quote:Uit onze systemen blijkt dat alles goed is ingesteld bij u en we zien ook dat uw modem de juiste bootfile heeft. Dit wil zeggen dat de snelheid van uw modem goed is ingesteld. Wij adviseren toch om uw pc eens na te kijken en te controleren op eventuele spam/spyware.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.
Dat ga ik zeker eens doen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Het is gewoon een extern callcenter die die mail beantwoord, als je blijft aandringen kan het zijn dat ze de mail een keer doorsturen naar een 2e lijn.
Ik haal trouwens 725.3 met Chello classic (zojuist via speedtest getest), verschilt denk een beetje per regio.
De naam die ze ooit hadden (bagger Chello) was terecht. Klantenservice is ook nog relatief bagger, maar wel sneller etc.quote:
390 kb/squote:Op woensdag 1 februari 2006 17:46 schreef Salsagirl het volgende:
en doet hij het weer oke..?
ja en dan te bedenken dat ik ook chello wilde,...niet dus.
Over @home:quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef Camplo het volgende:
@ home gaat overal sloom hoor ik? 600 > 1200 KB/S?
Weet je het zeker? :p.
En normaal gaat Chello goed. Hij moet binnekort sneller worden nog ook!
Nergens problemen mee hoor, altijd een aantal kb/s boven het maximum tijdens het down- of uploaden. (@home basis)quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef Camplo het volgende:
@ home gaat overal sloom hoor ik? 600 > 1200 KB/S?
Weet je het zeker? :p.
En normaal gaat Chello goed. Hij moet binnekort sneller worden nog ook!
Ben ik lekker mee.quote:Het telefoonnummer van de helpdesk is 0900-1580 (10 ¤cent/minuut)
Maximum snelheid voor chello classic: 4096 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 536 Kbit/sec
67.0 KByte/sec
8.4 x ISDN
De behaalde snelheid is: laag
Indien dit vaker voor komt (herhaal de test op verschillende tijdstippen op de dag en vergelijk de meet waarden) wordt U geadviseerd contact op te nemen met de helpdesk
Want je zegt het steeds op als je op vakantie gaat?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:45 schreef Camplo het volgende:
1998/1999/2000/2001/2002
elke keer nadat ik van vakantie terugkwam, ongeveer week lang geen Chello. Zo sloom waren ze met je terugzetten in het systeem.
quote:Maximum snelheid voor chello classic: 4096 Kbit/sec
Behaalde download snelheid: 2476 Kbit/sec
309.5 KByte/sec
38.7 x ISDN
De behaalde snelheid is: goed
Conclusie: Op dit moment heeft u een goede download snelheid
Nogmaalsquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Download
1016.9 KByte/sec
(=8135 kbps)
Upload
113.3 KByte/sec
(=906 kbps)
Mijn snelheid met Chello Classic.
HEY! sssst over helpdesk mensen, ik ben er ook 1...alleen dan bij ADSL van KPN dus Planet en Het Net.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:24 schreef Camplo het volgende:
Ga zo nog een mooie mail opstellen natuurlijk.
En morgen die apen eens bellen. Laat me niks door de strot douwen door wat puisterige studenten van een kneuzige helpdesk!
WHAHHAHA Chello Pauperquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Camplo het volgende:
Eens gemailed waarom mijn internet snelheid niet meer boven de 300 kb/s uitkomt (Chello Classic gemiddeld 475-490 kb/s).
Laatste tijd komt ie niet meer boven de 330 ofzo uit.
Ik mail gestuurd naar hun, nadrukkelijk gezegd dat ik me PC geformatteerd heb, complete clean install (CLEAN WINDOWS), en dan krijg ik weer dit terug:
[..]
![]()
Stomme dwazen, kunnen ze niet lezen ofzo. Clean Install (format C: etc), en voor de rest geen spyware of niks.
www.speedtest.nl haalt ie vaak niet eens 200 kb/s. Niet hier, niet beneden op een PC, niet op een andere. Dus Chello fixen die handel knaapjes!![]()
Dacht dat dat niet meer nodig was met de komst van XP. Sinds ik dat heb deed internet het altijd. En altijd gedaan ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:42 schreef IHVK het volgende:
Heb je jouw chello cd nog?
(ik heb een tijdje terug hetzelfde probleem gehad na een format, en na de installatie van de chello software is de snelheid weer goed)
Beste Kneus,quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef FoXje het volgende:
[..]
WHAHHAHA Chello Pauper![]()
![]()
Neem echt internet
Man lazer op,ik haal 3 dubbele snelheden t.o.v de TSquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:43 schreef FoXje het volgende:
[..]
WHAHHAHA Chello Pauper![]()
![]()
Neem echt internet
Hehehehequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Beste Kneus,
Ik zit op hetzelfde internet als jou.
Dus zijn we samen paupers volgens jouw beredenering.
Groetjes,
veldmuis CaMpLo
33 kb/squote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Jongens jongens jongens toch,
Waarom proberen jullie www.mordax.nl niet? Ik vind dit betrouwbaarder dan Speedtest.
Bij Speedtest kom ik veel lager uit dan bij Mordax. (Mordax zit in NL, naar horen zeggen).
Mordax: 331 kB/squote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Waarom proberen jullie www.mordax.nl niet? Ik vind dit betrouwbaarder dan Speedtest.
Bij Speedtest kom ik veel lager uit dan bij Mordax. (Mordax zit in NL, naar horen zeggen).
mordax is een kutsitequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Stel je PC is een zombie en staat als een gek een site ddos-en dan zal je snelheid niet echt je van het zijn, toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef Frank-NL het volgende:
Ben ik de enige die het extreem sneu vind dat er wordt aangeraden je PC na te kijken op SPAM? Wat heeft dat met de snelheid van je internetverbinding te maken?
Wat raar, de snelheden zijn nu ineens bij mij ook veel verschillend. Heb je bij Mordax ook meer dan 1 test gedaan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:12 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Mordax: 331 kB/s
Speedtest: 834.9 kB/s
![]()
Zeg dat. Format C:/ nogwel. Beide schijven platgegooid Chello kabel rechtstreeks aangesloten (uit Router dus) en die apen zeggen alsnog dat het spam etc is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Stel je PC is een zombie en staat als een gek een site ddos-en dan zal je snelheid niet echt je van het zijn, toch?
Stel je PC is besmet met een virus en staat lekker zich zelf te vermenigvuldigen ook dat zal zeker invloed hebben op je snelheid.
Zo gek is dat dus niet.
Wat wel raar is is de tip van Chello, terwijl TS duidelijk aangeeft een compleet schone install te hebben gedaan.
quote:Onlangs mailde ik jullie dat mijn snelheid van Chello erg laag was. Als antwoord heb ik van jullie dit gekregen:
Uit onze systemen blijkt dat alles goed is ingesteld bij u en we zien ook dat uw modem de juiste bootfile heeft. Dit wil zeggen dat de snelheid van uw modem goed is ingesteld. Wij adviseren toch om uw pc eens na te kijken en te controleren op eventuele spam/spyware. [/einde antwoord Chello]
Ik heb mijn PC geformatteerd en Windows opnieuw geinstalleerd. Vervolgens ben ik gaan kijken wat mijn snelheid was van Chello via http://test.net.upc.nl
Daar volgden de volgende resultaten uit:
Download snelheid
Datum + Tijdstip
file size
duur in seconden
535.66 KBit/sec
2006-02-01 18:17:19
52428800 762.48
Spam evenals spyware zal dus geen rol spelen hierbij. Toch is mijn internet erg aan de trage kant, en voor zover ik weet zijn er geen storingen.
Zijn er eventuele andere oplossingen te bedenken waardoor mijn internet weer op zijn oude niveau terug komt?
Helmondquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef plankie het volgende:
Ik ben ook best benieuwd naar de signaalwaarden die camplo binnenkrijgt
Wanneer je een arris/webstar/thomson/motorola modem hebt kun je dit bekijken via http://192.168.100.1
tevens handig om te vermelden of je nic op 10/100 half/full staat. classic: 100 half aanbevolen.
100 mbit om de 8+1 met voldoende overhead te kunnen halen
half duplex om collisions te voorkomen, het modem is geen switch en dus niet geschikt voor full-duplex. Ook kan de snelheid van je pc invloed hebben op de snelheid van je verbinding, afhankelijk van het type nicc dat je gebruikt. In welke regio zit de ts eigenlijk?
Welke waarden zijn daar van belang om te checken?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef plankie het volgende:
Ik ben ook best benieuwd naar de signaalwaarden die camplo binnenkrijgt
Wanneer je een arris/webstar/thomson/motorola modem hebt kun je dit bekijken via http://192.168.100.1
tevens handig om te vermelden of je nic op 10/100 half/full staat. classic: 100 half aanbevolen.
100 mbit om de 8+1 met voldoende overhead te kunnen halen
half duplex om collisions te voorkomen, het modem is geen switch en dus niet geschikt voor full-duplex. Ook kan de snelheid van je pc invloed hebben op de snelheid van je verbinding, afhankelijk van het type nicc dat je gebruikt. In welke regio zit de ts eigenlijk?
Ik heb bij beide meerder tests gedaan. Mordax gaf consequent de laagste waarde..quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Wat raar, de snelheden zijn nu ineens bij mij ook veel verschillend. Heb je bij Mordax ook meer dan 1 test gedaan?
Nu weet ik niet meer welke nu betrouwbaar is![]()
Whoew idd fijn om mee te testen... *heeft Chello classic*quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:10 schreef NoBody122 het volgende:
Ik vind de snelheidsmeter van COAX zelf het betrouwbaarste.
Al zul jij daar ook wel niet ver boven die 300 kB/s uit komen
<knip>
quote:Er is 1.12 megabyte gedownload in 1.24 sec.
Tijdens de laatste 639.9 kilobyte was
de snelheid 7.62 Mbit/s.
Dat is 7617 Kbps. (930 KB/Sec).
De maximum snelheid was 8.26 Mbit/s
gedurende een blokje van 128.0 kilobyte.
Dat is 8259 Kbps. (1008 KB/Sec).
Ik woon in amsterdam zuidoost... Alleen heb ik nog de oude snelhedenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Download
1016.9 KByte/sec
(=8135 kbps)
Upload
113.3 KByte/sec
(=906 kbps)
Mijn snelheid met Chello Classic.
Naar welke email mail jij naar chello? Ik wil ook wel ff mailen naar hunquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef Camplo het volgende:
Zal ff winbar installen.
Mail naar Chello:
[..]
Grappig, ik woon in A'dam Zuid, de Pijpquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik woon in amsterdam zuidoost... Alleen heb ik nog de oude snelheden
Ik wist wel dat je in Amsterdam woontquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grappig, ik woon in A'dam Zuid, de Pijp.
Ben ik weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Naar welke email mail jij naar chello? Ik wil ook wel ff mailen naar hun![]()
http://qmail.upc.nl/quote:Op donderdag 2 februari 2006 19:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ben ik weer
Ik mail op www.chello.nl en dan service, staat ergens online klachtenformulier ofzo.
Hij zal wel offline zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
http://qmail.upc.nl/
TS laat weinig van zich horen
HANS? HANNSSSS?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
misschien heeft hij chello meteen opgezegd :\')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |