lekker handig overal waar je bent je pop3 account instellenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ik neem aan dat je het alleen over de webmail hebt? In dat geval is het misschien beter om je mail gewoon met Outlook of Outlook Express binnen te halen.
Ah, op die manierquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
In de 2e zin staat toch ook webmail?
En ja, natuurlijk haal ik het thuis via outlook binnen. Maar op mijn werk is dat niet zo'n goed idee.
En dus is het irritant.
Zie je! Ik ben iig niet de enige die het om de Tele2 reden irritant vindt!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zit ook (nog) bij versatel/tele2, maar zodra ik kan zeg ik m'n abbo op...
Weiger gezien te worden met een tele2 abbo...
Ga dan bij tweakdsl zitten...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef zwaaibaai het volgende:
Het is ook irritant..
Maar om daar nou een topic over te openen..
Ja, maar dan moet ik nog tig keer klikken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:09 schreef Frollo het volgende:
BE, je moet gewoon via www.zonnet.nl naar je mail gaan, dan heb je niks met suffixen te maken
Misschien is er een pop3 client die je vanaf USB stick kunt draaien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Dulk het volgende:
[..]
lekker handig overal waar je bent je pop3 account instellen![]()
Jij bent mijn held!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef Sjowhan het volgende:
De site is nog steeds brak in FF, hebben ze nog niet veranderd
En oh, via https://webmail.zonnet.nl kan je secure webmailen
OK, dan doe je het zo: je typt je accountnaam, drukt op Tab, drukt tweemaal op pijl omlaag, drukt weer op Tab, typt je ww en drukt op Enter.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik nog tig keer klikken.
Het was zo makkelijk om webmail.versatel.nl als bookmark te hebben. Even je naam en PW intikken en mailen maar...
Mijn hoofd tolt alleen al van het lezen hiervan...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:09 schreef The_Terminator het volgende:
Ik gebruik trouwens gewoon een php script dat ik op mijn server heb staan om mijn mail te kunnen lezen als ik niet thuis ben. Ik heb het email adres al voorgeprogrammeerd, dus hoef alleen maar het wachtwoord op te geven
Ok, ik geef even uitleg. Het komt er op neer dat ik een pagina open die op mijn server staat, op die pagina voer ik mijn wachtwoord in en vervolgens kan ik mijn mail lezen, en eventueel ook replies sturen. Heel erg simpel dus, eigenlijk hetzelfde als de webmail van Versatel, maar dan vanaf mijn eigen server.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn hoofd tolt alleen al van het lezen hiervan...Laat staan dat ik het nog snap.
Maar goed, de link van sjowhan heeft het voor me opgelost Moet nog wel een keertje enteren maar daarvoor hoef ik niet te mikken.
Ik denk dat Brighteyes alleen al nerveus wordt van het woord "server" eerlijk gezegdquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, ik geef even uitleg. Het komt er op neer dat ik een pagina open die op mijn server staat, op die pagina voer ik mijn wachtwoord in en vervolgens kan ik mijn mail lezen, en eventueel ook replies sturen. Heel erg simpel dus, eigenlijk hetzelfde als de webmail van Versatel, maar dan vanaf mijn eigen server.
Gewoon een keer ja zeggen, dan houden ze op met bellen..quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
Die je zo'n 6 keer per jaar bellen of je toch echt niet via Tele2 wil bellen.
WAT SNAPPEN JULLIE NIET AAN NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey ho! Zo erg is het nou ook weer niet!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef TR08 het volgende:
Ik denk dat Brighteyes alleen al nerveus wordt van het woord "server" eerlijk gezegd
Gewoon een pesthekel hebben aan Tele2 is voldoende hoor!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:41 schreef jueeeejuaR het volgende:
Als jij je om dit soort dingen al zo druk maakt heb je denk ik wel een chaotisch leven :/
Hoe kan je om dit kleine ding nou schreeuwen dat je in staat bent van provider over te stappen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |