Ik heb mijn Peleng bij Eastwave besteld.. goede ervaring ermee. Gewoon een bestelling doen en dan krijg je een betaal-ons mailtje met de bankgegevens en daarna mag je nog een 3 weken wachten. En dan heb je post uit Wit-Rusland.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:23 schreef MrCrowley het volgende:
Heeft iemand hier wel eens wat bij rugift.com of eastwave.ca besteld ? Welk bedrijf is kwlaitatief beter ?
Hoe veel was je in totaal kwijt inc verzendkosten ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb mijn Peleng bij Eastwave besteld.. goede ervaring ermee. Gewoon een bestelling doen en dan krijg je een betaal-ons mailtje met de bankgegevens en daarna mag je nog een 3 weken wachten. En dan heb je post uit Wit-Rusland.![]()
¤ 160 voor lens incl verzendquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:14 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Hoe veel was je in totaal kwijt inc verzendkosten ?
Zenitar is als het goed is een 16 mm f2.8 en de Peleng is een 8mm f3.5. Heeft dus een grotere beeldhoek.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:59 schreef MrCrowley het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen de Zenitar en Peleng ?
Weet ik niet zeker, maar vermoed het wel. En door te croppen van de foto's ben je die hoeken ook wel weer kwijt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:10 schreef MrCrowley het volgende:
Ik weet dat je ij de Peleng zwarte hoeken kan krijgen en ronde foto's. Is dat ook het geval met de Zenitar ?
niet helemaal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:02 schreef MrCrowley het volgende:
Is het trouwens alleen bij 0,7 mm dat de spiegels tegen de lens aanklapt ?
Welke adapter heb ik dan nodig ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
niet helemaal.
bij mij sloeg ie er bij elke scherpstelstand tegenaan![]()
Maar na contact gehad te hebben werd me netjes de goede adapter toegestuurd.
Geld dat ook voor canon ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef MrCrowley het volgende:
Ik zie bijvoorbeeld dat er Pelenglenzen zijn met ingebouwde Nikon adapters.
Ik heb met eastwave gemaild. Hun antwoord is dat je voor moderne camera's als de D50 en D70 een andere mount adapter nodig hebt. Deze: http://www.eastwave.ca/products/lenses/nikad.html
Wel weer $42 dollar extra
Als ik het me herinner was 't volgens mij deze adapter die niet helemaal lekker liep bij mij...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef MrCrowley het volgende:
Ik zie bijvoorbeeld dat er Pelenglenzen zijn met ingebouwde Nikon adapters.
Ik heb met eastwave gemaild. Hun antwoord is dat je voor moderne camera's als de D50 en D70 een andere mount adapter nodig hebt. Deze: http://www.eastwave.ca/products/lenses/nikad.html
Wel weer $42 dollar extra
Ja voor de moderne camera's in het algemeen is een adapter nodig. Ik heb in ieder geval wat af kunnen dingen en geld over gemaakt. Maandag wordt het verzonden. Zal tzt wat foto's posten.quote:
hmm zou minder zijn moet ik nog een adapter na bestellen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:13 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Ja voor de moderne camera's in het algemeen is een adapter nodig. Ik heb in ieder geval wat af kunnen dingen en geld over gemaakt. Maandag wordt het verzonden. Zal tzt wat foto's posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |