Doen ze dan mee?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef mitt het volgende:
bobslee Jamaicanen?
John Candy is al een tijdje dood.quote:
quote:Doen er nog exoten mee in Turijn?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:15 schreef Dangel het volgende:
Er is toch een neger heel goed met schaatsen ineens?
hardlopen is bij de zomerspelen hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:35 schreef Falco het volgende:
Kenia vaardigt volgens mij wel weer een Olympische ploeg af
Ik heb er idd ook nog geen kunnen vinden op de site van de OS.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef komrad het volgende:
ben eigenlijk ook wel benieuwd Zjroentje, jammer dat er (nog) geen deelnemerslijst te vinden is
Je zult het met de Brazilianen moeten stellen, waarvan ik verwacht dat de film beter isquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:07 schreef mitt het volgende:
bobslee Jamaicanen?
Dan is er weer zo een viswijf van 200 kg bij het rodelen die al in de eerste bocht door het ijs zakt en daarna in de richting van het Olympisch vuur wordt getorpedeerd, alwaar Turijn de primeur heeft met de eerste geroosterde deelnemer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:59 schreef komrad het volgende:
welke sporten zie jij de exoten optreden,
langlaufen lijkt me een kanshebber evenals een rodeldiscipline
Het is misschien onwaarschijnlijk, want de bolle rodelaarster kan waarschijnlijk niet in de kabelbaan en moet dus naar boven lopen. Dit is te veel gevraagd dus het bovenstaande kan alleen als er een paar vrachthelikopters aanwezig zijn. Ik zal ze alvast reserveren, en in de olympische ringen wat brood en kaas hangen, dan hebben we rodeltosti's.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |