abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34680202
Het zat vandaag is flink tegen op school. Na maandenlang gezeik over Absentie en ziekte, ben ik vandaag eindelijk van school getrapt.

Nou is dat nog niet eens zo raar. Maar ook fijn dat ze het nu mededelen, terwijl ze het al ruim anderhalve maand hadden kunnen weten. Nu heb ik dus nog een week om een nieuwe opleiding te zoeken, anders weer een half jaar verneukt.

ROC
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 1 februari 2006 @ 14:38:04 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_34680220
En nou het hele verhaal?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:38:16 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_34680227
Vooral jezelf niet de schuld geven dat je te lam bent om naar school te gaan.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_34680250
Het is allemaal de schuld van de school!
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:39:15 #5
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_34680263
Wat nou 'ROC '?

Jij bent er vanaf gekickt en daar zullen ze echt wel een goede reden voor hebben.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de consequenties...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_34680402
Ik doe graag mee: ROC
pi_34680603
blijkbaar heb je teveel in de Coffeeshop gehangen. Inderdaad onverantwoordelijk van de school om je eraf te trappen!........
pi_34680695
Ik ben ook ooit van het roc afgetrapt..
Zomaar ineens..is later ook terug gedraaid want ze hadden de verkeerde voor hun
Toen wilde ik ik dus niet meer terug

Ze moeten je trouwens eerst schriftelijk een waarschuwing geven, anders moeten ze alles gewoon terug draaien volgens de regelementen
.
pi_34680842
Ik vind het wel erg knap dat je het zo ver hebt laten komen dat je van school geschopt wordt, alleen door je afwezigheid. Heb je één les bijgewoond gedurende het hele jaar ofzo?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:57:34 #10
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_34680871
Je had zelf ook kunnen uitzien naar een andere opleiding.
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:58:34 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_34680903
ROC
Huilen dan.
pi_34680974
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef Netsplitter het volgende:
En nou het hele verhaal?
Aangezien dit het enige normale bericht hier is, zal ik hier op reply'en..

In het begin van het jaar, heb ik dus wat problemen gehad met naar school gaan ja. Dit kwam mede door pers. problemen, maar ook gewoon door lamheid en ziekte. Dus meerdere factoren die hierin meespelen. Toen ben ik dus 2x geschorst. En nu komen ze weer met een lijst van absentie(veel ziek geweest) over 9 weken! Dus ik heb meer dan 2maanden niks gehoord(terwijl dat wel moet). Maargoed, ik praat mezelf niet vrij ofzo, er ligt ook een hoop schuld bij mij, omdat ik gewoon weinig naar school kwam.

Maar dat de school dat dus zo afhandeld is belachelijk. 1 week voordat de inschrijvingen eindigen, delen ze mee dat ik kan vertrekken, terwijl ze het al lang hadden kunnen weten. (slechte administratie dus). Ik kan verder ook helemaal niet controleren of die uren wel kloppen, aangezien het al 9 weken geleden is. (Er was zoieso al 75% fout.) Daarbij zijn me moeder en ik ook slecht behandeld door een leraar op school.

Mja, we hebben nu dus een klacht ingediend voor die leraar. En het word gewoon ff snel dingen regelen en hopen dat het goed komt.

Maar het ROC is dus een waardeloze school.
Hand in Hand.
pi_34681003
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef Partygurl het volgende:
Ik ben ook ooit van het roc afgetrapt..
Zomaar ineens..is later ook terug gedraaid want ze hadden de verkeerde voor hun
Toen wilde ik ik dus niet meer terug

Ze moeten je trouwens eerst schriftelijk een waarschuwing geven, anders moeten ze alles gewoon terug draaien volgens de regelementen
Ja ik heb wel al meerdere schriftelijke waarschuwingen gehad. Maar ze horen elke week de absentie door te nemen. Hun laten het gewoon doorlopen tot het zo hoog is dat ze me kunnen kicken.
Hand in Hand.
pi_34681076
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:02 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Ja ik heb wel al meerdere schriftelijke waarschuwingen gehad. Maar ze horen elke week de absentie door te nemen. Hun laten het gewoon doorlopen tot het zo hoog is dat ze me kunnen kicken.
Jij komt toch niet?
Misschien kun je het beter gaan proberen op het speciaal onderwijs want daar snappen ze je vast wel.
.
pi_34681199
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Jij komt toch niet?
Misschien kun je het beter gaan proberen op het speciaal onderwijs want daar snappen ze je vast wel.
Ik doel er dus meer op, dat ik nu niet meer kan controleren of ik er wel of niet ben geweest. Voor zover ik weet het is misschien 3 á 4 keer voorgekomen dat ik er niet was, zonder dat ik me afgemeld heb. Hun beweren dus iets anders.
Hand in Hand.
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:09:49 #16
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_34681236
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Ik doel er dus meer op, dat ik nu niet meer kan controleren of ik er wel of niet ben geweest. Voor zover ik weet het is misschien 3 á 4 keer voorgekomen dat ik er niet was, zonder dat ik me afgemeld heb. Hun beweren dus iets anders.
Jaja, en wat noem jij afmelden met een goede reden dan?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_34681328
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Jaja, en wat noem jij afmelden met een goede reden dan?
ziekte/dokter/tandarts.

En ze hebben zelf gezegd, het maakt ons niet uit waarom je je afmeld, zolang je je maar afmeld. Dat heb ik dus gedaan.. En zover ik weet/wist was ik niet over het aantal uren heen. En dan krijg ik dus een lijst waarop staat dat ik een X aantal uur heb gemist, en van die X aantal uren heb ik 75% weg kunnen strepen omdat die niet kloppen. Maar het zou dus zo kunnen dat de rest ook niet klopt. Maar dat kan ik dus niet meer nagaan, omdat het al zolang geleden is.

En als hun het volgens het protocol hadden gedaan was mijn mentor al lang naar me toe gekomen.
Hand in Hand.
pi_34681373
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

Dan moet jij bewijzen dat je die dag wel bent geweest dmv aantkeningen of iets dergelijks.
En je maakt mij niet wijs dat ze een uitstekende leerling die 3 of 4 keer niet komt van school kicken.
Succes ermee.
.
pi_34681390
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef Posdnous het volgende:
Vooral jezelf niet de schuld geven dat je te lam bent om naar school te gaan.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34681413
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

ziekte/dokter/tandarts.

En ze hebben zelf gezegd, het maakt ons niet uit waarom je je afmeld, zolang je je maar afmeld. Dat heb ik dus gedaan.. En zover ik weet/wist was ik niet over het aantal uren heen. En dan krijg ik dus een lijst waarop staat dat ik een X aantal uur heb gemist, en van die X aantal uren heb ik 75% weg kunnen strepen omdat die niet kloppen. Maar het zou dus zo kunnen dat de rest ook niet klopt. Maar dat kan ik dus niet meer nagaan, omdat het al zolang geleden is.

En als hun het volgens het protocol hadden gedaan was mijn mentor al lang naar me toe gekomen.
als je 2 weken achter elkaar naar de tandarts moet, is het ook niet meer geloofwaardig
pi_34681495
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Soul_Survivor het volgende:

[..]

ziekte/dokter/tandarts.

afmelden omdat je geen zin hebt zullen ze wel niet goed vinden, of snap je dat niet?

Wel zielig dat je moeder je ook nog gelijk geeft, ze zou je een pak rammel moeten geven.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34681500
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:14 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]
Lees het topic maar is goed door.
Hand in Hand.
pi_34681532
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

afmelden omdat je geen zin hebt zullen ze wel niet goed vinden, of snap je dat niet?

Wel zielig dat je moeder je ook nog gelijk geeft, ze zou je een pak rammel moeten geven.
Pff daar gaat het toch ook niet om. Het gaat erom hoe de school het verder afgehandeld heeft.
Hand in Hand.
pi_34681561
wordt er hier ineens opgeschoond ofzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_34681573
Loser.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: