doe niet zo lui, kom op feesten woehoequote:Op woensdag 1 februari 2006 12:03 schreef mazaru het volgende:
Doe eens zachtjes, ik ben net wakker
beetje beweging is goed voor je herstelquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:05 schreef Rekkie het volgende:
Nee.... ben nog herstellende van een voedselvergiftiging
Zeker weten! Ik zet er gelijk even wat muziek bij opquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
beetje beweging is goed voor je herstel![]()
Nee man.... dan val ik om zo slap ben ik nog.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
beetje beweging is goed voor je herstel![]()
Whehe, nee dat is gelukkig even voorbijquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik vreesde al een dartstopic.
blijf dan maar lekker zitten, maar wel op je fluitje blijven blazenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee man.... dan val ik om zo slap ben ik nog.....
Geen eten weet je.....
KUT restaurant!
daarom ook partytimequote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, nee dat is gelukkig even voorbij![]()
Ok.... kan ik ondertussen ook nog een klachtbrief schrijven namens mij en mijn overige gevelde familieleden aan het desbetreffende restaurant!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
blijf dan maar lekker zitten, maar wel op je fluitje blijven blazen![]()
doe datquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ok.... kan ik ondertussen ook nog een klachtbrief schrijven namens mij en mijn overige gevelde familieleden aan het desbetreffende restaurant!
Leuk dat je ook even op het feestje was!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:10 schreef vinnyb het volgende:
*doet dansje*
en gaat snel weer aan het werk!
toch leuk dat je even mee deedquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
..... en nu weer liggen..... hooooofdpijn
woehoequote:Op woensdag 1 februari 2006 12:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook nog een paar
[afbeelding]
[afbeelding]Qlimax 2003
Uiteraadquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
woehoe
mensen, ik ga even feestendde stad in om pauze te houden. ben zo terug en ondertussen gewoon doorblijven
feesten
he
Oke, okequote:Op woensdag 1 februari 2006 12:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
doe niet zo lui, kom op feesten woehoe![]()
we houden je kruk bezet mop!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
woehoe
mensen, ik ga even feestendde stad in om pauze te houden. ben zo terug en ondertussen gewoon doorblijven
feesten
he
join the clubquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
Ja ik wil ook lekker feesten!!
![]()
![]()
jezus wtf is dat nou weerquote:Op woensdag 1 februari 2006 13:15 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding] «-- Deze dame is er helemaal klaar voor!
http://werockdaparty.ytmnd.com/
geil man! die KKK!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:05 schreef Escape2Dawn het volgende:
Hey! Ben je bij het concert van K3 geweest![]()
er is geen feest als de puntmutsen niet zijn geweestquote:
Jaah wij wel!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:12 schreef master_X het volgende:
hebben jullie zin om te rachen en te beuken![]()
zeker wetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:12 schreef master_X het volgende:
hebben jullie zin om te rachen en te beuken![]()
Hoi Biogardequote:
Schop! Het feest gaat hier gewoon door!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Biogarde![]()
![]()
Je gaat gewoon meefeesten!! Ik hou je wel wakker.![]()
en of, het mag dan misschien al wel 12 uur zijn, maar het feesten gaat gewoon doorquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Schop! Het feest gaat hier gewoon door!![]()
primaquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb wat volk meegenomen!![]()
Ze wilden persé mee.![]()
[afbeelding][afbeelding]
![]()
quote:
zoals ik al zei. niet uit geweest dus ik heb genoeg energie om te feestenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |