Aangezien dit het enige normale bericht hier is, zal ik hier op reply'en..quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef Netsplitter het volgende:
En nou het hele verhaal?
Ja ik heb wel al meerdere schriftelijke waarschuwingen gehad. Maar ze horen elke week de absentie door te nemen. Hun laten het gewoon doorlopen tot het zo hoog is dat ze me kunnen kicken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:52 schreef Partygurl het volgende:
Ik ben ook ooit van het roc afgetrapt..
Zomaar ineens..is later ook terug gedraaid want ze hadden de verkeerde voor hun![]()
Toen wilde ik ik dus niet meer terug![]()
Ze moeten je trouwens eerst schriftelijk een waarschuwing geven, anders moeten ze alles gewoon terug draaien volgens de regelementen![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:02 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Ja ik heb wel al meerdere schriftelijke waarschuwingen gehad. Maar ze horen elke week de absentie door te nemen. Hun laten het gewoon doorlopen tot het zo hoog is dat ze me kunnen kicken.
Ik doel er dus meer op, dat ik nu niet meer kan controleren of ik er wel of niet ben geweest. Voor zover ik weet het is misschien 3 á 4 keer voorgekomen dat ik er niet was, zonder dat ik me afgemeld heb. Hun beweren dus iets anders.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Jij komt toch niet?
Misschien kun je het beter gaan proberen op het speciaal onderwijs want daar snappen ze je vast wel.
Jaja, en wat noem jij afmelden met een goede reden dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Ik doel er dus meer op, dat ik nu niet meer kan controleren of ik er wel of niet ben geweest. Voor zover ik weet het is misschien 3 á 4 keer voorgekomen dat ik er niet was, zonder dat ik me afgemeld heb. Hun beweren dus iets anders.
ziekte/dokter/tandarts.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Jaja, en wat noem jij afmelden met een goede reden dan?
Dan moet jij bewijzen dat je die dag wel bent geweest dmv aantkeningen of iets dergelijks.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Ik doel er dus meer op, dat ik nu niet meer kan controleren of ik er wel of niet ben geweest. Voor zover ik weet het is misschien 3 á 4 keer voorgekomen dat ik er niet was, zonder dat ik me afgemeld heb. Hun beweren dus iets anders.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef Posdnous het volgende:
Vooral jezelf niet de schuld geven dat je te lam bent om naar school te gaan.
als je 2 weken achter elkaar naar de tandarts moet, is het ook niet meer geloofwaardigquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
ziekte/dokter/tandarts.
En ze hebben zelf gezegd, het maakt ons niet uit waarom je je afmeld, zolang je je maar afmeld. Dat heb ik dus gedaan.. En zover ik weet/wist was ik niet over het aantal uren heen. En dan krijg ik dus een lijst waarop staat dat ik een X aantal uur heb gemist, en van die X aantal uren heb ik 75% weg kunnen strepen omdat die niet kloppen. Maar het zou dus zo kunnen dat de rest ook niet klopt. Maar dat kan ik dus niet meer nagaan, omdat het al zolang geleden is.
En als hun het volgens het protocol hadden gedaan was mijn mentor al lang naar me toe gekomen.
afmelden omdat je geen zin hebt zullen ze wel niet goed vinden, of snap je dat niet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
ziekte/dokter/tandarts.
En ze hebben zelf gezegd, het maakt ons niet uit waarom je je afmeld, zolang je je maar afmeld. Dat heb ik dus gedaan.. En zover ik weet/wist was ik niet over het aantal uren heen. En dan krijg ik dus een lijst waarop staat dat ik een X aantal uur heb gemist, en van die X aantal uren heb ik 75% weg kunnen strepen omdat die niet kloppen. Maar het zou dus zo kunnen dat de rest ook niet klopt. Maar dat kan ik dus niet meer nagaan, omdat het al zolang geleden is.
En als hun het volgens het protocol hadden gedaan was mijn mentor al lang naar me toe gekomen.
Lees het topic maar is goed door.quote:
Pff daar gaat het toch ook niet om. Het gaat erom hoe de school het verder afgehandeld heeft.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
afmelden omdat je geen zin hebt zullen ze wel niet goed vinden, of snap je dat niet?
Wel zielig dat je moeder je ook nog gelijk geeft, ze zou je een pak rammel moeten geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |