Adiosquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Verdomme![]()
![]()
Maar ga weer s tv kijke..de maZ0l![]()
*gebruikmaakt*quote:
Nou dat komt wel goed neem ik aan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
*gebruikmaakt*
voor frans, maar nou ken ik dus de woordjes voor het so voor morgen![]()
voor natuurkunde, maar ik begon met een 3,1en nou is het een 5,4 dus dat valt mee
en scheikunde, hadden we nog maar 1 so gehad, had ik een 4,5 voor![]()
Alles komt goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
*gebruikmaakt*
voor frans, maar nou ken ik dus de woordjes voor het so voor morgen![]()
voor natuurkunde, maar ik begon met een 3,1en nou is het een 5,4 dus dat valt mee
en scheikunde, hadden we nog maar 1 so gehad, had ik een 4,5 voor![]()
Oeh! Spannundquote:
ik hoop het wel, anders moet ik misschien naar de mavo, maar dat wil ik echt niet !!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dat komt wel goed neem ik aan?
HEe niet fokken met de oude mavo hè!quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik hoop het wel, anders moet ik misschien naar de mavo, maar dat wil ik echt niet !!![]()
sorry, vmboquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
HEe niet fokken met de oude mavo hè!![]()
Kijk dan mag hetquote:
positief blijvenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:47 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
dan moet ik aan najib amhali denk : 'alles komt goed'![]()
Maar je chickie niet?quote:
*Geeft bijles*quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef carmiie het volgende:
ik moest vanmiddag bijna zingen met muziek maar het ging toch niet door *opgekucht adem haalt*
we gingen keyboard spelen, nine million bicycles, ik kan echt niet keyboard spelen, volgens mij ben ik a-muziekaal ofzo
Dna ben je niet de enigstequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef carmiie het volgende:
ik moest vanmiddag bijna zingen met muziek maar het ging toch niet door *opgekucht adem haalt*
we gingen keyboard spelen, nine million bicycles, ik kan echt niet keyboard spelen, volgens mij ben ik a-muziekaal ofzo
Ik zou met mijn stem van nu maar moeten zingenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dna ben je niet de enigste
Wij moesten in de 1e en 2e klas altijd zingenIk haalde nooit hoger dan een 5
ik haalde in de brugklas een 7quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dna ben je niet de enigste
Wij moesten in de 1e en 2e klas altijd zingenIk haalde nooit hoger dan een 5
Hooh de mijne ook al..quote:
Ja, slim meisjequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hooh de mijne ook al..
Goed niv zeker
Jups mijne ook..quote:
Whehe, dan wil je mijne niet kennenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups mijne ook..
Beetje eigenwijs af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |