Je moet het zelf weten, maar ik zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik moet 100% zeker wel lenen zeker de eerste tijd (als ik nog geen baantje heb)dus dan zit je met maximale lening rond de 700euro
nee maar toen was het nog niet zoveelquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:23 schreef saaw het volgende:
[..]
en toen heb je al je spaargeld opgemaakt?
Lening hoef je pas af te betalen van het ibg als je een volledige baan hebt en ik heb geen keusquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:24 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar ik zegtegen lenen. Volgens mij is dat het meest onverstandige wat je kan doen bij de IBG. Tis leuk voor even, totdat je alles tegen rente terug mag dokken. Dan ga je dus, mits je werk hebt, de eerste paar maanden werken om je lening af te betalen.
Ja lenen is verrotquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:24 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar ik zegtegen lenen. Volgens mij is dat het meest onverstandige wat je kan doen bij de IBG. Tis leuk voor even, totdat je alles tegen rente terug mag dokken. Dan ga je dus, mits je werk hebt, de eerste paar maanden werken om je lening af te betalen.
den haagquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:27 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja, maargoed. Astrid kan helaas niet anders dus het zal wel moeten. Duur vriendje is dat geweest trouwens.
Gezellligquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:32 schreef saaw het volgende:
mijn ouders zijn zelf vorig jaar verhuisd dus er was nieteens sprake van thuis blijven wonen, aangezien ze naar leiden zijn verhuisd en ik in amsterdam op school zit
mja als het goed is over een paar maanden mn dimploma en dan ga ik in utrecht studeren en waarschijnlijk ook daar wonen
Hey TLKquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef Legwieh het volgende:
ik ben trouwens iemand, die veel post, en op meet was.
Heb er een hard hoofd inquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:34 schreef RemcoW85 het volgende:. Dit lijkt zowaar een R&P SC aan het worden. Verotte thuissituaties over en weer. Gelukkig komt het mooie weer eraan en komt alles wel goed
.
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Wanneer is jou laatste jaar Astrid, dit jaar toch of niet?
wat ga jij studeren eigenlijk>quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef saaw het volgende:
komt echt wel goed hoor!
als je in utrecht gaat wonen en de maximale lening neemt is er verder toch geen probleem? die lening is een hele tijd renteloos. en gewoon hopen op een goede baan na je studie, wat je zowiezo wilt neem ik aan, en dan kan je hem rustig afbetalen
ik ga University College doen met in het eerste jaar spaans, filosofie, introductie quantum fysica, psychologie en scheikundequote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
wat ga jij studeren eigenlijk>
Oke danquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:40 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ga University College doen met in het eerste jaar spaans, filosofie, introductie quantum fysica, psychologie en scheikunde
Omdat ik geen zin heb afgewezen te wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:43 schreef saaw het volgende:
bewust geen Law College? en zo ja waarom niet?
je kan het toch proberen? zo niet kun je altijd nog gewoon rechten gaan doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb afgewezen te wordenik ben een middelmatige leerling dus vandaar, bovendien leer je hetze;lfde alleen ga je daar intensiever met het werk om en krijg je een certificaat extra als je afgestudeerd bent.
Het kan maar het Law College heeft niet echt voor mij meer waarde dan de gewone studie dus dan kies ik daar liever meteen voor, wordt me ook de stress bespaart van de gesprekken enzo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:46 schreef saaw het volgende:
[..]
je kan het toch proberen? zo niet kun je altijd nog gewoon rechten gaan doen
Hoiquote:
krijg je daar stress door dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Het kan maar het Law College heeft niet echt voor mij meer waarde dan de gewone studie dus dan kies ik daar liever meteen voor, wordt me ook de stress bespaart van de gesprekken enzo.
Daar kunnen 200 mensen toegelaten worden ben je al zeker van toelating eigenlijk dan? En bij law college is dat niet zo hoor volgens mij. Ik heb al 5 maanden wachttijd opgebouwd en familie in de buurt dus dat is niet een probleem.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:49 schreef saaw het volgende:
[..]
krijg je daar stress door dan?
nja voordeel aan die college dingen [ook die die ik ga doen] is dat je on campus woont, en dus zowiezo een goedkope woning hebt[in utrecht een woning vinden is moeilijk]
er worden meer dan 200 mensen toegelaten! afgelopen jaar 290 geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Daar kunnen 200 mensen toegelaten worden ben je al zeker van toelating eigenlijk dan? En bij law college is dat niet zo hoor volgens mij. Ik heb al 5 maanden wachttijd opgebouwd en familie in de buurt dus dat is niet een probleem.
Ik heb nog dik 8 maanden he. De meeste aankomende eerstejaars staan nog niet ingeschreven denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:52 schreef saaw het volgende:
[..]
5 maanden wachttijd is niet erg veel hoor
en ik ben al zeker van een toelating ja, heb SAT's gedaan [een amerikaanse test voor highschool] en de maximale punten gehaald. moet wel nog op gesprek komen maar ben zowiezo aangenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |