Pff geen vertrouwen in de mensheidquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef nyny83 het volgende:
waarom denk ik dat dit een lulverhaal is?
ik zou je graag willen geloven, maar ik ben helaas niet aan het dromenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:52 schreef Ludwig het volgende:
Anders had ik wel even wat foto´tjes gepost van aangereden wild. Ze gingen wat slaan en stenen naar elkaar gooien. Echt te triest voor woorden...
Je gaat nooit met de metroquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef nyny83 het volgende:
The Negerix?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:54 schreef __Saviour__ het volgende:
dat zag ik ook. het waren opnames voor een re-make van the matrix, maar dan met negers. het was die neo/smith scene in de metro.
Hallo, het is de ghettopipelinequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef nyny83 het volgende:
Respect shabba!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:56 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Hallo, het is de ghettopipelineAlle BijlmerHopiBoys moeten door die tunnel om terug te kunnen naar hun kippenhok.
lachen toch .. ik zou echt genieten ..quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:49 schreef Ludwig het volgende:
Staan er twee negerts te vechten op de rails, vlak voordat de metro aankomt. Hoe dom kan je zijn?![]()
Maar jij hebt dan ook je kast vol met Lonsdalequote:Op woensdag 1 februari 2006 15:57 schreef Dark0r het volgende:
[..]
lachen toch .. ik zou echt genieten ..
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Van de bewakingscamera:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |