ja hoorquote:
* carmiie heeft geen lenzenquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:39 schreef Casparovvv het volgende:
euj
* Casparovvv zet zijn bril s'avonds ook nog wel eens op als m'n lenzen gaar doen.
Wel aan te radenquote:
Dat doe ik altijd de dag nadat ik uit ben geweestquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:39 schreef Casparovvv het volgende:
euj
* Casparovvv zet zijn bril s'avonds ook nog wel eens op als m'n lenzen gaar doen.
ik wou een 2e zonnebril op sterkte gratis, maar mijn pa wou per se de kortingquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik mijn zonnebril , want gewone bril is kapot
onzin. wat is je sterkte? Heb je cilinder?quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik wou een 2e zonnebril op sterkte gratis, maar mijn pa wou per se de korting![]()
Ik heb ook geen lezen, wil het nog wel eens proberen maar ach ik zit er ook niet echt mee dat ik een bril heb. Ik heb wel z'n hippe bril met gele pootjesquote:
sterkte : L: 1,00 R : 1,25 C : 0,50quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
onzin. wat is je sterkte? Heb je cilinder?
Bij Hans is het cheap.
Oja, koffie is oké.
ik heb een donkerpaarse bril van de pearlquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:45 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb ook geen lezen, wil het nog wel eens proberen maar ach ik zit er ook niet echt mee dat ik een bril heb. Ik heb wel z'n hippe bril met gele pootjes.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik wou een 2e zonnebril op sterkte gratis, maar mijn pa wou per se de korting![]()
Dat is echt 3x niets. Ik heb 2 keer zoveel en een cylinder van 1.25, en ben voor zachte lenzen 320 per jaar kwijt ofzo. Dit is veel geld, maar ik zit bij oogmerk opticiens en dat is wat duurder. Als je bij hans gaat kan je met jouw sterkte voor 100-150 euro per jaar klaar zijn, en als je harde neemt nog minder. 75-100 per jaar ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
sterkte : L: 1,00 R : 1,25 C : 0,50
Hoiquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef -Marlii- het volgende:
Woehoeee, Taida mag iig hier in Winterswijk wachten op de uitslag van de recher
Ik heb hem ook van Pearl.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb een donkerpaarse bril van de pearl![]()
Mooiquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef -Marlii- het volgende:
Woehoeee, Taida mag iig hier in Winterswijk wachten op de uitslag van de recher
Oud Bruin is best lekker zo af en toequote:
toen ik bij de C1000 werkte mocht ik elk weekend een sixpack van die zooi meenemen.quote:
Uiteraard Grolsch!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oud Bruin is best lekker zo af en toe![]()
Maar dan wel Grolsch Oud Bruin natuurlijk
[afbeelding]
Dat spul verkoopt zeker nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
toen ik bij de C1000 werkte mocht ik elk weekend een sixpack van die zooi meenemen.
Ja blijkbaar, maar het is nog niet bekend of ze haar examen mag doen ..quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi![]()
Dus heeft julie demonstratie nog wel een beetje zin gehad?
Wow, las net op het forum dat er om 9 uur persconferentie op school is, ben uitgenodigd .. kan alleen niet meerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoi
wij kregen zelfs schoolmail over die Taida.
voor geen meter. Het slaat ook gelijk dood, zelfs in vetvrije, natte glazen. En het proeft alsof ze er brinta doorheen gemixt hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat spul verkoopt zeker niet
brintaquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
voor geen meter. Het slaat ook gelijk dood, zelfs in vetvrije, natte glazen. En het proeft alsof ze er brinta doorheen gemixt hebben.
Da's jammer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, maar het is nog niet bekend of ze haar examen mag doen ..
[..]
Wow, las net op het forum dat er om 9 uur persconferentie op school is, ben uitgenodigd .. kan alleen niet meer
mja, of havermout.quote:
Ik moet er ook niet meer dan 2 flesjes van hebben, daarna smaakt het me niet meerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:52 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
voor geen meter. Het slaat ook gelijk dood, zelfs in vetvrije, natte glazen. En het proeft alsof ze er brinta doorheen gemixt hebben.
Neuh.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet meer dan 2 flesjes van hebben, daarna smaakt het me niet meer
Ik herinner me die reclames wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Neuh.
Kennen jullie die Hertog Jan dilemma's nog van vroeger? Waar HJ karakter uit voortgekomen is?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee
Best lekker, maar muesli met vanille vla is lekkerderquote:
Een hele Sexiej!quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Best lekker, maar muesli met vanille vla is lekkerder
ik deed het vroeger in de melk, met bruine suikerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Best lekker, maar muesli met vanille vla is lekkerder
dat bovenste, dat is toch die rode vodka achtige zooi?quote:
Wodka plus ! van Hooghoudquote:
ja best wel eigenlijk, maar morgen op school zal het wel een klein feestje worden denk ikquote:
Lijkt karakter niet een beetje op Grolsch Kanon?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef Casparovvv het volgende:
Karakter is ook prima bier hoor, daar niet van. Biertje met karakter
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
brillen![]()
alleen bij mij staat het niet![]()
denk dat het laatste sterker is. Karakter is 6 of 7% geloof ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lijkt karakter niet een beetje op Grolsch Kanon?![]()
doeiquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ga dr weer vandoorMoet nog ff deeltoets Frans leren enzo ..
succesquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
Niet duur, wel lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat bovenste, dat is toch die rode vodka achtige zooi?
Veel te duur, en niet lekker.
Doeiquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef -Marlii- het volgende:
Kanon is 11.6% jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:01 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
denk dat het laatste sterker is. Karakter is 6 of 7% geloof ik.
Jazekerquote:
Hmm.. misschien vergis ik me. Weet wel dat ik er niet veel bijzonders aan vind. Veel liever eigen coctailquote:
heb ik wel nodig, zeker morgen tussen 5 over 11 en 5 voor 12 ..quote:
Ik had 2 soorten gekocht, Brand en Heineken, kijke of er verschil was, met die van Brand had ik een halfom gemaakt deze drink ik gewoon normaal opquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Mja Heineken, beetje jammer.
mja, zowat wijn. Goed bier, maar niet voor mij weg gelegd. Ik wil genieten van een biertje, mijn oogballen moeten er niet gelijk uit knallen bij de eerste slok.quote:
Oehquote:
Ik zal aan je denken als ik morgen met de bus langs de Driemark rijquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
heb ik wel nodig, zeker morgen tussen 5 over 11 en 5 voor 12 ..
Wat n vieze zin zeg !quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:59 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik deed het vroeger in de melk, met bruine suiker![]()
ook halloquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:09 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo.
4 boterhammen met daarop knakworst en een beetje curry. Dat gaat er wel in.
knakworstquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:09 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo.
4 boterhammen met daarop knakworst en een beetje curry. Dat gaat er wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |