Aan de overkantquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is het stil
Sure dat die hem niet van mij heeft? Kep hem al een poosje en daarna zag ik dat iemand anders hem ook opeens had en had hem daarvoor nog nooit gezien!quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat doe jij met oompje scorp zijn usericonhijs wel vet trouwens
TALY OPLETTUH!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:34 schreef Tally het volgende:
Foto?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:17 schreef Dave het volgende:
Ey, Barra, wil je horen wat ik van je foto vindt? Of liever niet?
zou zo ook maar kunnenquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sure dat die hem niet van mij heeft? Kep hem al een poosje en daarna zag ik dat iemand anders hem ook opeens had en had hem daarvoor nog nooit gezien!
Zo toevallig!
mogge NJ , hows the car?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef NJ het volgende:
Goedemorgen Dave.
Ja, retegeil dus.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je gaat je gang
dont hurt my feelings too bad
Mogge NJ. Ik ben ook benieuwd hoe 't met de auto is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:33 schreef NJ het volgende:
Goedemorgen Dave.
Het feit dat jij dit topic niet begrijpt, zegt meer over jou, dan over het topic. Doei.quote:
quote:
Ja, hallo? Daar was ik al.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:03 schreef karoltje het volgende:
Dave? Wat oldskool!
Goedemorgen Dave en Sjoem en Barra.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:58 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen Dave en Sjoem.
Kijk eens in je fotoboek, meneerquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Goedemorgen Dave en Sjoem en Barra.
Ha lekker een kop warme chocoquote:
Jij snapt het.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:32 schreef Tally het volgende:
Nu ook goedemorgen savonds?
Leila K.?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Sjoem het volgende:
Abracadabra.
Ik zat er niet tussen, ik zat er voor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:45 schreef Dave het volgende:
Moet je d'r niet tussendoor gaan zitten, Twoflower.
Tja, ik eet nooit sandwichen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:57 schreef Dave het volgende:
Twoflower toch. Wat een ontboezemingen zo op de vroege ochtend.
Zo, mr. Lubbermans is er ook weer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:36 schreef mvdlubbe het volgende:
OUWE RUKKER.
Zeg, jij bent maar 7 jaar jonger hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:36 schreef mvdlubbe het volgende:
OUWE RUKKER.
8.quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Zeg, jij bent maar 7 jaar jonger hoor..
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:18 schreef Dave het volgende:
Hey Sjoem, Sjoem habbie nog neuksex gehad?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:28 schreef Dave het volgende:
Jij wel dan, hot stud?
meestal maandag woensdag vrijdag zaterdag zondagquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:30 schreef Dave het volgende:
Hoe vaak heb jij neuksex dan? Of alleen op de eerste woensdagavond van de maand, als ook het oud papier wordt opgehaald?
bingoquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:33 schreef Dave het volgende:
Waarom niet op dinsdag en donderdag dan? Of ben je dan moe van het trainen?.
wat is er mis met me PI?quote:
Daar stond net nog eenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is er mis met me PI?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:57 schreef Barb het volgende:
[..]
Daar stond net nog een [afbeelding],.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:58 schreef Dave het volgende:
Jaaaaah, Barra is een deugnietje hoor.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:00 schreef Dave het volgende:
Nu moet je dus voor straf weer een lekkere foto van jezelf posten, Barra. Zo werkt dat hier..
neuh dat was niet vergeten,... dat was een soort "note to myself" dus dan is dequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:09 schreef Dave het volgende:
[..]
En dat is 2, Mr. Barra. Weer je PI vergeten.
Eh?quote:
tsssss jullie controleren me gewoonquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:15 schreef Dave het volgende:
Kun je dat dan in het vervolg expliciet in je post vermelden?.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:20 schreef Dave het volgende:
"It's raining men."
Die laat ik ook even voor me halen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:18 schreef mvdlubbe het volgende:
Koffie.
*bitchslap*quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:16 schreef Dave het volgende:
We plagen je gewoon een beetje. *bilknijp*
quote:
Je hebt nog nooit dickslapsex gehad?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand gedickslapped
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit dickslapsex gehad?
Jammer, anders was ik het een keer voorkomen doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en dat vind ik niet erg hoor
*squirt*quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef NJ het volgende:
Goedemorgen, Dave.
Ik bedoel: lekkere crackers met kaas heb ik hier,quote:
Dat begreep ik al hoor. Ik noem crackers met kaas ook altijd NJ.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:32 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik bedoel: lekkere crackers met kaas heb ik hier,.
Niet iedereen is zoals jij, Dave,quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:35 schreef Dave het volgende:
Dat begreep ik al hoor. Ik noem crackers met kaas ook altijd NJ.
HAHAHAHAHAHA IK BEN BOTERHAM MET PINDAKAAS EN HAGELSLAG!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:36 schreef Dave het volgende:
- "Moet jij ook nog wat NJ, schat?"
- "Nee, maar lust nog wel een Barra" * )
* ) boterham met pindakaas en hagelslag
NJquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef NJ het volgende:
P.I.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef Dave het volgende:
Hmmm, NJ kust me tenminste. Dat heb ik Barra nog nooit zien doen.
Geweldig. Rijdt als een zonnetje.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef Dave het volgende:
Hoe is 't met de auto, NJ?
Dank.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:51 schreef NJ het volgende:
Jouw usericon is anders ook behoorlijk blauw!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:46 schreef NJ het volgende:
[..]
Geweldig. Rijdt als een zonnetje.
Vandaag ga ik ff wat kleine dingen eraan doen zoals schoonmaken, m'n telefoonhouder bevestigen (handig voor de TomTom die ik op m'n telefoon heb..) en nog meer van dat soort dingen.
Dat doed mij deugt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef NJ het volgende:
Nu herken ik je weer.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:54 schreef Dave het volgende:
Zeg, Barra, niet om het een of 't ander, maar smaakt je zaad eigenlijk zoet? Of meer bitter?
Dat is de opstandige taalpurist in mij.quote:
dus?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik eet veel knoflook.
DUS. Daar gaat je bloed beter van stromen.quote:
vergeef me mijn onwetendheidquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Aan sommige mensen moet echt alles worden uitgelegd...
Ow. Ok.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:31 schreef Dave het volgende:
Mogge Troel. Ik zou niet teruglezen hoor.
ahhhh Spinnen!!!!! ik haat spinnen .. 3 x gedaan.. niets voor mijquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow. Ok.
Ik ga vanavond weer Aquaspinnen!!!
Mijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhhh Spinnen!!!!! ik haat spinnen .. 3 x gedaan.. niets voor mijik probeer aan te komen en was 3 kilo afgevallen
![]()
Bodypump daarintegen![]()
dat zou niet goed voor me zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijnmoet ook aankomen en wordt hier compleet volgestouwd met zelfgebakken koekjes en taart enzo
trainen maar dan hequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zou niet goed voor me zijn
moet nog wat meer borst en bi/tri ceps bijkomen
indeed en "goed" etenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij krijgt ook wel groentes enzo hoor
elke dag een bak puddingquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
veel eiwitten
wat koolhydraten dat soort shit
en natuurlijk veel groente en fruit want dat is gezond
En goed voor de smaak van sperma.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en natuurlijk veel groente en fruit want dat is gezond
Hey Andyvie. Hoe is ie?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen Dave
Dat is ook erg eiwitrijk toch?quote:
TROEL! Hoe is ie? Tijd geleden dat ik je gesproken hebquote:
Huuuuu!quote:
Gaat zijn gangetje hier!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
TROEL! Hoe is ie? Tijd geleden dat ik je gesproken heb
Dave: met mij is alles prima! Ik ben roostervrij vandaag en ik heb de nieuwe aflevering van Veronica Mars al te pakken, dus ik ben blij. Hoe is het met jou dan?
het is MORGENquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:51 schreef Aparteling het volgende:
Goedenmiddag Davepersoon
Prima. Bijna tijd om weer naar huis te gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
TROEL! Hoe is ie? Tijd geleden dat ik je gesproken heb
Dave: met mij is alles prima! Ik ben roostervrij vandaag en ik heb de nieuwe aflevering van Veronica Mars al te pakken, dus ik ben blij. Hoe is het met jou dan?
Goedemorgen aparteling.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:51 schreef Aparteling het volgende:
Goedenmiddag Davepersoon
Goede reis, pas je op in de ochtendspits?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Prima. Bijna tijd om weer naar huis te gaan..
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef Dave het volgende:
Ik ben er vandoor. Wellicht tot vanavond.
Goedemorgen!.
quote:
nee hoorquote:
dat zal ook wel meevallen....laten we zeggen dat het hier vrij droog isquote:
Hier is het nat hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zal ook wel meevallen....laten we zeggen dat het hier vrij droog is
quote:
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef eL. het volgende:
Goedemorgen Dave, namens gisteren, vandaag en morgen.
Je gaat er toch hoop ik niet van uit dat Fok! pas weer de 15e helemaal up en running is?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:52 schreef Dave het volgende:
Oh, en ook alvast een goedemorgen voor overmorgen, overovermorgen, overoverovermorgen, overoveroverovermorgen, overoveroveroverovermorgen, overoveroveroveroverovermorgen, overoveroveroveroveroverovermorgen en overoveroveroveroveroveroverovermorgen.
Je weet tenslotte maar nooit!.
Noemen ze dat nou Kunstmatige Intelligentie?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:17 schreef Amber_Forrester het volgende:
Kijk!!! Ik heb m\'n haar geverfd! Ben ik niet de meest oogverblindend mooie brunette die jullie óóít hebben gezien?!?
Als je rechtermuisknop afbeelding weergeven doet, doet ie het ook weer!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:14 schreef Dave het volgende:
Hey Troel.
Als je je user icon opnieuw upload, doet ie het weer!
Goedemorgen..
Ok. Wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan.
Dat doettie bij mij niequote:Op zondag 5 februari 2006 20:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je rechtermuisknop afbeelding weergeven doet, doet ie het ook weer!
Werkt bij mij niet hoor. Bestand niet gevonden op de server...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je rechtermuisknop afbeelding weergeven doet, doet ie het ook weer!
Je ziet Troel.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:27 schreef Tally het volgende:
Ik zie nu een uhm.. handpop?
Nee, want als het Kerst is wil ik die weerquote:Op zondag 5 februari 2006 20:30 schreef Tally het volgende:
Maar het is geen kerst meer dus dan is het goed!!
Ik wil ook wel onderop hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 20:30 schreef NJ het volgende:
Tally zat ertussen.
Dat wel ja..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, want als het Kerst is wil ik die weer
Als ik er zelf een moet maken dan wordt het pas Kerst over 20 jaar vrees ikquote:Op zondag 5 februari 2006 20:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wel ja..
Maar je hebt nog een heel jaar om een nieuwe te maken..
Maar dan heb je wel een heeeeeeeeeeeeeeeele mooie...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik er zelf een moet maken dan wordt het pas Kerst over 20 jaar vrees ik
Ik hoop dat Yeaninho ofzo hem nog heeft, volgens mij heeft hij hem gemaakt.
Goedemorgen Dave!quote:Op maandag 6 februari 2006 07:21 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen, el, Barb. Barb, ik heb heerlijk geslapen, al heb ik een koutje gevat. Koudje? Koudtje?.
Opeens ben ik heel benieuwd naar wat jij voor werk doet.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:31 schreef Dave het volgende:
Nope, niet echt. \'t Valt mee hoor, ben gewoon aan \'t werk.
Maar heb moeite met slikken. (Whehehehehe.. ).
En niet alle smileys doen het.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:40 schreef Dave het volgende:
De apostrophjes worden ge-unescaped. :\\\') .
Een baan die dus slecht is voor je gezondheid. Tenminste, als het over mij zou gaan, want ik verdraag koffie niet zo goed.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:41 schreef Dave het volgende:
Koffie drinken. Heul veul koffie drinken. En software ontwikkelen.
Ja, dat ken ik!quote:Op maandag 6 februari 2006 08:47 schreef Dave het volgende:
Ik test m 'n eigen software eerst.
Vast ook wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:57 schreef Dave het volgende:
Heb je daar op de fiets last van dan, Sjoem?
Ik denk koudje Dave, maar Van Dale ligt eruit,quote:Op maandag 6 februari 2006 07:21 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen, el, Barb. Barb, ik heb heerlijk geslapen, al heb ik een koutje gevat. Koudje? Koudtje?.
Het gekke is, dat als je zoekt op 'kou', hij wel resultaten geeft. Dus ze hebben de verkeerde foutmelding erachter geplakt...quote:Op maandag 6 februari 2006 09:41 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik denk koudje Dave, maar Van Dale ligt eruit,.
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:21 schreef Dave het volgende:
Jij trouwens ook nog goedemorgen, mcDavid.
ja hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 10:01 schreef Dave het volgende:
Daar zul je. hem
. hebben.
Nog lekkere neuksex gehad, Barra?
Mogge, minimalistische NJ.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:26 schreef NJ het volgende:
Goedemorgen Dave.
Ben je de deur nog wel uitgeweest dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja hoorme dinnetje is het hele weekend blijven slapen
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 10:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben je de deur nog wel uitgeweest dan?
Ik heb zo'n groot imago. Daar moest even wat aan gedaan worden.quote:
quote:
Je image is wel weg.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n groot imago. Daar moest even wat aan gedaan worden.
Minimalistisch.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je image is wel weg.
En daar bedoel ik dus je icoontje mee.
Wie 't kleine niet eert....quote:Op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je image is wel weg.
En daar bedoel ik dus je icoontje mee.
Goedemorgen Tally, vraag jij Sjoem es wat ze voor werk doet? Misschien dat ze jou niet negeert.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:56 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Mijn excuses Dave, ik was even met de leraar aan het flirten.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Goedemorgen Tally, vraag jij Sjoem es wat ze voor werk doet? Misschien dat ze jou niet negeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |