Ah das duidelijker, zoiets krijg ik ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:58 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb nu mn verzekering aangevraagd vanaf 20 februari bij cz met aanvullend jongeren, 97,25 wordt dat dan per maand.
Over 3 jaar in deel #3317 kom jij met het zelfde probleem, let maar opquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:59 schreef -Marlii- het volgende:
Lekker interessant .. verzekeringen ..![]()
Ik maak me er niet druk om, mogen mn ouders doen
iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Over 3 jaar in deel #3317 kom jij met het zelfde probleem, let maar op.
Toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:01 schreef saaw het volgende:
ben ik weer
verzekering is inderdaad verdomd duurik heb ook nog eens reuma dus moet wel een aanvullende verzekering nemen voor fysio en medicijnen
130 euro in de maanden krijg de minimale maximale zorgtoeslag van 34
Voor dit jaar is dat al betaald maar voor mn vervolgstudie yep, kunnen mn ouders niet betalenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:59 schreef VASND het volgende:
Maar Astrid je betaald dus ook zelf je schoolgeld, boeken enzo?
[..]
Ah das duidelijker, zoiets krijg ik ook.
KN: 04065121060101
INFORMATIE BEHEER GROEP
TEGEMOETKOMING STUDIEKOSTEN
JANUARI 2006
CORR.NR. 6096-86342-0-05 96,86
Dit dus.![]()
34 is maximale jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:02 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Toch?
Wel kut iig ja, 130 euro zeg.
En dan ook nog van die onnodige dingenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:03 schreef RemcoW85 het volgende:
En ik dacht dat ik het slecht had met geld, maar zoals ik sommigen hoor ben ik blij dat ik iedere week op stap kan en al die andere dingen. Alles begint echt verdomd duur te worden.
Ik ga straks op kamers (als ik slaag) en moet collegegeld betalen en boekengeld en verzekering en dan nog eten enzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:03 schreef RemcoW85 het volgende:
En ik dacht dat ik het slecht had met geld, maar zoals ik sommigen hoor ben ik blij dat ik iedere week op stap kan en al die andere dingen. Alles begint echt verdomd duur te worden.
Hier hetzelfde hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Voor dit jaar is dat al betaald maar voor mn vervolgstudie yep, kunnen mn ouders niet betalen
euh ja dat bedoelde ikquote:
IK ben de enige schoolgaande hier dus dat is wel een voordeel dan en mn vader werkt alleen en heeft een simpel baantje na de mavo gaan werken meteen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor
Maar met het inkomen wordt rekening gehouden, alleen zitten wij hier met 5 kinderen dus dr blijft geen geld over om ook nog ff mijn studie te betalen.
Ik moet het dus ook zelf betalen maar voor die regeling hebben wij een vrij hoog inkomen ofzo![]()
De middelbare school hoef ik niks voor te betalen trouwens.
Benzine : Niet onnodigquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:04 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
En dan ook nog van die onnodige dingendie zo duur zijn
Belasting , onnodigquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Benzine : Niet onnodig
Autoverzekering : Niet onnodig
Zorgverzekering : Niet onnodig
Fatsoenlijke kleding : Niet onnodig
Mp3spelers, PS2 enzo dat is dan wel weer overbodige luxe.
zit er wel in, maar ga me er nu nog niet druk om makenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Over 3 jaar in deel #3317 kom jij met het zelfde probleem, let maar op.
Zou ik ook nie doen als k jou wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zit er wel in, maar ga me er nu nog niet druk om maken
Naja dat voordeel heb je dus niets aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
IK ben de enige schoolgaande hier dus dat is wel een voordeel dan en mn vader werkt alleen en heeft een simpel baantje na de mavo gaan werken meteen.
was ik ook niet van planquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Zou ik ook nie doen als k jou was
Ik moet 100% zeker wel lenen zeker de eerste tijd (als ik nog geen baantje heb)dus dan zit je met maximale lening rond de 700euroquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja krijgt ze ook, daar ben ik 100% zeker van. Die gaat ook richting de 300.
Mijn ma werkt, maar heeft hetzelfde als de vader van Astrid, simpel baantje. En dat waren de enige inkomsten verder, een vader heb ik wel maar niet qua inkomsten enzo. Lang verhaal, doet er verder niet toe, maar ik kreeg om die reden 350 euro.
is er dan helemaal geen werk te vindenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik moet 100% zeker wel lenen zeker de eerste tijd (als ik nog geen baantje heb)dus dan zit je met maximale lening rond de 700euro
Ik had een baantje en dat liep aardig ben toen ook 50euro per maand gaan sparen tot het restaurant failliet gingquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:21 schreef saaw het volgende:
ik ben al sinds ik ben gaan werken [4 jaar geleden] begonnen met sparen voor mijn studie zodat ik geen lening af hoef te sluiten, aangezien ik echt een hekel heb aan leningen
heb ondertussen een aardige berg geld weggezet
en toen heb je al je spaargeld opgemaakt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik had een baantje en dat liep aardig ben toen ook 50euro per maand gaan sparen tot het restaurant failliet ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |