan krijg ik weer dit terug:
[..]

Stomme dwazen, kunnen ze niet lezen ofzo. Clean Install (format C: etc), en voor de rest geen spyware of niks.

www.speedtest.nl haalt ie vaak niet eens 200 kb/s. Niet hier, niet beneden op een PC, niet op een andere. Dus Chello fixen die handel knaapjes!
WHAHHAHA Chello Pauper
Neem echt internet
opgezegd@fok.nl
pi_34690497
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:42 schreef IHVK het volgende:
Heb je jouw chello cd nog?

(ik heb een tijdje terug hetzelfde probleem gehad na een format, en na de installatie van de chello software is de snelheid weer goed)
Dacht dat dat niet meer nodig was met de komst van XP. Sinds ik dat heb deed internet het altijd. En altijd gedaan ook.
Zal eens ff kijken, is dat spul ergens te downloaden?
JOHNNY HEITINGA
pi_34690551
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef FoXje het volgende:

[..]

WHAHHAHA Chello Pauper
Neem echt internet
Beste Kneus,

Ik zit op hetzelfde internet als jou.
Dus zijn we samen paupers volgens jouw beredenering.

Groetjes,

veldmuis CaMpLo
JOHNNY HEITINGA
pi_34690580
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef FoXje het volgende:

[..]

WHAHHAHA Chello Pauper
Neem echt internet
Man lazer op,ik haal 3 dubbele snelheden t.o.v de TS
Staat gewoon iets niet goed ingesteld
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:58:22 #41
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_34690927
Mijn Chello Classic : 864.7 KByte/sec
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_34691160
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:49 schreef Camplo het volgende:

[..]

Beste Kneus,

Ik zit op hetzelfde internet als jou.
Dus zijn we samen paupers volgens jouw beredenering.

Groetjes,

veldmuis CaMpLo
Hehehehe
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_34691273
Jongens jongens jongens toch,

Waarom proberen jullie www.mordax.nl niet? Ik vind dit betrouwbaarder dan Speedtest.
Bij Speedtest kom ik veel lager uit dan bij Mordax. (Mordax zit in NL, naar horen zeggen).
pi_34691536
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

Waarom proberen jullie www.mordax.nl niet? Ik vind dit betrouwbaarder dan Speedtest.
Bij Speedtest kom ik veel lager uit dan bij Mordax. (Mordax zit in NL, naar horen zeggen).
33 kb/s
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:12:53 #45
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_34691554
quote:

Mordax: 331 kB/s
Speedtest: 834.9 kB/s

There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:19:12 #46
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_34691819
Chello Classic.

Speedtest: 781 kB/s
Mordax: 616 kB/s

pi_34692605
Ben ik de enige die het extreem sneu vind dat er wordt aangeraden je PC na te kijken op SPAM? Wat heeft dat met de snelheid van je internetverbinding te maken?
pi_34694340
quote:

mordax is een kutsite
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:25:19 #49
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_34694605
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef Frank-NL het volgende:
Ben ik de enige die het extreem sneu vind dat er wordt aangeraden je PC na te kijken op SPAM? Wat heeft dat met de snelheid van je internetverbinding te maken?
Stel je PC is een zombie en staat als een gek een site ddos-en dan zal je snelheid niet echt je van het zijn, toch?
Stel je PC is besmet met een virus en staat lekker zich zelf te vermenigvuldigen ook dat zal zeker invloed hebben op je snelheid.

Zo gek is dat dus niet.

Wat wel raar is is de tip van Chello, terwijl TS duidelijk aangeeft een compleet schone install te hebben gedaan.
pi_34695348
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:12 schreef J.A.N.A. het volgende:

[..]

Mordax: 331 kB/s
Speedtest: 834.9 kB/s

Wat raar, de snelheden zijn nu ineens bij mij ook veel verschillend. Heb je bij Mordax ook meer dan 1 test gedaan?
Nu weet ik niet meer welke nu betrouwbaar is
pi_34696025
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef J.A.N.A. het volgende:

[..]

Stel je PC is een zombie en staat als een gek een site ddos-en dan zal je snelheid niet echt je van het zijn, toch?
Stel je PC is besmet met een virus en staat lekker zich zelf te vermenigvuldigen ook dat zal zeker invloed hebben op je snelheid.

Zo gek is dat dus niet.

Wat wel raar is is de tip van Chello, terwijl TS duidelijk aangeeft een compleet schone install te hebben gedaan.
Zeg dat. Format C:/ nogwel. Beide schijven platgegooid Chello kabel rechtstreeks aangesloten (uit Router dus) en die apen zeggen alsnog dat het spam etc is.
Ga nu meteen terugmailen.
JOHNNY HEITINGA
pi_34696115
TS, nog twee dingen:

installeer bv effe winbar (www.winbar.nl) het is klein en vervuilt je pc niet, kun je zelf in de gaten houden hoe snel hij up- en download. misschien doet hij wel dingen die je niet wil.

als je de helpdesk bent eens vragen naar de kwaliteit van de lijn.
vraag wat de signaal- ruisverhouding en demping van de lijn is, daaruit kan ik afleiden
of het ligt aan het netwerk bij je in de buurt.
pi_34696675
Zal ff winbar installen.

Mail naar Chello:
quote:
Onlangs mailde ik jullie dat mijn snelheid van Chello erg laag was. Als antwoord heb ik van jullie dit gekregen:

Uit onze systemen blijkt dat alles goed is ingesteld bij u en we zien ook dat uw modem de juiste bootfile heeft. Dit wil zeggen dat de snelheid van uw modem goed is ingesteld. Wij adviseren toch om uw pc eens na te kijken en te controleren op eventuele spam/spyware. [/einde antwoord Chello]

Ik heb mijn PC geformatteerd en Windows opnieuw geinstalleerd. Vervolgens ben ik gaan kijken wat mijn snelheid was van Chello via http://test.net.upc.nl

Daar volgden de volgende resultaten uit:

Download snelheid

Datum + Tijdstip

file size

duur in seconden
535.66 KBit/sec
2006-02-01 18:17:19
52428800 762.48

Spam evenals spyware zal dus geen rol spelen hierbij. Toch is mijn internet erg aan de trage kant, en voor zover ik weet zijn er geen storingen.

Zijn er eventuele andere oplossingen te bedenken waardoor mijn internet weer op zijn oude niveau terug komt?
JOHNNY HEITINGA
pi_34698529
Ik heb upc vanaf 1999 (in mijn regio is dat vanaf het begin). Vanaf halverwege 2000 heb ik nooit langer dan 2 uur zonder internet gezeten behoudens 1 keer omdat mijn modem was overleden. Verder is de snelheid altijd goed geweest, met incidenteel (eens per gem zes maanden) uitschieters naar onderen.
En ik heb geen aandelen upc.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_34700966
* DemonRage heeft inmiddels de snelheidsverhoging naar 8/1 (classic)

De snelheid schommelt nu wel meer gedurende de dag... voorheen gaf speedtest.nl constant tegen de 480kB/s aan. Nu schommelt het afhankelijk van de drukte tussen 480kB/s en 866kB/s (volgens speedtest). Mijn upload is altijd maximaal (tegen de 120kB/s)

Bij de testserver van UPC heb ik de hoogste snelheid gehaald van 903kB/s laat in de avond.

Momenteel (getest tijdens een lopende winamp-stream van 128kbps):
±490kB/s @ speedtest.nl
±700kB/s @ mordax.nl
pi_34702024
Ik ben ook best benieuwd naar de signaalwaarden die camplo binnenkrijgt
Wanneer je een arris/webstar/thomson/motorola modem hebt kun je dit bekijken via http://192.168.100.1

tevens handig om te vermelden of je nic op 10/100 half/full staat. classic: 100 half aanbevolen.
100 mbit om de 8+1 met voldoende overhead te kunnen halen
half duplex om collisions te voorkomen, het modem is geen switch en dus niet geschikt voor full-duplex. Ook kan de snelheid van je pc invloed hebben op de snelheid van je verbinding, afhankelijk van het type nicc dat je gebruikt. In welke regio zit de ts eigenlijk?
Út Ljouwert
pi_34703424
Wie gaat er dan ook zijn snelheid meten op speedtest.nl
Probeer hem maar een paar keer achter mekaar, kijken hoeveel dat verschilt, oplichters!
  Spellchecker donderdag 2 februari 2006 @ 03:10:24 #58
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_34704731
Ik vind de snelheidsmeter van COAX zelf het betrouwbaarste.
Al zul jij daar ook wel niet ver boven die 300 kB/s uit komen

Ik ben nog steeds benieuwd naar de signaalwaarden als ook het merk/type van je modem: http://192.168.100.1/ (werkt ook voor @home klanten ).
Als je meerdere pc's in huis hebt, sluit dan ook eens een andere pc rechtstreeks aan op je modem

En anders gewoon even telefonisch contact opnemen met de HD, van tevoren even een pc rechtstreeks aan modem hangen (dus niet router) en zorgen dat firewalls/antivirus programma's uitgeschakeld staan... Ze kunnen dan daar met jou aan de telefoon evt. wel wat instellingen op je pc controleren (zoals de eerder in dit topic genoemde duplex modus)... Als je ook een andere pc rechtstreeks hebt geprobeerd (liefst met een andere kabel ook), vergeet dan niet ook dat te melden... In principe blijft er dan nog maar 1 oplossing over; een monteur om je modem te vervangen of het signaal te herstellen als het daaraan ligt
Tevens -purist.
  donderdag 2 februari 2006 @ 03:29:01 #59
13903 _van_puffelen
Wil je mijn tieten zien?
pi_34704865
in de bootfile kun je precies de snelheid uitlezen wat het modem haalt, http://192.168.100.1/ daar kun je dan je modem uitlezen in een webinterface, net zoals bij een router.
Daar kun je precies zien of je modem de snelheid wel of niet haalt.
En verder lees wat Nobody122 heeft gepost en volg dat op.

zeg ook ff dat je de coax er ook al uit hebt gehad ( 10 min) want dan haalt hij een nieuwe bootfile op en dat kunnen ze daar ook zien op de helpdesk.
pi_34705797
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef plankie het volgende:
Wanneer je een arris/webstar/thomson/motorola modem hebt kun je dit bekijken via http://192.168.100.1

tevens handig om te vermelden of je nic op 10/100 half/full staat. classic: 100 half aanbevolen.
half duplex om collisions te voorkomen, het modem is geen switch en dus niet geschikt voor full-duplex. Ook kan de snelheid van je pc invloed hebben op de snelheid van je verbinding, afhankelijk van het type nicc dat je gebruikt. In welke regio zit de ts eigenlijk?
Helmond
JOHNNY HEITINGA
pi_34705815
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef plankie het volgende:

Welke waarden zijn daar van belang om te checken?
Er staat van alles maar daar word ik geen wijs uit

[ Bericht 0% gewijzigd door Camplo op 02-02-2006 08:44:48 ]
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 2 februari 2006 @ 08:07:07 #62
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_34705935
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

[..]

Wat raar, de snelheden zijn nu ineens bij mij ook veel verschillend. Heb je bij Mordax ook meer dan 1 test gedaan?
Nu weet ik niet meer welke nu betrouwbaar is
Ik heb bij beide meerder tests gedaan. Mordax gaf consequent de laagste waarde..
pi_34709060
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 03:10 schreef NoBody122 het volgende:
Ik vind de snelheidsmeter van COAX zelf het betrouwbaarste.
Al zul jij daar ook wel niet ver boven die 300 kB/s uit komen

<knip>
Whoew idd fijn om mee te testen... *heeft Chello classic*
quote:
Er is 1.12 megabyte gedownload in 1.24 sec.

Tijdens de laatste 639.9 kilobyte was
de snelheid 7.62 Mbit/s.

Dat is 7617 Kbps. (930 KB/Sec).

De maximum snelheid was 8.26 Mbit/s
gedurende een blokje van 128.0 kilobyte.

Dat is 8259 Kbps. (1008 KB/Sec).

( Chello --» Motorola Surfboard SB5100E modem --» Edimax BR-6104K router --» ASUS WL-300G AP --» Laptop (Intel Wireless 2200BG) )

[ Bericht 4% gewijzigd door DemonRage op 02-02-2006 12:52:55 ]
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:59:43 #64
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_34711567
Ik ben ook wel benieuwd naar de oplossing hiervan... Mijn broer heeft ook retetraag internet.

TVP dus!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_34715900
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Download
1016.9 KByte/sec
(=8135 kbps)
Upload
113.3 KByte/sec
(=906 kbps)

Ik woon in amsterdam zuidoost... Alleen heb ik nog de oude snelheden
pi_34715962
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef Camplo het volgende:
Zal ff winbar installen.

Mail naar Chello:
[..]
Naar welke email mail jij naar chello? Ik wil ook wel ff mailen naar hun
pi_34715969
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik woon in amsterdam zuidoost... Alleen heb ik nog de oude snelheden
Grappig, ik woon in A'dam Zuid, de Pijp .
pi_34716331
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Grappig, ik woon in A'dam Zuid, de Pijp .
Ik wist wel dat je in Amsterdam woont
Daarom vind ik het raar dat ik de nieuwe snelheden nog niet heb.
pi_34722355
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef Qunix het volgende:

[..]

Naar welke email mail jij naar chello? Ik wil ook wel ff mailen naar hun
Ben ik weer

Ik mail op www.chello.nl en dan service, staat ergens online klachtenformulier ofzo.
JOHNNY HEITINGA
  Spellchecker zaterdag 4 februari 2006 @ 12:26:46 #70
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_34725582
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:33 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ben ik weer

Ik mail op www.chello.nl en dan service, staat ergens online klachtenformulier ofzo.
http://qmail.upc.nl/

TS laat weinig van zich horen
Tevens -purist.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:32:40 #71
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_34725791
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

http://qmail.upc.nl/

TS laat weinig van zich horen
Hij zal wel offline zijn
opgezegd@fok.nl
  Spellchecker zaterdag 4 februari 2006 @ 12:36:24 #72
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_34725906
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:32 schreef FoXje het volgende:

[..]

Hij zal wel offline zijn
misschien heeft hij chello meteen opgezegd :')
Tevens -purist.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:42:52 #73
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_34726094
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 12:36 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

misschien heeft hij chello meteen opgezegd :\')
HANS? HANNSSSS?

Hans heeft ADSL genomen trut!
opgezegd@fok.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')